بزرگترین مرکز چاپ هلیو و نایلون ارزان روی انواع لفاف بسته بندی در کشور کجاست؟

کد خبر: 1115014

قیمت چاپ هلیو

چاپ هلیو یا هلیوگراور که با نام چاپ برجسته هم شناخته می‌شود می‌تواند تصاویر را به صورت برجسته یا گود چاپ کند. امروزه چاپ هلیو به روش‌های الکترومکانیک یا لیزری انجام می‌شود که در هر دو روش حروف و تصاویری که قرار است به چاپ برسند روی سیلندرهای دستگاه ثبت می‌شوند و بعد با روش‌هایی که توضیح خواهیم داد چاپ را انجام می‌دهند. چاپ هلیو یکی از بهترین روش‌ها برای چاپ نایلون نیز می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین قیمت چاپ هلیو برای برای تیراژهای بالا بسیار مناسب است و حتی تفاوتی با سایر روش‌ها ندارد.

قیمت چاپ هلیو

چه چیزی چاپ هلیو را متمایز می‌کند؟

برای چاپ نایلون از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که چاپ هلیو هم یکی از آنهاست. اما این روش چاپ نسبت به سایر روش‌ها ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز می‌کند و حتی برای برخی محصولات تنها این روش مناسب است. چاپ هلیو با دستگاه‌های پیشرفته و بزرگی انجام می‌شود که سرعت چاپ و کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل به علت قیمت چاپ هلیو، تنها در تیراژهای زیاد بتوان به صورت به صرفه از چاپ هلیو استفاده کرد.

چاپ هلیو چگونه انجام می‌شود؟

چاپ هلیو با استفاده از سیلندرهایی انجام می‌شود که روی ماشین‌های لیزری یا الکترومکانیکی عظیم نصب شده‌اند. این روش چاپ را به صورت برجسته انجام می‌دهد و در واقع یک چاپ سه بعدی خاص را روی سطوح بر جای می‌گذارد. در فرایند چاپ به وسیله دستگاه هلیو، گودی‌های ایجاد شده روی سیلندر از مرکب پر می‌شوند و یک تیغه مرکب‌های اضافه را از بین می‌برد؛ با برخورد سیلندر روی نایلون یا هر سطح دیگری، طرح مورد نظر چاپ می‌شود. هرچه گودی روی سیلندر بزرگ‌تر باشد، چاپ برجسته‌تر خواهد بود.

در چاپ هلیو جزئی‌‌ترین طرح‌ها نیز با دقت بالایی چاپ می‌شوند و به همین دلیل گفته می‌شود این روش بسیار باکیفیت است. برای حک کردن تصویر مورد نیاز روی سیلندر می‌توان از لیزر یا روش‌های دیگر استفاده کرد.

چاپ هلیو چه کاربردهایی دارد؟

چاپ هلیو به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد کاربردهای بسیار وسیعی دارد و می‌توان گفت که در تمام صنایع چاپ از این روش بهره می‌برند. قیمت چاپ هلیو نسبت به مزایایی که دارد بسیار به صرفه است و همین تولید کنندگان را ترغیب می‌کند از این روش برای چاپ استفاده کنند. برخی از مهم‌ترین کاربردهای این روش شامل:

چاپ انواع مجله و کاتالوگ، چاپ نایلون و پلاستیک تبلیغاتی، چاپ انواع بسته‌بندی‌ها، چاپ کاغذ دیواری، چاپ پاک‌های سیگار و ... . چاپ هلیو از پرطرفدارترین روش‌ها در این صنعت است و به خاطر ظریف بودن به صورت خاص در صنایع تولید نایلون دسته‌بندی به کار برده می‌شود.

زمانی که لازم باشد نایلون تبلیغاتی را در تیراژهای بالا و با کیفیت مناسب تولید کرد، چاپ هلیو اولین روشی است که به ذهن خطور می‌کند. همانطور که گفتیم چاپ هلیو سریع است و قیمت چاپ هلیو در تیراژهای بالا بسیار مناسب است و همین‌ها کاربردهای آن را وسیع‌تر می‌کند.

کاربرد چاپ هلیو

چاپ نایلون ارزان

چاپ نایلون و نایکلس با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود که به این منظور معمولاً از چاپ‌های رنگی استفاده می‌شود که جلوه بهتری دارند. معمولاً کسب و کارهایی که به چاپ نایلون ارزان احتیاج دارند، چاپ را به همان شرکتی می‌سپارند که نایلون از آن تهیه می‌کنند. برای چاپ نایلون از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که کلیشه‌های مخصوص دارند و با ایجاد طرح‌های مورد نظر این کلیشه‌های می‌توان با سرعت بالایی نایلون را چاپ کرد.

چاپ نایلون در تیراژهای پایین معمولا به صرفه نیست؛ چرا که برای اینکار از دستگاه‌های گران قیمتی استفاده می‌شود که ایجاد طرح در آنها هزینه‌بر است. بنابراین در تیراژهای پایین نیز باید کلیشه مناسب را چاپ کرد که این باعث می‌شود چاپ نایلون ارزان نباشد. اما زمانی که سفارش چاپ نایلون در حد چند هزار نایلون باشد، هزینه چاپ کلیشه تقریباً ارزان و غیر قابل توجه خواهد بود.

برای چاپ نایلون ارزان روش‌های مختلفی وجود دارد که در بخش قبل به چاپ هلیو اشاره کردیم. سایر روش‌های چاپ نایلون شامل چاپ کلیشه، چاپ فلکسو، چاپ لترپرس، چاپ افتر و ... است. شرکت فلکسو پلاست از تمامی این روش‌های چاپ در کنار هم استفاده می‌کند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین روش را انتخاب کنند.

انواع لفاف بسته‌بندی

لفاف بسته‌بندی نوعی از محصول بسته بندی انعطاف‌پذیر است که در شرکت‌های تولید کننده کالا برای بسته‌بندی ایمن محصولات غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع لفاف بسته‌بندی در بازار موجود هستند که علی‌رغم تفاوت‌های جزئی، مزایای مشترک و قابل توجهی دارند. این لفاف‌ها از کالاها در برابر عوامل آسیب زا محافظت می‌کنند و می‌توانند یک برند را از نظر ارائه کالا معتبر کنند. بر حسب تجربه شرکت‌هایی که استفاده از لفاف بسته‌بندی برای ارائه محصولاتشان را شروع کرده‌اند، شاهد افزایش قابل توجه فروش بوده‌اند.

انواع لفاف بسته بندی

مزایای لفاف بسته‌بندی

همانطور که گفتیم استفاده از انواع لفاف بسته بندی بسیار موثر است که علت آن هم مزایایی است که این نوع بسته‌بندی به همراه دارد. برخی از مزایای این لفاف‌ها شامل:

کاهش وزن بسته‌بندی محصولات یکی از مهم‌ترین مزایای این لفاف‌هاست. به طوری که استفاده از لفاف بسته‌بندی برای ارائه هر محصولی شامل مواد غذایی تازه، مواد بهداشتی یا حتی لبنیات و سبزیجات باعث می‌شود وزن بسته کم شود و حمل آن آسان‌تر گردد.

علاوه بر این استفاده از این محصول برای بسته‌بندی کالاهایی که پاستوریزه هستند و باید به خوبی محافظت شوند نیز ممکن و ایده‌آل است. با استفاده از انواع لفاف بسته‌بندی می‌توان مواد غذایی مثل انواع سالاد و حتی غذاهای آماده را در برابر میکروب‌ها حفظ کرد و به سادگی و سلامت به دست مشتری رساند.

حمل و نقل آسان یکی دیگر از مزایای قابل توجه لفاف بسته‌بندی است. چرا که گفتیم این محصول سبک است و با انعطاف‌پذیری خاصی که دارد، حمل و نقل را برای ما ساده می‌کند. همچنین این بسته‌ها بسیار چاپ پذیرند و در انواع شفاف و مات ارائه می شوند؛ بنابراین نیاز برندها برای تبلیغات موثر را نیز تامین می‌کنند.

همچنین انواع لفاف بسته‌بندی مقاومت مناسبی در برابر  رطوبت، نور و حتی ضربه دارند و از محصولات حساس محافظت موثری به عمل می‌آورند. بنابراین استفاده از لفاف‌های بسته‌بندی تا حد زیادی هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد و با ایجاد رضایت در مشتریان، سود مناسبی را به همراه می‌آورد.

انواع لفاف بسته‌بندی

لفاف‌های بسته بندی در دو نوع CPP و OPP ارائه می‌شوند که متداول‌ترین انواع لفاف بسته‌بندی هستند. این لفاف‌های ویژگی‌های متفاوتی دارند که باعث می‌شود کاربردهای آنها هم تا حدودی متفاوت باشد.

لفاف بسته‌بندی CPP: این لفاف‌ها خاصیت کشسانی بالایی دارندکه باعث می‌شود برای بسته‌بندی برخی محصولات غذایی و آرایشی و به خصوص خشکبار مناسب باشند.

لفاف OPP: لفاف بسته‌بندی OPP ضخامت بیشتر اما انعطاف‌پذیری کمتری دارد که باعث می‌شود استفاده از آن برای بسته‌بندی انواع حبوبات، پودرها و .. مناسب باشد.

توجه داشته باشید که انواع لفاف بسته‌بندی بسیار بیشتر از این‌ها هستند. شرکت فلکسو پلاست بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع محصولات بسته‌بندی مثل لفاف بسته‌بندی می‌باشد که تراز کیفی بالایی را نیز ارائه می‌کند. برای سفارش این محصولات توصیه می‌کنیم با سایت https://flexoplast.ir/ ارتباط برقرار نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها