فروش فوری محصولات سایپا | ثبت نام محصولات سایپا | قیمت جدید محصولات سایپا

خبر خوش سایپا برای مشتریانش/ وام ۳۰ میلیونی با بازپرداخت یکساله +جزئیات

کد خبر: 1115959

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از اعطای وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود خبر داد.

خبر خوش سایپا برای مشتریانش/ وام ۳۰ میلیونی با بازپرداخت یکساله +جزئیات

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری می باشد، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

حسین کاظمی طرقی درباره اقدام های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه می باشد و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶درصد سود به پیش پرداخت از رمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش های احتمالی خود می توانند به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

طرح سه‌شنبه‌های سایپایی چیست؟

مدیرعامل سایپا اعلام کرد که در راستای تحقق برنامه های وزیر صنعت برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدجواد سلیمانی در تشریح “طرح سه‌شنبه‌های سایپایی”، گفت: با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است، از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی در خصوص خودروهایی که در این طرح های فروش عرضه خواهند شد نیز تشریح کرد: تقریبا تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح های فروش عرضه خواهند شد و هموطنان می توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

مدیرعامل سایپا به طرح فروش فوق العاده این گروه خودروسازی که در حال اجرا هست نیز اشاره کرد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اجرا شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سلیمانی گفت: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود./تسنیم

خبر مهم برای متقاضیان پیش‌خرید سایپا

سایپانیوز، قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ۷ محصول سایپا شامل شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۱۲۰هزار و ۷۷۳ نفر شرکت کردند که ۱۱۷ هزار و ۷۶۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۴۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۸۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۸۰۰ دستگاه کوییک.اس، هزار دستگاه ساینا.اس، ۲۰۰ دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و۳۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

اسامی‌ منتخب طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -پنج شنبه- در سایت رسمی‌این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش یک ساله، پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

قیمت احتمالی نیم‌شاسی جدید سایپا

شرکت خودروسازی سایپا قرار بود فروردین ماه امسال خودروی «اطلس» را رونمایی کند اما هنوز این وعده رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

مدیر عامل سایپا در اسفند ماه سال ۹۹ وعده داده بود که در بهار ۱۴۰۰ «آریا» تولید و «اطلس» رونمایی می‌شود. جواد سلیمانی همچنین در بهمن ماه سال گذشته گفته بود سایپا «به زودی» از خودروی جدید خود به نام «اطلس» رونمایی می‌کند.

هرچند این وعده‌ها محقق نشده اما او این بار گفته است از ۹ محصول جدید سایپا در سه سال آینده رونمایی می‌شود. او در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا گفته است که به «زودی» اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار خواهد شد.

هرچند تاکنون وعده‌های قبلی سایپا برای عرضه خودرو نیم‌شاسی اطلس محقق نشده است اما آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از رونمایی این خودرو در بهمن ماه امسال است. احتمالا پس از آن فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

به گفته عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، اطلس قرار است روی فیس‌لیفت کوئیک عرضه شود و طراحی داشبورد، رودری‌ها و جلو و عقب آن تغییر کرده است. موتور آن نیز ارتقا یافته کوئیک است و گفته می‌شود قدرت موتور آن حدود هشت اسب بخار بیشتر از کوئیک و تیبا خواهد بود و دریچه گاز آن نیز برقی شده است.

درباره قیمت احتمالی آن نیز ۱۰ تا ۱۵ درصد گران‌تر از کوئیک را جعفری پیش‌بینی کرده و قیمت روز کوئیک اکنون ۱۸۵ میلیون تومان است.

فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو نیز در این مورد به تجارت‌نیوز گفته است: قاعدتا اگر به صورت کراس اور عرضه شود قیمتی حدود خودرو پژو ۲۰۶ خواهد داشت. مخصوصا با آپشن‌هایی که تاکنون گفته‌اند این خودرو چندان ارزان نخواهد بود. اگر مدل ساده برای آن در نظر بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونه‌های فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اگر اتوماتیک داشته باشد هم احتمالا ۲۶۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان خواهد بود./تجارت نیوز

 اختلاف قیمت خودروهای سایپا از کارخانه تا بازار

براساس طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۰ آذر به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در بطرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

کوئیک با گیربکس معمولی

یکی از خودروهای موجود در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، کوئیک با گیربکس معمولی است.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۶۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک R با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی نیز برخوردارند.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۷۵ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا صندوق‌دار SX

تیبا صندوق‌دار SX نیز یکی از گزینه‌هایی است که در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، عرضه می‌شود.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۱۸ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۷۶ میلیون تومان است.

تیبا۲

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، از امکان خرید تیبا۲ نیز برخوردارند.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۲۵ میلیون و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۸۳ میلیون تومان است.

کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک است.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۰ میلیون تومان قیمت دارد./ تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها