مبل خوب از کجا بخرم؟ راهنمای خرید مبل شیک و ارزان با ضمانت شرکتی

کد خبر: 1116754

خرید مبل ارزان

خرید مبل شیک و ارزان ایرانی و یا خارجی که عمدتا مبل های فرانسوی، انگلیسی و ترکیه ای هستند به دغدغه ای برای زوج های جوان ایرانی و یا صاحبان مشاغل تبدیل شده است. حتی اگر قبلا نیز برای منزل خود سرویس مبلمان خریده اید ممکن است به فکر تغییر دکوراسیون افتاده باشید و بخواهید با قیمت مناسب، دکوراسیون منزل خود را با مبل های راحتی و کلاسیک جدید تغییر دهید. با وجود فروشگاه های اینترنتی بعضا نامعتبر و همچنین قیمت بالای مبل در نمایشگاه ها و یا بازارهای مبل دائمی، چالش خرید مبل در سالهای اخیر بسیار جدی شده و باعث سواستفاده فروشندگان از این بازار متلاطم شده است. همراه ما باشید تا به بررسی راهنمای خرید مبل شیک و ارزان بپردازیم.

هزینه بالای خرید و نگهداری سرویس مبلمان و همچنین فواصل طولانی بین هر بار خرید مبل در زندگی، نکته ای است که دغدغه فوق را بیش از پیش جدی نشان می دهد. استفاده فراتر از حد عادی مانند دراز کشیدن، استراحت های روزانه و یا حتی خواب شبانه از مبل نیز آن را به وسیله ای کاربردی در زندگی روزمره تبدیل کرده است. پس خیلی مهم است مبلی که انتخاب می کنیم در عین حال که قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد، کیفیت بالا و ظاهر شیک و جذابی داشته باشد و بتواند برای مدت های طولانی مهمان خانه های ما باشد. مورد با اهمیت بعدی داشتن ضمانت سلامت فیزیکی و همچنین گارانتی مبلمان است چرا که از مرحله ارسال و دریافت تا شروع استفاده در منزل، مبل در معرض آسیب است و کلاف و نشیمن سرویس مبلمان باید حداقل تا مدت دو سال تحت گارانتی معتبر و شرکتی باشد؛ البته اکثر فروشگاه های حضوری و اینترنتی، گارانتی صادر نمی کنند و یا گارانتی معتبری ندارند. در این فروشگاه ها گارانتی صرفا ابزاری برای نیرینگ است و به مرحله عمل که می رسد هزاران بهانه برای فرار از مسئولیت ضمانت جور می کنند.

با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ قرنطینه، امکان گشت و گذار در بازار ها و نمایشگاه های مبل مانند بازار مبل یافت آباد، نمایشگاه مبل جاجرود و ملایر، بازار مبل دلاوران، بازار مبل امام رضا، مبل قلعه میر و ... کاهش یافت و تمایل مردم به خرید اینترنتی افزایش یافت. با توجه به اینکه خرید اینترنتی سرویس مبلمان با توجه به الزام و استفاده نزدیک از نمونه خریداری شده در برخی موارد لازم است، در این مورد بخصوص تلفیقی از خرید اینترنتی و حضوری باید صورت گیرد. یعنی شما نمونه مدنظر خود را از بین صدها نمونه داخل فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید و سپس طبق خواست خود برای بازدید حضوری از نمونه موردنظر به نمایشگاه و یا کارگاه مراجعه کنید. اگر هم شرایط مراجعه حضوری نداشتید، می توانید از نظرات دیگر خریداران که در بخش نظرات سایت و یا قسمت کامنت های اینستاگرام استفاده کنید.

مبل و کاناپه جدید می تواند ظاهر و احساس اتاق نشیمن شما را تغییر دهد و این دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم؛ تغییر کامل فضای زندگی. اما همانطور که احتمالا می دانید، تصمیم گیری برای خرید یک کاناپه می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد و خرید اینترنتی مبل همیشه مانند یک قمار است. به هر حال، اگر خودتان آن را آزمایش نکنید، چگونه می توانید متوجه شوید که بد ساخته شده یا ناراحت کننده است؟ گاهی خوب است که در برابر تغییر مقاومت نکنید!

فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین به عنوان یک نمونه موفق فروشگاه های اینترنتی در عرصه سرویس مبلمان و تخت خواب به شما معرفی می گردد. تمام نمونه های سرویس مبلمان، میز ناهارخوری و سرویس تخت خواب هایی که در بازارها و نمایشگاه های مبل سراسر ایران وجود دارد را در وبسایت خود به معرض نمایش گذاشته است و امکان مقایسه و انتخاب با توجه به مشخصات و همچنین عکس ها و گالری تصاویر متنوع از هر محصول را برای مشتریان ارجمند خود به ارمغان آورده است. فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین از سالها پیش تحت نام تجاری دیگری در زمینه مبلمان فعالیت داشته و تجربه سالها فعالیت در بازار سنتی را در بازار دیجیتال فراهم کرده است تا تجربه خریدی بی نظیر را برای مشتریان ارجمند رقم بزند. خبر خوب بعدی در ارتباط با این مجموعه این است که علاوه بر دفتر مرکزی در یافت آباد و کارگاه های متعدد در حومه شهر تهران، چندین مرکز و نمایندگی فروش در استان های البرز، اصفهان، مازندران، اراک، سیستان و بلوچستان و ... دایر کرده است که اغلب محصولات مهم نمایندگی تهران در این مراکز نیز وجود دارند و نیازی نیست که برای تست محصولات تا پایتخت سفر کنید.

مبل راحتی خوب از کجا بخرم؟

خرید مبل راحتی

مبل راحتی نوعی سبک مبلمان منزل است که در سالهای اخیر با استقبال بیشتری مواجه شده است و دسته مبلمان ال نیز از همین دسته مبلمان پدید آمده است. در مبلمان راحتی قسمت نشیمن باید از اسفنج و فوم بسیار انعطاف پذیر و نرمی ساخته شود و همچنین در طول زمان نباید قوام خود را از دست دهد. در مبل راحتی عموما از فوم سرد و یا اسفنج های 35 کیلویی استفاده می شود چرا که ماندگاری و طول عمر بیشتری دارند و سریعا به حالت اولیه خود باز می گردد. در فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین قسمت کلاف و نشیمن تمامی مبلها با گارانتی بی قید و شرط 24 ماهه عرضه می شود تا خیال شما از مشکلاتی که ممکن است برای مبل دلبند شما پیش بیاید راحت بماند.

مبل چستر از کجا بخرم؟

خرید آنلاین مبل چستر

مبل چستر یا پادشاه مبل های انگلیسی با اینکه یکی از کلاسیک ترین نمونه مبل های حاضر در بازار ایران است اما هنوز هم جزو اولین انتخاب ها در بحث خرید سرویس مبلمان و تخت خواب است. مبل چستر یا چسترفیلد در واقع به کاناپه هایی گفته می شود بر روی آن دکمه هایی لمسه کاری شده است و در برخی نمونه ها حتی دکمه نیز وجود ندارد و تنها پارچه به یکدیگر دوخته شده است. طیف کاربرد مبل چستر بسیار وسیع است؛ از کاربرد مبل راحتی در منزل تا کاربرد مبل رسمی در محل کار. جدای راحتی که یکی از نکات اولیه در هنگام خرید مبل چستر است، حتما دقت کنید که از فوم سرد در آن استفاده شده باشد چرا که اگر به طور سریع به حالت اولیه بازنگردد حالت رسمی خود را از دست می دهد و خیلی زود از قیافه می افتد.

سرویس تخت خواب از کجا بخرم؟

انتخاب سرویس تخت خواب با تنوع بسیار بالای این روزها، بسیار کار بااهمیتی شده است. نمونه های دارای ال ای دی و همچنین وجود میز عسلی، میز پاتختی، میز دراور، آینه ایستاده و پاف از ویژگی های مهم در انتخاب سرویس تخت خواب است. در کنار تمام متعلقات و زیبایی، نکته مهم تر بحث جنس و دوام کار است چرا که سرویس تخت خواب وزن زیادی را در طول شب تحمل می کند و نداشتن استحکام مناسب می تواند شما را در دراز مدت دچار مشکل کند. پایه تختخواب نیز باید توان نگه داری وزن افراد را داشته باشد. اگه تختی انتخاب می‌کنید که کشویی است و پایه مجزا ندارد به کیفیت چارچوب و بدنه دقت کنید.

مبل پایه استیل از کجا بخرم؟

مبل پایه استیل

مبل پایه استیل که عمده آن مبل های سلطنتی و کلاسیک هستند، در اکثر خانه های کلاسیک و سنتی یافت می شود و همیشه خاصیت مد بودن خود را حفظ کرده است. تزئینات زیاد و فراوان این دسته مبلمان، آنها را به نمونه های مجلسی بدل کرده اند و حالت شاهانه یا درباری به خانه شما می دهند. البته خرید و استفاده از مبل سلطنتی اما و اگرهایی نیز دارد که باعث شده است در این عصر آپارتمان نشینی، افراد اندکی از خرید مبل پایه استیل فاصله بگیرند. به عنوان مثال اگر سقف خانه کوتاه است و یا اگر مساحت خانه کم و خانه کوچک است، بهتر است از مبل های پایه استیل استفاده نکنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که کلاف مبل با کیفیت است چرا که اگر کلاق کیفیت مناسب را نداشته باشد مبل صدا می دهد و می تواند آبروی شما را جلوی میهمان ببرد. نکته حائز اهمیت بعدی در مبل های پایه استیل این است که باید ظرافت کاری ها که عمدتا منبت کاری های سنتی است باید متقارن باشند و حتما تمیزی و ظرافت کار رعایت شده باشد.

حال که با فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین آشنا شده اید این نکته را هم اضافه کنیم که این فروشگاه به تازگی مراودات خود را با برندهای معتبر مبلمان در سراسر دنیا آغاز کرده است و در صورت نیاز به درخواست مبلمان سفارشی و یا مبلمان خاص خارجی نظیر برند ترکیه ای مبلمان استقبال نیز می توانید درخواست خود را از طریق پشتیبانی فروشگاه ثبت کنید تا نمونه تولید داخل و یا خود نمونه خارجی را در کوتاه ترین زمان ممکن با حاشیه سود منطقی دریافت کنید و از خدمات پس از فروش یافت آباد آنلاین نیز بهره مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها