برای استفاده از خرد کن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

کد خبر: 1114075

در زندگی های امروز که مشغله زیادی وجود دارد بیشتر افراد ترجیح می دهند که زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانند به ویژه کارمندان که زمان کمتری دارند سعی می کنند که در زمان مدیریت بیشتری داشته باشند به دلیل صرفه جویی در زمان یکی از دستگاه هایی که ما پیشنهاد می دهیم به این دسته از افراد خرید خرد کن است که در صرفه جویی وقت به آنها کمک می کند ما در این مقاله شما را با نکات استفاده و نگهداری خرد کن آشنا می کنیم همچنینن راجع به کیفیت این دستگاه و نحوه کار کردن آن و قیمت خردکن صحبت می کنیم.

برای تهیه ی غذای ایرانی پایه ی ثابت تمامی غذا ها پیاز داغ است که برای غذا استفاده می شود و به همین دلیل وجود یک خرد کن را در آشپزخانه بیشتر احساس می کنیم این دستگاه کوچک و پر مصرف است و کار خرد کردن را به سرعت و با شمارش سه عدد انجام می دهد.اگر تصمیم به خرید این دستگاه دارید ما به شما خرد کن عرشیا را پیشنهاد می دهیم که دستگاهی با کیفیت و با قیمت مناسب است و به دلیل خدمات پس از فروش بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

نکات استفاده و نگهداری از خرد کن

خرد کن عرشیا

راهنمای خرید

قبل از خرید این دستگاه باید بدانید که این دستگاه چیست و چه کاربردی دارد این وسیله با برق کار میکند و در اندازه و ابعاد مختلف و همچنین قیمت ها و کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه به یک دستگاه همه کاره تبدیل شده است.

زمانی که تصمیم به خرد کردن مواد غذایی دارید می توانید بنا به نیازی که برای غذا دارید درجه خرد شدن مواد غذایی را انتخاب کنید و این دستگاه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در اندازه های مورد نیازتان مواد غذایی را خرد کنید. این دستگاه می تواند به راحتی جایگزین رنده در آشپزخانه بشود به این صورت که بتوانید با یک تیر چند نشان را بزنید هم سرعت عمل را بالا می برید و هم در زمان و وقت صرفه جویی می کنید و دیگر آسیبی به دستانتان نمی رسد و خطر بریدگی دست وجود ندارد.

زمانی که می خواهید این وسیله ی برقی را بشویید به راحتی می توانید قطعات آن را از هم جدا کنید و حتی در ماشین ظرفشویی قرار داده و بشویید و قسمت هایی که از یکدیگر جدا نمی شوند را می توانید به راحتی با دستمال نمدار تمیز کنید به این نکته توجه کنید که به هیچ وجه اجازه ندهید آب وارد موتور دستگاه شود چون موتور آسیب می بیند.

خردکن عرشیا

 

کاربرد خرد کن

برای تهیه ی انواع سبزیجات و مواد غذایی زمانی که با دست خرد می کنیم زمان بیشتری را صرف می کنیم همچنین امکان دارد به آن ریز  که می خواهیم با دست نشود ولی با استفاده از خرد کن شما می توانید کاملا مواد غذایی را ریز کنید.همچنین ب استفاده از این دستگاه می توانید همه چیز را یک اندازه و یکسان خرد کنید. این دستگاه برای تمامی مواد غذایی کاربرد دارد مانند گوجه و خیار و سیب زمینی و ......

این دستگاه دارای دو مدل دستی و برقی است که در مدل دستی آن اندازه ی کوچکتری دارد و دارای تیغه های ثابتی است و احتیاج به نیروی دست دارد و فشاری که به دست می آورد برای خرد کردن اذیت کننده است همچنین مواد غذایی را فقط در یک سایز خرد می کند اما مدل برقی این دستگاه به دست دیگر فشار وارد نمی کند و برای افراد مسن و سالمند بسیار مناسب است.البته واضح است که قیمت برقی این دستگاه از قیمت دستی آن بیشتر است اما با توجه به کارایی که این وسیله ی برقی دارد ارزش دارد که برقی آن را تهیه کنید.

این دستگاه در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد و معمولا ظرف شیشه ای که بر روی دستگاه وجود دارد دارای ظرفیت های مختلفی است که شما می توانید برای خرد کردن مواد غذایی نسبت به حجم دستگاه خود در آن میوه یا سبزیجات بریزید.این دستگاه دارای مدل های مختلف تیفه می باشد معمولا این دستگاه به صورت 6 تیغه است که دارای تیغه های بسیار تیزی است و این تیغه ها قابل شستشو و قابل تیز کردن نیز می باشد  این وسیله قابلیت پوره کردن و له کردن غذا را نیز دارد که برای مادرانی که می خواهند تازه به فرزندان خود غذا بدهند بسیار مناسب است به این دلیل که می توانند غذا  یا میوه ها را به راحتی به شکل پوره در بیاورند و به فرزند خود بدهند.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با یک دستگاه پر کاربرد در آشپزخانه آشنا کنیم همچنین در مورد روش کارکرد این دستگاه با شما صحبت کردیم اگر قصد خرید این دستگاه را دارید به شما خرید از سایت بازرگانی آسا را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید به راحتی یک دستگاه خوب و با کیفیت را تهیه کنید.برای رفتن به سایت کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

https://asabazargani.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها