اولین واکنش بازار سرمایه به مذاکرات برجام/ بورس سبز پوش شد

کد خبر: 1112715

بورس در اولین واکنش خود به برگزاری مذاکرات برجام رشد کرد. شاخص کل با بیش از ۱۰۰۰ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت.

اولین واکنش بازار سرمایه به مذاکرات برجام/ بورس سبز پوش شد

 در حالی که روز گذشته شاخص کل بورس با ۱۳۱۴ واحد رشد به کار خود پایان داد، امروز در اولین واکنش به مذاکرات برجام نیز رشد داشت. شاخص کل با بیش از ۱۰۰۰ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در حالی ۰٫۱۷ درصد رشد داشت که دیروز با  ۰٫۰۴ درصد منفی به کار خود پایان داده بود. در حالی که تقریبا تمام لیدرهای بازار دیروز سبز بودند، در واکنش به مذاکرات این رشد ادامه دارد. امروز نمادهای شستا، برکت و خگستر بیشترین تاثیر مثبت و نماد کچاد بیشترین تاثیر منفی را تا این لحظه در شاخص کل ثبت کرد.

هنوز ساعت رسمی برگزاری جلسات مذاکرات برجام اعلام نشده ولی احتمال می‌رود بازار سهام تعادل خود را در ادامه نیز حفظ کند.

همچنین تا این لحظه پالایش، کمند و انرژی ۳ بیشترین ارزش معامله را داشتند. بیشترین حجم معامله نیز در سه نماد ابتدایی متعلق به گروه خودرویی است. خمهرح، خگستر و ختوقا بیشترین حجم معامله را دارند. ارزش معاملات در آغاز بازار امروز بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به دیروز رشد دارد.

بازار سهام در انتظار مذاکرات وین است. امروز برای بازارهای مالی از جمله بورس روز سرنوشت‌سازی است. البته کارشناسان متفاوت نظرات مختلفی در مورد تاثیرات نتایج مذاکرات برجام بر بورس دارند./ تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها