هر آنچه باید از حمل‌ و نقل زمینی برای ارسال بار خود بدانید

کد خبر: 1111089

از دیرباز، برخلاف تصور عامه مردم، ارسال یک بار و به توافق رسیدن به رانندگان برای باربری و انجام حمل‌ونقل کار ساده‌ای نبوده است. به نحوی که علاوه بر یک مدت زمان زیادی، انرژی مضاعف و دقت بالا، به یک شناخت پایه‌ای و مبنایی نیاز داشت. به عبارتی شخص باید از روندهای مربوط به حمل‌ونقل اطلاع داشت و به‌خوبی می‌دانست که باید بر سر چه جزئیاتی با رانندگان به توافق برسد.

این تا حد زیادی کار را برای ارتباط با رانندگان و دریافت خدمات حمل‌ونقل سخت می‌کند. جالب است بدانید که در حال حاضر نیز، عامه مردم با عبور از چنین چالش‌هایی به نتیجه مدنظر خود در این حوزه دست می‌یابند. اما آیا لزوماً به مواجهه با این چالش‌ها و یا اطلاعات و تجربه در رابطه با حمل‌ونقل نیاز دارید؟ آیا بدون در اختیار داشتن این قسم اطلاعات نیز می‌توان اقدام به ارسال بار کرد؟ پاسخ این پرسش همان چیزی است که به انگیزه اصلی ما برای نگارش یادداشت پیش رو تبدیل شد. پیش از پاسخ به این پرسش کلیدی، اجازه دهید برخی موضوعات الزامی در این حوزه در کنار هم مرور کنیم.

حمل‌ و نقل زمینی با آسان‌بار

سیستم سنتی حمل‌ و نقل جاده‌ای؛ وقت‌گیر و آزاردهنده

بر کسی پوشیده نیست که متأسفانه زیرساخت‌های سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای در ایران فرسوده بوده و از خودروها تا تجهیزات و جاده‌ها، عوامل متعددی در جهت کند شدن حمل و ارسال بار، عمل می‌کنند. این موضوع نه‌تنها سلامت و راحتی رانندگان را تهدید می‌کند، بلکه تا حد زیادی به ناخشنودی و مشکلاتی برای متقاضیان حمل بار تبدیل شده است. به هر حال واقعیت این است که تغییر زیرساخت‌های مذکور، از جمله جاده‌ها و خودروها امری نیست که به سادگی و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام باشد. با این وجود باید پرسید چاره چیست؟ آیا باید با همین سیستم حمل‌ و نقل جاده‌ ای سنتی و کند کنار آمد؟ شاید نتوان به صورت فوری و آنی برای این دسته از مشکلات راهی یافت اما راهکارهایی برای سرعت بخشیدن و افزایش سهولت در حمل‌ونقل وجود دارد؛ همان راهکارهایی که دقیقاً ایده آسان بار در صدد پوشش کامل آن‌هاست.

راهکارهای آسان بار؛ راه‌ حل‌هایی برای افزایش سرعت و سهولت

راهکارهای آسان بار از دو جنبه، می‌توانند به ارتقا کیفیت حمل‌ونقل جاده‌ای کمک کند. وجهه و جنبه اولیه آن شامل حال رانندگان خواهد شد همچون استعلام کارت هوشمند و ... . ما معتقدیم در سیستم فعلی حمل‌ونقل و جابجایی بار، حقیقتاً راننده یک قهرمان است و بار مشکلات متعددی را به دوش می‌کشد. به همین خاطر ما وظیفه داریم تا در راستای بهبود ارائه خدمات، برخی از اصلی‌ترین چالش‌هایی را که در مسیر او قرار دارند، از پیش رو برداریم.

راه‌ حل‌هایی برای افزایش سرعت حمل و نقل با آسان‌بار

آسان بار شاید نتواند کیفیت جاده‌ها را بهبود ببخشد اما با مشارکت فعال در اموری مانند صدور بارنامه، ایجاد توافق بین مشتری و راننده یا آنلاین‌سازی شیوه ثبت و اشتراک اطلاعات، تلاش خود را برای برداشتن بسیاری موانع به کار می‌بندد. ممکن است عامه مردم ارزش چنین راهکارهایی را درک نکنند اما رانندگان به‌خوبی می‌دانند رهایی از دغدغه صدور بارنامه، استعلام کارت سلامت یا هوشمند و موضوعاتی مانند قطعیت یافتن توافق با مشتری، تا چه حد مطلوب و مهم است. پس راهکارها و مکانیسم‌های آسان بار در وهله اول راحتی و آسایش رانندگان را هدف قرار می‌دهند؛ راننده یک قهرمان است و ما برای راحتی و سرعت بیشتر در کنار او هستیم.

افزایش سرعت حمل‌ونقل زمینی؛ افزایش رضایت مشتریان با اعلام بار لحظه‌ای

اما در وهله دوم و با رابطه‌ای مستقیم با سایر جوانب، آسان بار رضایت مشتریان و متقاضیان حمل‌ونقل را هدف قرار داده است. هرچند راحتی و آسایش رانندگان به طور غیرمستقیم منجر به بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان خواهد شد اما آسان بار پا را فراتر نیز گذاشته است. در بستر این پلتفرم با وجود عملکردهایی مانند اعلام بار لحظه‌ ای، سرعت یافتن راننده مناسب افزایش یافته و کاربر متقاضی انجام خدمات حمل‌ونقل و ارسال بار، با کمترین معطلی می‌تواند بار خود را به راننده مناسب، متعهد و حرفه‌ای محول کند. اعلام بار لحظه‌ای البته یکی از ده‌ها مکانیسم هوشمندی است که آسان بار به کمک آن‌ها توانسته یک اکوسیستم پویا و کاربردی در این حوزه را ایجاد کند. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا تلاش این پلتفرم برای جلب رضایت کاربران و مشتریان سیستم حمل‌ و نقل زمینی ، به افزایش سرعت معطوف است؟ پاسخ منفی است.

کیفیت و سهولت؛ باید حقوق مشتریان را به رسمیت شناخت

در کنار افزایش سرعت با مکانیسم‌های سریع و برخط اعلام بار، آسان بار به طور ویژه‌ای توجه خود را به افزایش کیفیت و سهولت در انجام کار معطوف کرده است. به عبارتی شما برای کار با این پلتفرم، علاوه بر سرعت مثال‌زدنی که تجربه می‌کنید، به هیچ دانش و تجربه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست که با مفاهیمی مانند بارنامه، کارت سلامت یا کارت هوشمند و یا مندرجات بارنامه و توافق با رانندگان آشنایی داشته باشید.

محاسن حمل و نقل زمینی

آسان بار به عنوان یک واسطه فعال و هوشمند بین متقاضیان ارسال بار و رانندگان قرار گرفته و دستیابی به یک توافق برای خدمات حمل‌ونقل را بسیار ساده‌تر از حد تصور می‌کند. به طوری که حتی آماتورترین و کم‌اطلاعات‌ترین کاربران نیز، به‌سادگی گرفتن یک تاکسی اینترنتی، ماشین و راننده مناسب را برای حمل بار خود خواهند یافت. با در نظر داشتن این توضیحات اجازه دهید به پرسش ابتدایی متن بازگردیم.

آیا بدون داشتن تجربه و دانش در مورد حمل‌ و نقل زمینی چنین کاری ممکن است؟

در شرایط عادی خیر! در حالت عادی شما به عنوان متقاضی ارسال بار باید با برخی از اسلوب و شرایط قطعیت پیدا کردن همکاری با رانندگان، آشنایی داشته باشید. بدون داشتن تجربه در مورد مندرجات بارنامه یا موضوعاتی از این دست، نمی‌توانید به یک توافق قطعی و قابل اعتماد با رانندگان دست یابید. این در حالی است که حتی با وجود تجربه و دانش حداقلی، باید زمان و انرژی زیادی را صرف این کار کنید.

اما با آسان بار داستان به کلی فرق دارد! با استفاده از این پلتفرم آنلاین و راهکارهای هوشمندانه آن، شما بدون داشتن کمترین اطلاعات و تجربه‌ای در این حوزه، می‌توانید با برترین رانندگان سطح کشور همکاری مفید و مؤثری داشته باشید. پس با وجود استفاده از آسان بار، نیازی به داشتن اطلاعات در مورد شیوه حمل‌ونقل جاده‌ای نبوده و شما به سادگی چند کلیک و چند لمس، بار خود را وارد فرآیند اعلام بار لحظه‌ای می‌کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها