خودرو 18درصدگران شد/فروش فوری آغاز می‌شود

کد خبر: 1114785

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات، در پی اصلاح قیمت‌ها خبر داد. افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

خودرو 18درصدگران شد/فروش فوری آغاز می‌شود

به گزارش ایکوپرس، بابک رحمانی گفت: با تصمیمات متخذه درخصوص اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: اصلاح قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، براساس محاسبه تورم بخشی صورت می‌پذیرد.

رحمانی، ضمن اشاره به افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید، بر ضرورت اصلاح قیمت محصول نهایی براساس بهای تمام شده تولید تاکید و عنوان کرد: با اصلاح قیمت‌ها و تزریق نقدینگی به خطوط تولید، از زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تامین و تولید خودرو جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان‌ این‌که، اصلاح قیمت‌ها سبب افزایش تولید و عرضه به بازار شده و علاوه بر حذف واسطه‌گری و سودجویی در بازار، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود 18 درصد است./تسنیم

 ابلاغ افزایش ۱۸درصدی قیمت خودرو/ جلسه ستاد تنظیم بازار فرمالیته است؟

در حالی جلسه ستاد تنظیم بازار تازه شروع شده و قرار بود که درباره قیمت خودرو هم تصمیم گیری کند، قیمت های جدید خودرو که ظاهرا دیروز تصمیم گیری نهایی درباره آن اتخاذ شده بود، صبح امروز ابلاغ گردید.

پس از مخالفت چند هفته پیش رئیس جمهور با قیمت های جدید خودرو، مقرر گردید که قیمت های جدید خودرو در ستاد تنظیم بازار تصویب شود.

خبرهای دریافتی تسنیم از برخی مسئولان این ستاد حاکی است، که جلسه ظاهرا شروع شده و قرار است درباره قیمت خودرو هم تصمیم گیری شود.

این در حالی است که صبح امروز یکی از شرکتهای خودروسازی جدول قیمت های جدید را به بورس ابلاغ کرده است. ظاهرا روز گذشته درباره قیمت های جدید خودرو تصمیم نهایی اتخاذ شده بود و جلسه امروز ستاد تنظیم بازار برای تصمیم گیری درباره قیمت خودرو ظاهرا فرمالیته است./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها