سفر به کرمان در دوران پساکرونا

کد خبر: 1115715

شرایط سفر به کرمان را در دوران پساکرونا و قوانین ارائه تست pcr و کارت واکسن برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل های کرمان را در این مقاله از فلای تودی بخوانید

کرمان یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است؛ شهری با شش اثر ثبت شده در یونسکو و 660 اثر ثبت شده ملی. کرمان زیبا، اقتصادی پویا دارد و یکی از قطب‌های صنعتی و اداری مرکز جنوب شرق کشور است. از این رو، همیشه افراد زیادی هستند که برای سفر به این شهر به قصد تفریح یا کار، بلیط هواپیما کرمان را خریداری می‌کنند.

کمی قبل‌تر، به خاطر کرونا و مشکلاتی که در زندگی همه ما به وجود آورده بود؛ سفر به کرمان هم مثل سفر به دیگر نقاط کشور، سخت بود اما حالا و به خاطر واکسیناسیون، سفر مخصوصاً با هواپیما کمی راحت‌تر از قبل شده است.

در ادامه با ما همراه باشید؛ قصد داریم تا در این مطلب شرایط سفر به کرمان را در دوران پساکرونا مورد بررسی قرار دهیم.

ارگ بم کرمان

سفر به کرمان در دوره پساکرونا چگونه است؟

بر اساس جدیدترین قوانین، مسافران نه تنها برای سفر به کرمان بلکه برای سفر به دیگر نقاط کشور باید کارت واکسن کرونا را به مسئولین مربوطه ارائه دهند.

 با توجه به مقررات جدید، از اواخر پاییز سال جاری، مسافران برای سفرهای خارجی و داخلی باید یا جواب منفی تست PCR را ارائه دهند یا کارت واکسن خود را نشان دهند؛ رعایت این قانون برای همه الزامی است.

البته این قانون تنها برای سفرهای هوایی نیست؛ سفر با بلیط هواپیما کرمان تهران باشد یا با قطار و اتوبوس، در هر صورت باید کارت واکسن یا جواب منفی تست PCR را ارئه دهید.

با توجه به این قانون، از این به بعد تمامی پروازها با ظرفیت کامل و بدون رعایت فاصله‌ ایمنی و اجتماعی برگزار خواهند شد.

 پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از سفر به کرمان و خرید بلیط هواپیمای آن، حتما شرایط و قوانین جدید سفر را به صورت کامل مطالعه کنید و با تمامی زوایای آن آشنا شوید تا مشکلی برای سفر به این شهر یا دیگر مقاصد داخلی نداشته باشید.

لازم به ذکر است که این قوانین تا زمان واکسیناسیون بیش از نیمی از جمعیت کشور اجرا خواهد شد.

حمام گنج علی خان

شرایط رزرو هتل کرمان در دوره پساکرونا چگونه است؟

برای رزرو هتل های کرمان هیچ مشکلی بر سر راه شما وجود ندارد. در واقع نه به تست PCR و نه ارائه کارت واکسن (با توجه به آخرین قوانین وضع شده) نیازی نخواهید داشت.

 با این حال، تمامی هتل های کرمان، از قبل پروتکل‌‎های بهداشتی را اجرا کرده‌اند و محیطی کاملا بهداشتی و ایمن در برابر کرونا را برای اقامت شما مهمانان خود مهیا کرده‌اند.

سفر به کرمان

کدام مرجع برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی مناسب است؟

این روزها، وقت هر مسافری ارزشی دو چندان‌تر از قبل دارد. برای همین، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل انتخاب مرجعی مطمئن، ارزان و با تجربه همچون فلای تودی، هوشمندانه و مقرون به صرفه است.

چه برای رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما کرمان، می‌توانید بهترین گزینه‌ها را برای اقامت یا پرواز خود انتخاب کنید، هزینه‌ای ارزان‌تر بابت خدمات دریافتی خود پرداخت کنید، در هر جا و هر زمان خدمات دریافت کنید و از خدمات پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها