ویژگی ها فالوور واقعی چیست و چطور میتوان تشخیص داد؟

کد خبر: 1115455

خرید فالوور برای کسب و کار یه کار ارزشمند است

فضای مجازی

اینترنت و جهانی که به واسطه ی آن برای انسان­ها خلق شده است، شکل زندگی را برای همه­ ما به کلی تغییر داده است. دگرگونی­های این فضا و تاثیرات آن در روزمرگی­ زندگی، تنها به شکل گذران اوقات فراغت خلاصه نشده و حتی کسب و کارهای گوناگون را نیز از روش فعالیت سابق خود جدا کرده و وارد جهان هزار رنگ مجازی نموده است.

کسب و کارها نیز از سویی دیگر، نیاز به یک بستر مناسب برای نشان دادن برتری‌های خود و تفاوت‌هایشان نسبت به رقبای موجود در هر زمینه­ای و پیشی گرفتن از آن ها نیاز دارند  اینستاگرام در این بین، با داشتن بیشترین کاربر فعال و نیز برخورداری از امکانات مناسب جهت نمایش تبلیغات و کسب مخاطب و نمایش محصولات در بین شبکه‌های اجتماعی دارای بالاترین میزان اثربخشی در تبلیغات برای کسب و کارها است و همه افراد فعال در اینستاگرام باید به دنبال جذب فالوور واقعی باشند و روش های بی شمار و مطمعا برای این امر وجود دارد و یکی از جالب ترین روش ها خرید فالوور واقعی است که سایت های زیادی این محصول را ارائه میدهند و کیفیت بالا و پایین دارند و در ادامه به برسی این موارد می پردازیم.

کاربران ایرانی نیز مدت زمان زیادی است که اینستاگرام را به عنوان پرچم­دار شبکه­ های اجتماعی برای شناخت و بهره مندی از منابع سرگرمی، آموزشی و نیز برای یافتن برندها و محصولات گوناگون مورد استفاده ی خود انتخاب نموده­اند.

چالش­های فعالیت در فضای اینستاگرام

اگرچه این شبکه­ ی اجتماعی محبوب فروش کسب و کارها را به شکل قابل توجهی بالا برده و سود حاصل از آن را به شکل چشمگیری افزایش داده است ولی از سوی دیگر، این نکته نیز که از همان ابتدا، فعالیت در این فضا چالش‌های مخصوص به خود را نیز دارا بوده‌است، شایان توجه است.

مسائلی از جمله تعداد بالای صفحاتی که محصولات مشابه را با قیمت­های بسیار پایین از بازارهای حقیقی عرضه می‌کنند و رقابت تنگاتنگ فروشندگان در این بستر برای کسب برند و عنوان کردن خود به عنوان بهترین عرضه کننده یک محصول، کار را برای تولید کنندگان و کسب و کارهای نوپا بسیار سخت کرده‌است و از طرفی دیگر، مسئله ه­ای که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت، این موضوع است که مخاطب همواره تمایل بیشتری به اعتماد و در نتیجه‌ی آن خرید از پیج‌های شناخته شده و برندهای محبوبی را دارد که اصطلاحا، امتحان خود را در زمینه کسب اعتماد مشتری پس داده باشند و در واقع، اینجا است که برخورداری از تعداد بالای دنبال کننده می‌تواند کلید پیروزی و تمایز شما از رقبایتان باشد که میتوان با خرید فالوور ارزان خیلی زود و با هزینه کم این مشکل را بر طرف کرد.

شرکت هایی که برند و محصول جدیدی را ارائه میدهند نیاز دارند تا محصولشان را در مقابل چشمان مشتری قرار دهند با این وجود که پیدا کردن مشتری­های ثابت و دنبال­کنندگانی که جذب کالایی که شما عرضه می کنید شوند و آن را به افراد دیگر معرفی کنند و پیشنهاد دهند و به عبارتی به سفیران برند شما تبدیل شوند، بسیار دشوار است ولی این مسئله در واقع بزرگترین چالشی است که با پشت سر گذاشتن آن پیشرفت کاریتان شتاب فوق العاده ای می­گیرد. توجه داشته باشید که این مشتری ها را میتوان در همین صفحات اینستاگرام پیدا کرد. با جستجوی یک هشتگ خاص مرتبط به حوزه ی کاری شرکت یا پیدا کردن افرادی که موضوعات مرتبط به تجارت ما را جستجو میکنند میتوان به خیل عظیمی از مخاطبان رسید که به محصولات ما علاقه مند هستند و یا در حوزه­ی فعالیت خود به آن­ها نیاز دارند و می توانند آن را به دیگران معرفی کنند و حتی می توانند یک مشتری احتمالی در آینده باشند.

نقش دنبال­ کنندگان در سودآوری برند

شرایطی را تصور کنید که در آن شما قصد خرید یک محصول را از یک پیج اینستاگرامی دارید. موضوعی که به احتمال زیاد هر یک از ما بارها با آن موجه شده­ایم. با یک سرچ در اکسپلورر اینستاگرام تعداد زیادی صفحه که محصول شما را برای فروش دارند و هرکدام نیز سعی در متقاعد کردن شما به عنوان مشتری برای خرید از محصولات خود دارند، نمایش داده می‌شوند. اولویت شما در انتخاب یکی از آن‌ها و خرید از آن چیست و نیز دلیل شما برای انتخاب آن گزینه­ی مورد نظر چه خواهد بود ؟

خریدار در قدم اول به دنبال خرید از یک پیج قابل اعتماد است تا هم از صحت و اصالت کالا مطمئن باشد و هم در صورت نیاز بتواند در هر مرحله از خرید با فروشنده در ارتباط باشد و سفارش خود را ردیابی نماید و نیز در صورت نیاز بتواند از پشتیبانی و گارانتی کالا استفاده نماید. همه­ ی افراد به دنبال دریافت کیفیت مطلوب و نیز احترام توام با آرامش خاطر حاصل از اعتماد به پیجی که از آن خرید داشته­ اند می باشد و در اینجا شما به عنوان فروشنده وظیفه­ی ایجاد این اعتماد بین خود و دنبال کنندگان خود هستید.

هنگامی که کاربری وارد یک صفحه می ‌شود ، در نگاه اول تعداد فالوورها نظرش را جلب می ‌کند. این مطلب درباره­ی تمام ارائه دهندگان محتوا وجود دارد ولی با این حال صفحاتی که کسب و کارها را نمایندگی می­کنند در این بین وابستگی بیشتری به جلب رضایت و اعتماد کاربران دارند و بعد از آن، در مرحله بعد از آن است که افراد به سراغ مطالب می ‌رود و این به آن معناست که در بسیاری از مواقع، اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است حتی پست ‌های شما را مشاهده نکنند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکنند و این مهمترین مشکل پیش روی شما در ابتدای فعالیتتان در این فضا است. مشکلی که در صورت پرداخت نشدن به آن به روش مناسب، کسب و کار شما را در همان ابتدای فعالیت در خطر از بین رفتن یا دست کم، به دست نیاوردن دنبال کنندگان که همان مشتری های شما می باشد موجه می کند و سد راه پیشرفت و معروفیت شما بین کاربران باشد.

خرید لایک میتواند باعث رشد سریع پیج شود

حال روی دیگر سکه را در نظر بگیرید و فرض کنید تعداد دنبال ‌کنندگان صفحه شما زیاد باشد؛ بالا بودن تعداد فالوور در اولین قدم در مواجهه با صفحه شما، حس خوبی در کاربر ایجاد می‌ کند و او را به سراغ پست ‌های شما می کشاند. اگر در مرحله بعد از آن پست ‌هایتان هم از کیفیت خوبی برخوردار باشند ، افراد صفحه شما را دنبال می ‌کند و می ‌توانید آن­ها را به مشتری تبدیل کنید ولی اگر مقدار لایک و ویو متناسب با فالوور هایتان نباشد زمینه شک مخاطب را فراهم میکند پس بهتر است با خرید لایک واقعی مقدار لایک خود را متناسب با فالوور هایتان کنید، ویا با خرید ویو واقعی همین عمل را برای ویدیو های پیجتان انجام دهید و با همین راهکار ساده می تواند شما را جلوتر از همتایان دیگران تان قرار دهد و سودآوری حرفه­­ای شما را چندین برابر نماید. به عبارتی دیگر، اینجاست که تعداد فالوور بالا می‌تواند باعث برتری شما از سایر فروشنده‌های موجود و کلید موفقیت شما برای فروش کالاهای صفحه اینستاگرامتان باشد.

از دیدگاهی دیگر

هر فردی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را بالا ببرد اما همیشه تعداد فالوور بالا به معنی موفقیت در فضای اینستاگرام نیست. شما باید بتوانید پیج اینستاگرامتان را فعال و پویا نگه دارید که این کار جز با فالوور واقعی امکان پذیر نیست. توجه داشته باشید در این مطلب منظور از فالوور فیک ، فالوور غیر واقعی نیست و فالوور هایی هستند که ارزش بالایی برای کسب و کار یا پیج شما ندارند و تعاملی با شما برقرار نخواهند کرد.

همچنین از سوی دیگر، وقتی به عنوان بازدیدکننده و برای بار نخست به یک صفحه مراجعه می کنیم، این نکته که آیا دنبال کننده های آن صفحه را افراد حقیقی تشکیل داده­اند یا صاحب کسب و کار برای اعتماد سازی در بین مخاطبین فالوور فیک خریده است، مسئله ای است که ذهن کاربران را به خود مشغول می­سازد. در حالی که شاید در نگاه اول تشخیص فالوورهای تقلبی از واقعی، دشوار یا حتی غیر ممکن به نظر برسد ولی راه­های ساده و در عین حال کاربردی فراوانی برای ایجاد تمایز بین این دو دسته از دنبال کننده های صفحات اینستاگرامی وجود دارند. که در ادامه­ی مقاله به بررسی چند مورد خواهیم پرداخت.

ویژگی های فالوور واقعی چیست و چطور میتوان آن را تشخیص داد؟

روش تشخیص فالوور فیک با بررسی لایک ها و کامنت های پیج

در صورتی ک به فالوور های یک پیج مشکوک بودید منتظر شوید تا پست جدید بگذارد.

اگر دیدید که در ساعات اولیه تعداد لایک ها کم است و به یکباره تعداد زیادی لایک و یا کامنت تکراری به پست اضافه شد و بعد از آن تعداد لایک ها و کامنتها تقریبا ثابت ماند بدانید که این پیج قطعا فالوور فیک دارد.

فالوور و لایک و ویو فیک توسط ربات انجام میشود

این مورد هم دو حالت دارد :

حتی میشود لایک ایرانی خرید و یا می شود لایک خارجی خرید کرد که می تونید با بررسی رندوم لایک ها به این موضوع پی ببرید .

روش تشخیص فالوور فیک با کامنت های پیج

در صورتی که در میان کامنت های پیج مورد نظرتان کامنت های تکراری و یا کامنت هایی ماند بسیار عالی , ممنون و کامنت هایی از این قبیل دیدید بدانید که این پیج فالوور های فیک دارد.

و برای اینکه مشخص نشود کامنت رندوم خریداری کردند که بگویند که مثلا پیج ما تعداد زیادی کامنت نز دارد و …

روش تشخیص فالوور فیک با بررسی فالوور های پیج

شما می توانید به صورت رندوم فالوور های پیج را رصد کنید در صورتی که در میان فالوورها پیج های عربی و خارجی و یا پیج های بدون عکس و یا با آیدی های عجیب و غریب دیدید حتما به این نکته پی ببرید که این پیج دارای فالوور های فیک می باشد.

فالوور باکیفیت باعث افزایش لایک میشود

همچنین اصلا طبیعی نیست که تعداد فالوور ها و فالوینگ ها با هم برابر باشد …

به عنوان مثال مگر می شود ۱ میلیون فالوور داشته باشید و در عین حال ۱ میلیون هم فالووینگ!!!!!

یکی از ترفندهای جدید اضافه کردن فالوور واقعی ایرانی می باشد ! که خود این موضوع دو حالت دارد.

  • اضافه کردن فالوور ایرانی واقعی
  • اضافه کردن فالوور ایرانی فیک

روش تشخیص فالوور فیک با ID اینستاگرام و تصویر پروفایل

پیج هایی که دارای آیدی نامتناسب با پیج هستند و یا از عکس های نامربوط برای پیجشان استفاده می کنند و یا پیج هایی که عکس پروفایل ندارند , و فالوورهای چند صد هزارتایی دارند جزء پیج هایی محسوب می شوند که فالوور فیک دارند.

روش تشخیص فالوور فیک با بررسی پست ها

در صورتی که به یک پیج وارد شدید و دیدید تاریخ آخرین پستی که گذاشته برای سال گذشته است و در عین حال ۵۰۰K فالوور دارد , به این نتیجه میرسیم که فالوور های پیج فیک می باشند.

در صورتی هم که دیدید که از محتواهای تکراری و بدون هیچگونه جذابیتی برای پیج خود استفاده کرده و در عین حال ۶۰۰K فالوور دارد می توانید به این نکته برسید که فالوور های این پیج واقعی نیستند.

 

نتیجه گیری :

در نهایت این را بدانید که به هر پیج با هر تعداد فالووری اعتماد نکنید.

قبل از آن به همین چند نکته کوچیک دقت کنید تا بتوانید یک پیج با فالوور واقعی پیدا کنید.

به این نکته هم دقت کنید پیج هایی که مرتب با مخاطبینشون در تعامل هستند و محتواهای جذاب , مرتبط و منظم در بازه ها زمانی مناسب می گذارند و تعداد لایک ها حداقل ۳% کل تعداد فالوور هایشان است می تواند نشانه یک پیج با فالوور واقعی باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها