فروش فوری محصولات سایپا | ثبت نام محصولات سایپا | قیمت جدید محصولات سایپا

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی| شرایط ثبت نام

کد خبر: 1116624

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دو محصول خود را بدون محدودیت و قرعه کشی با قیمت قطعی به فروش برساند.

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی| شرایط ثبت نام
گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دو محصول وانت نیسان و وانت پادرا را بدون محدودیت و قرعه کشی با قیمت قطعی به فروش برساند.

متقاضیان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام بدون قرعه کشی و محدودیت این محصولات اقدام نمایند.

خودرو

قیمت قطعی (تومان)

رنگ

موعد تحویل

وانت نیسان بنزینی

y0whltagldjznejiqib.jpg

252.000.000 آبی 90 روز
وانت پادرا

al9qht2d4bbqn7cezq4k.jpg

294.000.000 سفید
 

آغاز توزیع یارانه ای خودرو توسط سایپا

 سایپا قصد دارد برای فردا مرحله جدید فروش فوق العاده خود را آغاز کند.

در فروش فوق العاده جدید خودروسازی سایپا که از روز پنجشنبه ۲۵ آذر شروع می‌شود ۶ محصول قرار دارد. این ۶ محصول شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M۱۵، تیبا EX۲، سایپا ۱۵۱SE و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک هستند.

پراید وانت سایپا با پیشرانه جدید؟

پراید وانت پیش از این با پیشرانه ۱.۳ لیتری عرضه می‌شد اما در فروش فوق العاده جدید سایپا از پیشرانه جدید با نام M15 یاد شده است. به نظر می‌رسید که این پیشرانه ۱.۵ لیتری باشد اما سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد که این کد پیشرانه به دلیل اشتباه تایپی بوده و پراید وانت با همان موتور ۱.۳ لیتری عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که سایپا برای این خودرو فروش فوق العاده جدید خود قیمت ۱۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته است.

یگانه خودروی اتوماتیک فروش فوری

سایپا در این فروش فوری تنها یک خودروی با گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته است. کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲۷۴ میلیون تومان برای برندگان آب می‌خورد.

قرعه کشی همچنان باقیست!

با وجود این که انتقادات به قرعه کشی خودرو به شدت بالاست اما همچنان فروش فوق العاده خودروسازان بر اساس قرعه کشی صورت می‌گیرد. برندگان فروش فوق العاده جدید سایپا نیز از طریق قرعه کشی مشخص خواهند شد. لازم به ذکر است که این طرح فروش به مدت ۲ روز است و خودروها نیز پس از ۹۰ روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

در ادامه لیست قیمت محصولات فروش فوری آذرماه سایپا آورده شده است.

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات سایپا اعلام شد. متقاضیان میتوانند از ساعت ۸صبح امروز پنجشنبه مورخ ۲۵آذرماه ۱۴۰۰(به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند./ باشگاه خبرنگاران

فروش فوق‌ العاده شش محصول سایپا

وام ۳۰میلیون تومانی برای مشتریان سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری است، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

حسین کاظمی طرقی درباره اقدام های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه است و  امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز  تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶ درصد سود به پیش پرداخت از زمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش های احتمالی خود می توانند به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند./سایپانیوز

 محصولات سایپا در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در بطرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

کوئیک با گیربکس معمولی

یکی از خودروهای موجود در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، کوئیک با گیربکس معمولی است.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۶۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک R با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی نیز برخوردارند.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۷۵ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا صندوق‌دار SX

تیبا صندوق‌دار SX نیز یکی از گزینه‌هایی است که در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، عرضه می‌شود.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۱۸ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۷۶ میلیون تومان است.

تیبا۲

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، از امکان خرید تیبا۲ نیز برخوردارند.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۱۲۵ میلیون و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۸۳ میلیون تومان است.

کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا، کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک است.

قیمت این خودرو در طرح سایپا، ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۰ میلیون تومان قیمت دارد./ تجارت نیوز

صفر تا صد طرح های فروش هفتگی ایران خودرو و سایپا

هفته گذشته ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را ۱۸ درصد افزایش دادند. اما در این میان هر دو خودروساز از طرح های فروش هفتگی همزمان با این افزایش قیمت نیز صحبت کردند.

افزایش قیمت خودرو پس از کش و قوس های فراوان هفته گذشته روی محصولات ایران خودرو و سایپا صورت گرفت. سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در خصوص افزایش قیمت ها اظهار کرد: تورم کشور ما بالای ۴۰ درصد است ولی از ابتدای سال تا امروز تنها ۱۸ درصد افزایش قیمت خودرو را شاهد بودیم. به عبارتی اصلاح قیمت خودرو به میزان نصف مقدار تورمی بوده که در بازار و کالاها وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود که میزانی گردش مالی در خودروسازی افزایش یافته و تا حدی از زیان آنها کاسته شود.

در ادامه جدیدترین لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا پس از افزایش قیمت ۱۸ درصدی آورده شده است.

دوشنبه ایران خودرو، سه شنبه سایپا

ایران خودرو و سایپا قول فروش هفتگی را داده‌اند. بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید، تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش‌تر از تعهدات و در قالب فروش فوق‌العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

رحمانی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق‌العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

سیدجواد سلیمانی در تشریح “طرح سه‌شنبه‌های سایپایی“، گفت: با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است، از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

هر سه شنبه یک طرح فروش خودرو سایپا

مدیرعامل سایپا اعلام کرد که در راستای تحقق برنامه های وزیر صنعت برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

سیدجواد سلیمانی در تشریح "طرح سه‌شنبه‌های سایپایی"، گفت: با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است، از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی در خصوص خودروهایی که در این طرح های فروش عرضه خواهند شد نیز تشریح کرد: تقریبا تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح های فروش عرضه خواهند شد و هموطنان می توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

مدیرعامل سایپا به طرح فروش فوق العاده این گروه خودروسازی که در حال اجرا هست نیز اشاره کرد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اجرا شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سلیمانی گفت: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها