وام فوری برای خرید قسطی لوازم خانگی | شرایط دریافت وام ۱۰۰میلیون تومانی

کد خبر: 1113172

برخی از بانک‌ها تسهیلاتی را به متقضیان خود می‌دهند که امکان خرید کالا را به آن‌ها می‌دهد. البته سقف این وام‌ها تا ۵۰ میلیون تومان است و به نظر می‌رسد با توجه به قیمت لوازم خانگی این مبلغ کافی نباشد.

وام فوری برای خرید قسطی لوازم خانگی | شرایط دریافت وام ۱۰۰میلیون تومانی

 لوازم خانگی اسنوا در طرح اقساطی خرید لوازم خانگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های خود وام می‌دهد.

در این طرح متقاضیان می‌توانند به صورت چکی، نقدی و به صورت وام بانکی محصولات اسنوا را خریداری کنند. اسنوا در اطلاعیه این وام گفته است با دریافت این وام لوازم خریداری شده با قیمت کارخانه محاسبه می‌شود.

سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان و با کارمزد چهار و ۱۸ درصد است. همچنین پیش‌پرداختی هم متقاضی برای دریافت وام به شرکت اسنوا پرداخت نمی‌کند.

بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و با احتساب نرخ سود چهار درصد میزان اقساط ماهانه هر وام برای متقاضی یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومان تمام می‌شود.

طرح خرید لوازم خانگی بانک حکمت

بانک حکمت در طرح حواله خود تا سقف ۳۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید کالا وام با سود ۱۴ درصد می‌دهد. برای دریافت این وام مشتریان باید در این بانک اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه کنند.

البته این وام تنها به متقاضیان خرید کالا از فروشگاه‌های اسنوا داده می‌شود و در غیر این صورت متقاضی نمی‎‌تواند از فروشگاه‌های دیگری کالا بخرد.

برای دریافت این وام ضامن رسمی جزو شروط اصلی بانک است همچنین بازپرداخت آن هم تا حداکثر ۳۰ ماه تعیین شده است. بر همین اساس اقساط ماهانه آن هم یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برآورد شده است./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها