معرفی سمساری در تهران

کد خبر: 1114812

سمساری

سمساری محلی به جایی گفته می شود  که در آن لوازم دست دوم خرید و فروش می شوند .

همه ما حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با هزینه خوب خریداری نمایند و یا وقتی که نیاز باشد وسایل منزل ومحل کارتان  را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنتان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری نماییم.

سمساری در تهران

برای یافتن سمساری در تهران می‌توانید به سمساری تهران مراجعه و از خدمات آن استفاده نمایید. این سمساری یکی از سمساری‌های نام آشنا در تهران است که به‌صورت تخصصی خریدار ظروف چینی قدیمی ، خریدار عتیقه ، خریدار کتاب و مجلات قدیمی و نسخه اول ، خریدار ظروف کریستال قدیمی و … است.

 این مجموعه برای فعالیت تخصصی در زمینه خرید و فروش لوازم عتیقه و قدیمی در حال همکاری با متخصصان خبره این صنف است.

البته فعالیت سمساری در تهران ، تنها به خرید و فروش لوازم قدیمی و عتیقه محدود نمی‌شود؛ بلکه این مرکز خریدار لوازم منزل نیز هست.

بیشتر: سمساری در پونک

سمساری آنلاین

امروزه بسیاری از کارها بر بستر اینترنت انجام می‌شود. بنابراین واژه سمساری آنلاین نمی‌تواند واژه چندان غریبی باشد. امروزه علاوه‌بر به وجود آمدن برنامه‌های موبایلی سمساری، بسیاری از سمساری ها نیز اقدام به ایجاد یک وبسایت اینترنتی نموده‌اند.

سمساری یکی از سمساری هایی است که با ایجاد یک وبسایت اینترنتی در تلاش است تا شرایطی را مهیا کند تا مشتریان این مجموعه بتوانند دسترسی راحت‌تری به خدمات و شماره تلفن‌های آن داشته باشند.

با استفاده از خدمات سمساری آنلاین می‌توانید از هر کجای تهران که هستید با کارشناسان سمساری تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به محل و منزل مراجعه کنند.

همچنین سمساری آنلاین بستری را فراهم کرده است تا مشتریان آن بتوانند در کنار سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم و لوازم منزل اطلاعات کاملی را نیز در این رابطه کسب نمایند.

خرید لوازم دست دوم در تهران

همانطورکه گفتیم سمساری تهران یک سمساری معتبر در تهران است. از همین رو کارشناسان این مرکز برای خرید لوازم دست دوم در تهران همواره آماده ارائه خدمات هستند.

برای خرید لوازم دست دوم در تهران کافیست با یکی از شماره تلفن‎‌های سمساری تهران تماس بگیرید. این مرکز دارای شعب فعال در سراسر تهران است و می‌تواند خریدار لوازم منزل، خریدار ظروف عتیقه، خریدار ظروف کریستال قدیمی و … را در کوتاه‌ترین زمان از نزدیکترین نمایندگی در تهران، به محل موردنظر شما اعزام نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری  در شمیرانات در تماس باشید.

سمساری | بهترین سمساری در تهران | 09122725127

سمساری از قدیم الایام به محل ها، مغازه ها و حجره هایی اطلاق می شد که به خرید و فروش لوازم دست دوم و مستعمل مشغول بوده اند. سمساری به انواع مختلف و به شکل های مختلف در زمان های قدیم تا به الان رایج بوده است. در روزگاران پیش افرادی بودند که به عنوان دوره گرد و با صدای بلند در کوچه و خیابان ها و شهر و روستا به دنبال خرید لوازم مستعمل و قدیمی و معیوب بودند و حتی به بعضی از آن ها سمسار یا سمسارچی یا چوبکی و کت و شلواری می گفتند، که معمولاً به دنبال خرید چراغ های کهنه، فرش های کهنه و ظروف مسی و ورشو رایج در آن زمان ها بودند.

برخی از این افراد یا خود حجره و مغازه ای داشتند و به این حرفه مشغول بودند و یا مغازه خود را به صورت امانت در اختیار دیگران قرار می دادند، که امانت فروشی هم از همان زمان رایج شد. حتی در بیش تر مواقع در زمان های دورتر به داد و ستد کالا به کالا مشغول بودند، به این صورت که مثلا از مشتری کت و شلوار کهنه می گرفتند و گندم و نمک به جای آن می دادند که کم کم با گسترش شهرها و بزرگتر شدن آن ها و مهاجرت روستا نشینان به شهرها، بازار سمساری ها و سمسارچی ها داغ تر شدند.

سمسارچی ها کم کم با اسکان یا اجاره ی مغازه هایی شروع به گسترش کار خود کردند. به این صورت که اگر تا به الان فقط ظروف مسی و برنجی و ورشو و کت و شلوار و چراغ می خریدند، با افزایش تقاضا شروع به خرید همه مدل لوازم در آن زمان ها کردند. این لوازم شامل مایحتاج اولیه زندگی مانند فرش های دستباف و گلیم و قالیچه و یخدان های قدیمی برای سرد نگهداشتن گوشت و روغن و لبنیات، چراغ های روشنایی نفتی و برای افراد مرفه مبل و صندلی های چوبی و کمد ها می شد. چوب به کار رفته در ساخت بیش تر این لوازم از کشور روسیه به ایران وارد می شد.در عصر حاضر گروهی دیگر از افراد در این حرفه مشغول به کار شده اند که به خرید و فروش کابینت، سینک ظرف شویی و روشویی، هود و این موارد می پردازند. گروه دیگر در کار خرید و فروش لوازم اداری و شرکتی مثل میز، صندلی، فایل و گاو صندوق و این موارد هستند. گروه دیگری از افراد نیز به دنبال خرید کاغذ، کتاب، مجله، عکس و فیلم هستند.

دسته دیگر نیز که به عتیقه فروش معروف هستند، لوازم قدیمی و آنتیک و نقره جات خرید و فروش می کنند. و اما افرادی مانند سمسارچی ها نیز وجود دارند که خرید و فروش همه این موارد را انجام می دهند.

سمساری در تهران

سمساری در نارمک تهران – شماره تماس سمساری در نارمک

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها