سفارش و خرید پلاک اسم طلا و چاپ عکس بر روی طلا

کد خبر: 1116550

جواهرات و زیورآلاتی که بصورت سفارشی تولید می شوند از محبوبیت بالایی برخوردارند. از جمله زیورآلات سفارشی می توان به پلاک اسم طلا، حکاکی اسم بر روی انواع زیورآلات، چاپ عکس روی طلا و مواردی از این قبیل اشاره کرد. اگر دقت کرده باشید اکثر نمونه کارهایی که در طلافروشی ها میبینید، تکراری، یک شکل و عمومی هستند. چرا که به صورت سری تولید می شوند. اما در بعضی مناسبت ها و موقعیت ها دوست دارید گردنبند، انگشتر، حلقه ازدواج و گوشواره دلخواه، با طرح یا اسم سفارشی خود را داشته باشید. با این مقاله از جواهرات لئوپارد همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آویز اسم طلا

 

پلاک اسم طلا

اسم شما چیست؟ نازنین؟ آیدا؟ مریم؟ شایسته؟ کاملیا؟ آیسانا؟ پیدا کردن پلاک اسم های خاص به شکل و طرحی که مطابق سلیقه باشد واقعا کار سختی است! بعلاوه که هزینه بالایی برای این پلاک طلا باید پرداخت کنید. علاوه بر پلاک اسم، ممکن است بخواهید کلمه ای ماندگار یا شخصی یا طرحی دلخواه را به عنوان آویز و گردنبند طلا به همراه داشته باشید. در این صورت باید چه کار کنیم؟ کارگاه طلاسازی لئوپارد، برند معتبری است که علاوه بر ایران، در کشورهای روسیه، آلمان و اکراین نیز فعالیت می کند. این کارگاه طلاسازی، هر گونه سفارشی را برای شما با بالاترین کیفیت و تحت نظر مجرب ترین طراحان طلا انجام می دهد. برای سفارش تولید پلاک اسم طلا و حکاکی لیزری طلا کافی است به سایت www.leopard-jewelry.com مراجعه کرده و یا با شماره های 02177044007  و یا 09020111772 تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان لئوپارد بهره بگیرید.

پلاک اسم طلا لئوپارد

 

گوشواره اسم طلا

گوشواره ها زیبایی شما را دو چندان می کنند و چهره شما را جذاب تر و شاداب تر نشان می دهند. گوشواره ها بعضا فراگیر ترین نوع زیورآلاتی هستند که استفاده می شوند. تنوع بالای طرح و مدل در گوشواره های امروزی ذوق و سلیقه را در ما زنده می کنند. گوشواره هایی با اسم شخص و یا نامی دلخواه به یاد ماندنی ترین و دلنشین ترین نوع زیورآلات و جواهرات هستند. نیم ست هایی که شامل گردنبند طلا و گوشواره طلا بصورت ست با هم که بصورت سفارشی تولید می شوند، بسیار وسوسه بر انگیز هستند. پس بدون معطلی با کارگاه طلاسازی لئوپارد تماس بگیرید تا رویاهایتان عملی شود!

گوشواره اسم طلا

حک اسم و تاریخ ازدواج روی حلقه و انگشتر

یکی از به یادماندنی ترین اتفاقات زندگی هر شخصی جریان آشنایی و ازدواج با شریک زندگی است. تاریخ آشنایی یا تاریخ عقد و ازدواج بسیار مهم هستند. ولی در جریان زندگی و فراز و نشیب ها گاهی فراموش شده و باعث ایجاد مشکل می شوند. با حک کردن این تاریخ های مهم بر روی حلقه ازدواجتان می توانید همیشه آن ها را به یاد داشته باشید. همچنین حک اسم یکدیگر بر روی حلقه ازدواج کاری است که در بین مردم سراسر جهان عمومیت دارد.

 

حک نماد ماه تولد روی طلا

به صورت فلکی که در ماه مورد نظر دیده می شود، نماد یا علامت ماه تولد، یا زودیاک، می گویند. نماد های ماه تولد تاریخچه ای هزار ساله داشته و در بیشتر فرهنگ ها و تمدن ها گفته هایی در رابطه با ویژگی های شخصیتی، سنگ ماه تولد، عنصر خاص و سایر موارد متولدین هر ماه گفته شده است. به همراه داشتن گردنبند، گوشواره یا دستبند ماه تولد می تواند قدرت خوبی را به شخص منتقل کند. همچنین، زیورآلات ماه تولد خاص و زیبا هستند که می توانند بصورت روزمره نیز استفاده شوند.

 

حک چهره بر روی قطعه طلا

ما انسان ها همواره وابستگی های زیادی به اشخاص مورد علاقه خود داریم. همیشه علاقه بسیاری به نگه داشتن تصاویر اشخاصی که دوستشان داریم نشان می دهیم. چقدر زیباست که چهره عزیزانمان را بر روی طلا حک کنیم. تا با به همراه داشتن این پلاک یا آویز یا گردنبند همیشه به یاد او بوده و از دیدن او لذت ببریم. علاوه بر این می توانیم با هدیه دادن به فرد دلخواهمان او را شگفت زده کنیم. اگر به دنبال حک چهره خود و یا شخص دلخواهتان هستید، به جای درستی آمده اید! کارگاه طلاسازی لئوپارد این کار را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهد. کافی است تا به سایت www.leopard-jewelry.com مراجعه کرده و یا با شماره های 02177044007  و یا 09020111772 تماس بگیرید.

 

 

انواع برش طلا و سایر فلزات جهت تولید پلاک و زیورآلات اسم و طرح دلخواه

 

اولین مرحله در ساخت طلا و جواهرات، طراحی است. پس از آن بنا به نوع کار باید از روش مربوطه جهت تولید قطعه مورد نظر طلا استفاده کرد. از دیرباز روش هایی جهت برش طلا با متن یا طرح دلخواه وجود داشته است. در این بخش شما را با این روش ها آشنا می کنیم.

روش اول: اره کاری فلز مورد نظر

سنتی ترین و قدیمی ترین روش تولید طرح و اسم دلخواه با برش فلز مورد نظرهمچون طلا،نقره و برنج اره کاری می باشد. برای اره کاری از اره مویی، تیغ اره و روان کننده تیغ اره استفاده می کنند. اره مویی که در کارهای های طلاسازی استفاده می شود، شباهت بسیاری به اره مویی معمولی دارد. تفاوت اره مویی زرگری در این است که تیغ این اره بین دو پیچ انگشتی نگه داشته می شود و پیچ سوم نیز اندازه بدنه اره را تنظیم می کند تا میزان کشیدگی تیغ اره تنظیم شود. بسیاری از آموزشگاه های طلا و جواهرسازی این روش سنتی را به هنرجویان آموزش می دهند. به دلیل عدم نیاز به فراهم کردن دستگاه های گران قیمت هنرجویان می توانند در منزل نیز از این روش جهت ساخت قطعات طلا و نقره و برنج با طرح دلخواه و یا اسم مورد نظر خود استفاده کنند.

 

روش دوم: دستگاه cnc

یکی از روش های برش در دستگاه cnc مته می باشد که برای برش فلزات و ساخت قطعات با طرح و اسم دلخواه استفاده می گردد. در این روش باید مته مناسب کار خود را شناخته و به طور صحیح از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از دستگاه های cnc در صنعت طلاسازی وجود دارد. از جمله:

  • cnc های ویژه کار بر روی سطوح تخت مثل پلاک طلا
  • cnc های ویژه کار بر روی النگو و حلقه
  • cnc های گوی تراش
  • cnc های ویژه زنجیر بافی
  • cnc های ترنا
  • cnc های مات ضربه ای
  • cnc های ویژه تراش رو و داخل النگو

دستگاههای cnc النگو سازی شامل ابزارهای زیر می باشد:

  • ابزار نقطه زن
  • ابزار برش
  • ابزار خطی یا آینه
  • ابزار زمینه زن

 

روش سوم: دستگاه لیزرکاری

 

جدیدترین و بروز ترین روش برش و حکاکی بر روی طلا و سایر فلزات گرانبها در ساخت زیورآلات، استفاده از دستگاه لیزرکاری است. دستگاه های برش و حکاکی لیزری تکنولوژی جدیدی می باشند که علاوه بر سرعت بالا و تمیز بودن، دقت بسیار خوبی نیز دارند. به همین دلیل جایگزین روش های سنتی همچون اره کاری، قلم زنی و یا دستگاه های مکانیکی شدند. امکان شخصی سازی کردن قطعات طلا برای اهدا و یابدبود و یا علاقه خود شخص از مواردی است که بسیاری از افراد علاقه ویژه ای به آن دارند.

دستگاه لیزر طلا از ابزارهای مدرنی است که به کارگاه های طلا سازی در تولید محصولات دلخواه، زیبا و با کیفیت کمک شایانی می کند. امروز برخی از کارگاه های طلاسازی مدرن به این ابزار مجهز می باشند. کارگاه طلاسازی لئوپارد نیز، با توجه به اینکه از مدرن ترین دستگاه ها و ابزارهای طلاسازی استفاده می کند، از این روش برای برش و حکاکی بر روی طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها در ساخت قطعات و زیورآلات زیبایی همچون گردنبند طلا، گوشواره طلا، آویز طلا، دستبند طلا و غیره استفاده می کند. از این دستگاه برای حکاکی اسم و یا تاریخ ازدواج یا جملات دلخواه شما بر روی حلقه ازدواج، پلاک های شخصی و غیره استفاده می شود. سرعت بالا، خروجی مطلوب و پسندیده، و راندمان بالا از جمله مزایای استفاده از این روش برای برش نام و طرح های دلخواه و یا حک اسم و چهره می باشد.

آویز طلا گوزن

 

طراحی پلاک اسم ، پلاک چهره و حکاکی طلا توسط کارگاه طلاسازی لئوپارد

کارگاه طلاسازی جواهرات لئوپارد، با بیش از 15 سال سابقه طراحی و تولید طلا و جواهرات در کشورهای روسیه، آلمان، اکراین و ایران آماده همکاری با فروشندگان عزیز می باشد. برترین طراحان اروپایی، جدیدترین روش های تولید زیورآلات و مشتریان وفادار ما حاکی از سابقه درخشان جواهرات لئوپارد در حوزه طراحی، تولید و عرضه انواع جواهرات قیمتی و نیمه قیمتی است.

یکی از خدمات کارگاه طلاسازی لئوپارد، طراحی پلاک اسم، پلاک چهره و انواع حکاکی و لیزرکاری بر روی طلا است. شما می توانید اسم، طرح، چهره یا متن دلخواه خود را جهت تولید زیورآلاتی همچون؛ گردنبند طلا، انگشتر طلا، گوشواره طلا و یا دستبند طلا سفارش دهید. اساتید لئوپارد با بهترین کیفیت و استفاده از به روز ترین دستگاه های طلاسازی سفارش شما را در اسرع وقت آماده می کنند. همچنین کارگاه لئوپارد، سفارشات تولید عمده برای سایر فروشگاه های طلا و جواهرات را نیز قبول می کند.

از دیگر خدمات لئوپارد، انجام ریخته گری دقیق فلزاتی همچون طلا، نقره، برنز و برنج می باشد. لذا، لئوپارد علاوه بر تولید عمده انواع زیورآلات طلا، نقره، برنج و برنز، تولید کننده انواع مجسمه های سفارشی و وسایل تزئینی نیز می باشد. با لئوپارد همه چیز دست یافتنی است! چرا که ما هر آنجه شما بخواهید طراحی و تولید میکنیم. سفارشات ریخته گری طلا ، ریخته گری نقره ، ریخته گری برنج ، سنگ های ماه تولد، جواهرات قیمتی و محصولات دلخواه خود، را به ما بسپارید.

فرایندی که لایه ای از فلزات و یا غیر فلزات را بر روی فلزات یا غیر فلزات دیگر قرار می دهند، تا از فرایند اکسیداسیون، سایش، افزایش مقاومت سطحی و… جلوگیری کنند را آبکاری می گویند. در آبکاری طلا، یک لایه نازک از طلا بر روی سطح زیورآلات طلا یا فلزات دیگر قرار می گیرد. عملیات آبکاری طلا با روش های گوناگونی انجام می گیرد. کارگاه جواهرات لئوپارد، کلیه خدمات مربوط به آبکاری طلا را برای شما با مناسب ترین هزینه و بالاترین دقت و کیفیت و همچنین توسط تخصصی ترین دستگاه های موجود انجام می دهد.

برای سفارش هر یک از خدمات گفته شده و یا خرید و مشاهده نمونه کارها و گالری ما می توانید به وب سایت ما www.leopard-jewelry.com مراجعه کرده و جهت سفارش با شماره های 02177044007 و یا 09020111772 تماس گرفته و یا در واتس آپ پیام دهید. مشاوران ما شما را راهنمایی کرده و در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

گردنبند طلا گیتار

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها