ال جی 8265 با یک فناوری پخت کاملا هوشمند در کالاپایا

کد خبر: 1115011

مایکروفر 8265 ال جی

آیا برای انتخاب یکی از اجاق های مایکروویو ال جی سردرگم شده اید؟ قطعاً به جز ال جی شرکت های دیگر هم گزینه های شگفت انگیزی برای انتخاب دارند.

اما به نقل قول از فردا نیوز بنابر هدف کالا پایا در این مطلب اختصاصاً به بررسی یکی از مدل های مایکروفر، یعنی ال جی 8265 می پردازیم و آن را با یکی دیگر از برند های دیگر موجود در بازار،‌ سامسونگ، مقایسه می کنیم. برای خرید بهترین برند تا انتها مطالعه فرمایید . 

مایکروفر 8265 ال جی

مشخصات و ویژگی های کلی مایکروفر ال جی مدل 8265

ظرفیت : 42 لیتر

طراحی درب : Smog

دسته بندی : گریل

اینورتر هوشمند 

ضد باکتری 

بدنه خارجی : Noble Silver

روش کنترل : شیشه ای لمسی

نوع صفحه نمایش : White LED

نوع درب : به سمت چپ

حداکثر قدرت خروجی : 1200 وات

مایکروویو 1880 وات

گریل : 950 وات

ترکیبی : 1700 وات

منبع تغذیه : 220V/50HZ

ساعت دارد

تنظیم زمان دارد

قفل کودک دارد

تعدادی از برنامه ها : 

Reheat 8

Soften 3

Melt 3

Proof & Warm 2

Inverter Defrost 4 

Sensor Cook 8

 

قیمت مایکروفر ال جی 8265

درباره مایکروفر ال جی 8265

این مایکروفر پر طرفدار در  کالا پایا ، ویژگی های متنوعی را دارد از جمله وجود برنامه های از پیش تعریف شده، قابلیت گریل، پخت ترکیبی، برنامه یخ زدایی و … .

در این مدل سرعت آشپزی بسیار بالاتر از فر برقی است که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

فناوری اینورتر هوشمند ال‌ جی قدرت پخت دقیقی را ارائه می‌ دهد. برای گرم کردن و یخ زدایی طیف وسیعی از غذا ها سریعتر از همیشه در دسترس است و به لطف کنترل دقیق دما، می توانید غذا های مختلفی را بپزید که قبلاً مایکروویو هرگز قادر به تهیه آنها نبود. از طرفی در مایکروویو های اینورتر دار، مایکروویو از طریق مدار اینورتر تغذیه می شود تا در طول زمان پخت و پز، بدون قطع و وصل کردن برق، یک مقدار ثابت از انرژی را تامین کند.

همه مواد غذایی نباید با حداکثر توان مایکروویو آماده شوند. غذا هایی با مقادیر زیاد قند و چربی و همچنین غذا های حساس به حرارت مانند لبنیات و شکلات و گوشت (هنگام یخ زدایی) به سطوح پایین تری برای گرم کردن موثر و یکنواخت نیاز دارند.

هر ظرف را تا دمای یکنواخت با استفاده از کنترل های دما، یکنواخت گرم کنید تا یک تجربه غذایی رضایت بخش تر و خوشمزه تر داشته باشید. فقط با یک دستگاه، می توانید غذا ها را سرخ کرده یا به سادگی گرم کنید. به علاوه، NeoChefTM حتی می تواند ماست خانگی را تخمیر کند. NeoChefTM می‌ تواند با برق ورودی های مختلف به خوبی سازگار شود، به این معنی که همیشه می‌ توانید روی عملکرد مایکروویو خود حساب باز کنید، حتی در مناطقی با ولتاژ پایین، برق محدود یا منبع تغذیه کم ورودی (حداقل 300 وات). چراغ LED سفید رنگ داخل مایکروفر ال جی 8265 نیز 3 برابر روشن تر و کم مصرف تر از چراغ های به کار رفته در مدل های معمولی است؛ که به کمک آن می توانید وضعیت غذا را بدون باز کردن درب مایکروفر، به آسانی بررسی کنید. سینی ثابت، رینگ شش گوشه ای جدید، سینی گردان را با شش نقطه نگهدارنده در جای خود ثابت می کند و از کج شدن و ریختن ظروف نامتعادل در زمان پخت جلوگیری می کند.

پوشش داخلی Anti-Bacterial EasyClean™ تمیز کردن را ساده و راحت می کند. فقط چند دستمال برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو کافی است. این پوشش 99.99 درصد از باکتری های مضر را از چسبیدن به سطح دستگاه حذف می کند. نسل جدید مایکروفر NeoChefTM نسبت به نسل قبلی خود جمع و جورتر است، اما ظرفیت داخلی بسیار بیشتری دارد. اندازه جمع و جور به این معنی است که می تواند حتی در کوچکترین آشپزخانه ها جا شود اما فضای کافی برای قرار دادن ظروف بلند یا پهن نیز فراهم می کند. این ها فقط بخشی از ویژگی های مایکروفر ال جی 8265 هستند. علاوه بر داشتن ویژگی های کاربردی و خوب، قیمت این دستگاه نیز یکی دیگر از دلایل محبویت آن است. قیمت مایکروفر ال جی 8265 ، بین 4,700,000 تومان تا 5,700,000 تومان می باشد که این محصول را در دسته بندی لوازم قیمت مناسب قرار می دهد.

قیمت مایکروویو ال جی 8265

 

مقایسه مایکروفر های ال جی و سامونگ

اگر به دقت نگاه کنیم، ال‌ جی و سامسونگ هر دو برند های شگفت‌ انگیزی هستند که باید هنگام جستجوی مایکروویو در نظر گرفت.

اما با نگاهی به بخش قیمت، ال‌ جی بیشتر روی محصولاتی در رده‌ های متوسط ​​​​به بالا تمرکز کرده است. این شامل اجاق‌ های مایکروویو کانوکشن بالا مانند LG 32 L MC3286BRUM می‌ شود.

در حالی که سامسونگ برخی از مدل های پرفروش را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر دارد مانند Samsung CE1041DSB2/TL. همچنین این فر از نوع کانوکشن است اما در مقایسه با ال‌ جی از نظر طراحی بسیار ارزان‌تر و فشرده‌تر است.

همچنین هر دوی این برند ها گزینه های مختلفی در دسته مایکروویو سولو و گریل نیز دارند.

LG یک برند بسیار محبوب کره جنوبی است که در سال 1947 شروع به کار کرد. در مراحل اولیه آن، به عنوان Lucky Goldstar محبوب شد. به زودی این برند تغییر نام داد و اکنون همه ما می دانیم که چگونه ماشین های آنها "زندگی خوب" ما را ایجاد می کنند.

بدون شک ال‌ جی یک برند بسیار محبوب است و مخاطبان بسیار زیادی در بازار های جهانی دارد. آنها دارای انواع اجاق های مایکروویو شگفت انگیز با برخی ویژگی های جذاب در داخل آنها هستند.

از طرف دیگر، سامسونگ در سال 1938 شروع به کار کرد و در سال 1969 وارد بازار الکترونیک شد. فکر نمی‌کنم نیاز به صحبت در مورد سامسونگ زیاد باشد.

همه ما می دانیم که سامسونگ در بازار چقدر محبوب است.

در بخش اجاق‌ های مایکروویو، سامسونگ گزینه‌ های زیادی برای بخش کم‌ هزینه دارد. مایکروویو های انفرادی، گریل یا کانوکشن، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید.

چه به دنبال مایکروویو های انفرادی، گریل یا حتی یک مایکروویو کانوکشن حرفه ای باشید. هر دوی این برندها در هر دسته گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند.

بیایید با اجاق‌های مایکروویو انفرادی شروع کنیم، ال‌ جی یک مدل 20 لیتری LG MS2043DB دارد. از نظر امکانات در حدود رنج قیمتی که دارد بسیار خوب است. مدل ارتقا یافته دیگری با الگوی گل به نام LG MS2043BP دارد. اگر می خواهید با برند ال جی همراه شوید می توانید این مدل ها را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر سامسونگ چند انتخاب شگفت انگیز در دسته مایکروویو انفرادی دارد. می توانید مایکروویو 23 L Solo MS23F301TAK/TL سامسونگ را در نظر بگیرید. یکی از پرفروش ترین های سامسونگ است.

در دسته مایکروویو گریل، ال جی انتخاب خوبی دارد که می توانید آن را در نظر بگیرید. مایکروویو گریل LG 20 L LG MH2044DB با کیت استارت عرضه می شود و قطعاً ارزش هزینه اش را دارد.

در حالی که سامسونگ واقعاً گزینه های خوبی در بخش گریل ندارد. اگر به دنبال مایکروفر گریل هستید، باید فقط به دنبال مدل های ال جی باشید و بس. مثلاً همین مدل مایکروفر ال جی 8265 ، قابلیت گریل هم دارد.

در نهایت، زمانی که در مورد بخش مایکروویو کانوکشن صحبت می کنیم. هم سامسونگ و هم ال جی گزینه های شگفت انگیز زیادی برای خرید دارند. ال‌ جی به دلیل مایکروویو کانوکشن 32 لیتری LG MC3286BRUM در دسته اجاق‌ های مایکروویو کانوکشن پیشتاز است. همچنین مدل جدید تر ال جی 8265 هم به تازگی به عرصه رقابت ها وارد شده است و ال‌ جی تمام ویژگی‌ های مورد نیاز شما را در داخل این مایکروویو جمع‌آوری کرده است. یکی دیگر از چیزهایی که مردم در مورد آن گیج می شوند این است که مایکروویو سرامیکی بهتر است یا فولاد ضد زنگ؟ مدل های ال جی با کیفیت ساخت فولاد ضد زنگ عرضه می شوند. در حالی که سامسونگ جدیدترین مدل های سرامیکی خود را متمرکز و برجسته می کند.اساساً  فولاد های ضد زنگ رسانای خوبی برای گرما هستند که منجر به پخت سریعتر و بهتر می شود. از نظر ایمنی نیز خوب است زیرا اجازه نمی دهد تشعشعات مایکروویو نشت کند.از طرف دیگر، یک بدنه داخلی سرامیکی به راحتی تمیز می شود، اما در مقایسه با فولاد، رسانای حرارتی خوبی نیست. بنابراین حرارت دادن زمان می برد که قطعاً بر زمان و کیفیت پخت نیز تأثیر می گذارد. جنس سرامیکی مزایای خاص خود را دارد زیرا در فرآیند تمیز کردن در مقایسه با فولاد ضد زنگ زمان زیادی را صرف نمی کند. اما فولاد مزایای خاص خود را دارد و همچنین شما را در آشپزخانه نگه نمی دارد و باعث می شود پخت و پز بسیار سریعتر شود. این به شما بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

ال‌جی و سامسونگ، هر دو مورد اعتمادترین برند های لوازم الکترونیکی مصرفی در دنیا محسوب می‌ شوند.

اگر به دنبال مایکروفر سولو هستید، می توانید به سراغ برند سامسونگ بروید. مدل های ذکر شده در بالا در مقاله پرفروش ترین هستند. 

برای بخش مایکروویو گریل، استفاده از هیچ یک از محصولات این برند را توصیه نمی کنیم زیرا گزینه های زیادی وجود ندارد. اما با این وجود، می توانید مدل ال جی را که در اینجا لیست کرده ایم، نگاه کنید.

در داخل بخش مایکروویو کانوکشن، هم هر دو برند مدل های خوبی برای عرضه دارند. اما باز هم نظر شخصی ما این است که ال جی بهتر از سامسونگ است و عملکرد بهتری در مورد مایکروفر های کانوکشن دارد. 

در کل هر دو برند محصولات متنوعی را عرضه می کنند و شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود، محصولات را جستجو کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید. علاوه بر سامسونگ و ال جی، مدل های دیگر مایکروفر تولید شده توسط بقیه برند ها هم موجود است که ما در این مطلب به آن ها اشاره نکردیم؛ اما در صورت تمایل شما می توانید با یک جستجوی ساده، عملکرد سایر برند ها در بخش تولید مایکروفر را نیز بررسی کنید.

ماکروفر 8265 ال جی

مقایسه ال جی 8265 و سامسونگ Mini Sami 5

هر دو مدل، محبوب هستند. اولین تفاوت این دو با هم این است که ال جی 8265 ظرفیتی 42 لیتری دارد و سامسونگ 32 لیتری است. پس برای خانواده های پر جمعیت، ال جی 8265 انتخاب بهتری است. گریل، پخت کانوکشن و ترکیبی از قابلیت های فوق العاده ای است که در هر دو دستگاه موجود می باشد.

برای استفاده از گریل در مایکروفر سامسونگ Mini Sami 5، باید از 1300 وات انرژی استفاده شود؛ در حالی که در مدل ال جی 8265، مقدار آن 950 وات می باشد.

قسمت داخلی مایکروویو 32 لیتری سامسونگ، از سرامیک ساخته شده است. به لطف این سرامیک شما یک سطح صاف، یکنواخت و آنتی باکتریال را در اختیار خواهید داشت و به مرور زمان رنگ آن از بین نمی رود. در ال جی پوشش داخلی از جنس زئولیت است که خاصیت آنتی باکتریال دارد و بسیار مقاوم است. توان مایکروفر سامسونگ، 1000 وات است و  توان ال جی 8265 هم 1880 وات است و از این نظر ال جی بهتر از سامسونگ است. 

قدرت مایکروویو بر حسب وات اندازه گیری می شود و ال جی 8265، دارای حداکثر توان خروجی 1350 وات است. هر چه وات بیشتر باشد دستگاه سریعتر غذا را می پزد. این محصول دارای عملکرد های کنترل دما نیز می باشد، بنابراین می توانید در صورت لزوم قدرت را کاهش یا افزایش دهید.

مایکروویو ال جی 8265 با اندازه گیری میزان رطوبت موجود در غذا، زمان پخت را به طور خودکار تنظیم می کند. فناوری سریع و هوشمند پخت و پز و گرم کردن دوباره میان وعده های مورد علاقه شما، تمامی نیاز های شما را برطرف می سازد. نکته آخر در مورد این دو کالا است که قیمت مایکروفر سامسونگ Mini Sami 5، حدود 16 میلیون تومان می باشد و بسیار بسیار گران تر از ال جی 5 میلیونی است. اما از نظر ویژگی ها هیچ تفاوتی با ال جی ندارد و در مواردی حتی ضعیف تر نیز عمل می کند. مثلا ال جی عملکرد منوی خودکار دارد و ال جی از هیتر کوارتز Quartz در سقف مایکروفر 42 لیتری خود استفاده کرده که سریعاً گرم می شود. این هیتر برای پخت غذا ها و میان وعده هایی که نیاز به حرارت فوری دارند و همینطور برای گریل کردن هم ایده آل است که سامسونگ فاقد این ویژگی می باشد.

ماکروفر ال جی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها