ورق استیل چیست؟ معرفی شرکت های فروشنده انواع ورق استیل با قیمت مناسب

کد خبر: 1114283

ورق استیل، یکی از مواد اولیه ای است که در صنایع و کارخانجات گوناگون، کاربردهای زیادی دارد. این محصول، ویژگی های قابل توجهی داشته و به همین دلیل، خرید یک نمونه با کیفیت و مقرون به صرفه آن، مد نظر صنایع مختلف است. در ادامه، چند شرکت و وب سایت فروش ورق استیل را به شما معرفی خواهیم کرد، اما قبل از آن، کاربردهای مختلف این محصول را نام برده و آن ها را شرح خواهیم داد.

 

 ورق استیل چیست؟

این روزها، تلاش تمامی صنایع گوناگون و کارخانجات این است که به مواد اولیه با کیفیت مطلوب دست یابند. البته در این بین، مقوله مقرون به صرفه بودن و قیمت رقابتی نیز، بسیار تعیین کننده است؛ زیرا هرچه مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب تری داشته باشند، این مورد در هزینه و قیمت محصول نهایی، اعمال خواهد شد و تولید کننده با فروش بیشتر یک محصول با کیفیت، سود بیشتری به دست آورده و مصرف کننده نیز از کالای خریداری شده، رضایت خواهد داشت. حال که صحبت از مواد و متریال شد، بهتر است به یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف، اشاره ای داشته باشیم.

ورق استیل، یکی از گزینه های پرکاربرد مشتق شده از محصولات فولادی است. این محصول، به استنلس استیل هم شهرت دارد. برخورداری از ویژگی ها و مزایای مکانیکی باعث شده تا کاربرد این ورق در صنایع مختلف بسیار متنوع و زیاد باشد. شایان توجه است که ورق استیل، از درصد بالایی آهن و کمی کربن تشکیل شده است. ضمن اینکه تفاوت های انواع آن، به دلیل برخورداری از درصدهای گوناگون کروم و نیکل بوده که این مورد سبب می شود تا مقاومت آن در برابر خوردگی افزایش یابد. با افزودن مولیبدن، این محصول می تواند در برابر خوردگی های حاصله از انواع اسید، مقاومت نماید.

ویژگی های ورق استیل کدامند؟

ورق استیل، با توجه به خواص و مواد تشکیل دهنده آن، از ویژگی های متنوعی سود می برد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • برخورداری از یک ظاهر جذاب و شکیل
  • مقاومت بالا و مثال زدنی در برابر حرارت و گرمای زیاد
  • سود بردن از ویژگی های ضد زنگ
  • مقاوم در برابر خوردگی ها
  • برخورداری از طول عمر بالا
  • قابلیت انجام جوشکاری بر روی صفحات استیل
  • امکان پروسه بازیافت. بنابراین مورد، بیش از 70 درصد از نمونه های استیل، به همین شیوه بازیافتی به دست می آیند.

ورق استیل چه کاربردهایی دارد؟

در حالت کلی، بیشترین کاربرد ورق استیل، در زمینه ساختمان سازی است. اما فراموش نکنیم که صنایع مختلف و کارخانجات، آن را برای ساخت انواع دستگاه ها مانند بویلر و مخزن استیل، مورد استفاده قرار می دهند. در ادامه، به کاربردهای کلی این محصول در صنایع گوناگون به شرح ذیل اشاره می کنیم:

  • صنایع مرتبط با ساختمان
  • تولید کاغذ
  • تولید مواد شیمیایی
  • صنایع تولید روغن
  • صنایع مرتبط با تولید شکر

در ادامه، می توان گفت که علاوه بر کاربردهای گسترده در صنایع فوق، در موارد ذیل هم به صورت معمول کاربرد زیادی دارد:

  • تولید وسایل خانگی
  • ساخت سقف ساختمان ها
  • پوشش بدنه، سقف و درب آسانسور
  • استفاده جهت ساخت بدنه خودرو، هواپیما و خودروهای سنگین
  • برای ساخت بخش ها و قطعات بزرگ صنایع کشتی سازی
  • ساخت پمپ
  • ساخت تانکر ویژه حمل مواد شیمیایی
  • ساخت و تولید وسایل الکتریکی

با توجه به کاربری های گسترده و متنوع ورق استیل، می توان گفت که با توجه به درصد موادی مانند کروم و مولیبدن، نوع کاربری این محصول در صنایع مختلف، مشخص می شود.

قیمت ورق استیل

یکی از موارد مهم در زمینه استعلام قیمت ورق استیل، دسترسی سریع و راحت به شرکت ها و وب سایت هایی است که این کالا را عرضه می کنند. زیرا چنین بخش هایی، با توجه به حضور کارشناسان و مشاوران حرفه ای، می توانند خریداران را در زمینه های مختلف به خوبی راهنمایی کرده و قیمتی رقابتی را نیز اعلام نمایند. به عنوان مثال، وب سایت شرکت هایی مانند گروه فلز، فلزات رنگین، توان فلز و شرکت فلز کالا این امکان را برای خریداران فراهم می کنند تا ضمن تماس با کارشناسان این شرکت ها و دریافت استعلام قیمت ورق استیل، از مشاوره های مربوطه نیز استفاده نمایند.

 معرفی چند شرکت فعال در زمینه فروش ورق استیل

شرکت گروه فلز

  • یکی از مجموعه های خوشنام که در زمینه بازرگانی فعالیت داشته و واردات ورق استیل را از حدود 30 سال پیش آغاز کرده است، گروه فلز است. از آنجایی که واردات ورق استیل توسط گروه فلز، از برترین شرکت های تولید فولاد صورت می پذیرد، بنابراین، این شرکت از گواهینامه های کنترل کیفیت بر طبق استاندارد جهانی برخوردار است. در گروه فلز، تمامی پروسه ها و مراحل شامل، امور بازرگانی، ترخیص کالا، امور گمرکی، رعایت استانداردها، کنترل کیفیت، مناقصه و عقد قراردادهای تجاری و بازاریابی نوین، کاملاً حرفه ای و با دقت بسیار زیاد انجام می شود. ضمن اینکه، تسریع در تامین کالا به همراه کاهش بهای تمام شده جهت رعایت اصول مشتری مداری، همه و همه برای جلب رضایت مشتری به مناسب ترین شیوه ممکن صورت می پذیرد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت، می توانید به وب سایت به آدرس www.felez.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس 02135089

 

شرکت فلزات رنگین

این شرکت، با تکیه بر سه دهه سابقه درخشان و تخصص در امر واردات، به خوبی نظر مشتریان سخت پسند را به خود جلب کرده است. توجه به سر فصل هایی همچون رونق تولید، حمایت از تولید کنندگان داخلی، توسعه صنایع مختلف و ایجاد ارتقا مناسب در کالاها، همیشه از خط مشی های اصلی این شرکت محسوب می شود. در شرکت فلزات رنگین، انواع ورق های استیل با ضخامت ها و ابعاد گوناگون عرضه می شود که ضمن برخورداری از قیمت مناسب، در سریع ترین زمان ممکن می توانند به مشتریان تحویل داده شوند. وجود تنوع مناسب باعث می شود تا ضمن پوشش دهی گستره قابل توجهی از کاربردها، نیازهای صنایع و مشتریان مختلف این شرکت تماماً برآورده گردد. در وب سایت این شرکت به آدرس www.felez.co تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت مطالعه و شناخت بیشتر این شرکت، آورده شده است و براسی اطلاعات بیشتر با شماره 02133915222

شرکت توان فلز

  • یکی از نقاط قوت شرکت توان فلز، تامین ورق استیل از تامین کنندگان معتبر جهانی است. تمامی محصولات این شرکت، از بالاترین سطح استانداردها و کنترل کیفیت سود می برند. زیرا در حین تولید محصولات، از آن ها نمونه برداری شده و برای تعیین میزان کیفیت آن ها، ارزیابی های تماماً حرفه ای انجام می شود. شرکت توان فلز، به کسب رضایت مشتری و مشتری مداری، اهمیت ویژه ای داده و در نظر دارد تا با افزایش تنوع محصولات خود، در جهت و راستای نیاز مشتریان خود حرکت نماید. در وب سایت این شرکت به آدرس www.felez.biz بخش ها و اطلاعات متنوعی جهت آشنایی با این شرکت، در دسترس خواهد بود.تلفن تماس 02188175909

شرکت فلز کالا

  • این شرکت، در زمینه واردات و فروش ورق استیل، از سابقه ای بیش از 25 سال برخوردار است. ضمن اینکه خدمات برش، روکش و بسته بندی ورق استیل نیز، از دیگر خدمات شرکت فلز کالا محسوب می شود. کادر فنی کارآزموده و تهیه محصولات از شرکت معتبر بین المللی، از دیگر ویژگی های این شرکت خوشنام است. ضمن اینکه، آشنایی کامل به اصول مختلف بازرگانی، مناقصه، بازاریابی و فروش و عقد قراردادهای مختلف، به همراه رعایت اصول مشتری مداری باعث شده تا نظر خریداران به این شرکت جلب شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فلز کالا، به وب سایت آن به آدرس www.felez.org مراجعه نمایید. تلفن تماس 02122011620

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها