بهترین کادو برای ولنتاین

کد خبر: 1117246
بهترین کادو برای ولنتاین

ولنتاین یا روز عشاق یکی از مناسبت هایی است که زوجین برای اثبات عشق و علاقه خود نسبت به یکدیگر آن را بهانه کرده و با اهدای کادوهایی زیبا و خاص سعی می کنند خاطره ای زیبا از این روز برای خود رقم بزنند. اما ما نمی خواهیم در مورد روز ولنتاین یا تاریخچه آن با شما صحبت کنیم. بلکه می خواهیم به سوالی که ذهن اکثر افراد را در حوالی تاریخ 25 بهمن ماه درگیر می کند پاسخ دهیم؛ بهترین کادو برای روز ولنتاین چیست؟ اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید هدیه ولنتاین دارید اما نمی دانید چه بخرید، با ما تا انتها همراه باشید.

بهترین کادو ولنتاین دخترانه

در این روز کادوهای ریز و درشت متعددی بین افراد رد و بدل می شود. حتی گاهی شاهد هدیه دختران به یکدیگر، هدیه مادر به فرزند، بالعکس و مواردی از این قبیل هستیم. در حقیقت می توان گفت روز ولنتاین تنها اختصاص به عشاق نداشته و افراد با هر نسبتی این روز را بهانه می کنند تا حس قلبی خود را به نزدیک ترین زنگی شان ابراز کنند.

اما برای دختران چه کادوهایی در این روز مناسب است؟ سوالی بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری برای آن باید به خوبی فکر کنید. اینکه بانوی مورد نظر شما چه علایقی دارد؟ نوع رابطه بینتان چگونه است؟ میزان صمیمیت شما با او تا چه حدی است؟ شرایط سنی او به چه صورت است؟ همه این سوالات می تواند تا حد زیادی در تصمیم گیری برای انتخاب کادو به شما کمک کند.

سپس بسته به نتیجه ای که حاصل می شود می توانید کادوی متناسب و درخورد شانی را تهیه نمایید. اما اگر بخواهیم به صورت موردی به بهترین هدایایی که برای دختران در این روز می توان تهیه کرد، بپردازیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

خرید گل

یکی از رایج ترین کادوهایی که موجب خوشحالی اکثریت خانم ها می شود، گل های طبیعی است. حال این گل ها می توانند از انواع رزها با رنگ و لعاب های متفاوت باشند و یا از نوع گل های آپارتمانی و زیبا. خلاقیتی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، گل های جاودان است که عمر طولانی تری نسبت به شرایط معمول دارند و خاطره این روز را تا مدت ها حفظ می کنند.

خرید عروسک

از دیگر انواع هدیه روز ولنتاین عروسک است که اغلب به رنگ قرمز، سفید، مشکی، طوسی و یا ترکیبی از این رنگ ها در بازار موجود است. مرسوم ترین نوع عروسک ولنتاینی نیز خرس های عروسکی هستند. عروسک جزو کادوهای بسیار سلیقه ای است که ممکن است مورد علاقه همه افراد نباشد.

خوشمزه های ولنتاینی

در روز ولنتاین کادوهای خوشمزه ای نیز رد و بدل می شود که رایج ترین آن ها شکلات ها هستند. اغلب طرح آن ها هم به صورت قلب یا مرتبط با ولنتاین است. همچنین خرید پاستیل نیز در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و می توانید بسته به شرایط طرف مقابل، آن ها را هم جزو گزینه های خود قرار دهید.

اکسسوری های دخترانه

اکسسوری ها و زیورآلات از مواردی هستند که همواره برای اکثریت دختران جذابیت ویژه ای دارند. شما می توانید دستبند، گردنبند، ساعت، گوشواره و انواع دیگری از آن ها را به عنوان کادوی روز ولنتاین انتخاب کنید.

خرید طلا

بسیاری از زوجین ترجیح می دهند کادویی کوچک اما ارزشمند در این روز هدیه دهند؛ مانند طلا. به جرئت می توان گفت تمامی خانم ها از دیدن طلا به عنوان هدیه ذوق زده می شوند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از بهترین کادوهای روز ولنتاین برای دختران لوازم آرایشی و بهداشتی است. زیرا نیاز همیشگی آن ها بوده و کمتری دختری ممکن است از گرفتن چنین هدیه ای خوشحال نشود.

پک های مناسب ولنتاین

در روز ولنتاین پک های کادویی نیز بسیار مناسب است. این پک ها می تواند شامل تمامی موارد فوق و سایر گزینه های کادویی باشد. دیزاین های زیبایی برای این پک ها در نظر گرفته می شود که اغلب متناسب با سلیقه دخترانه است.

البته موارد نامبرده، تنها چند مورد از بهترین پیشنهادها برای هدیه ولنتاین دخترانه است. قطعا موارد بیشتری نیز وجود دارد که بسته به سلیقه افراد متفاوت است.

کادو روز ولنتاین برای آقایان

برای خرید کادو روز ولنتاین آقایان نیز می توانید هر یک از موارد لیست زیر را انتخاب نمایید و آن را با کمی شکلات و گل تزیین کرده و هدیه دهید. به هر حال هدیه دادن به آقایان نیاز به ظرافتی که برای هدیه دادن به زنان مطرح است، ندارد. شما می توانید با یک باکس کادویی ساده و شیک حق مطلب را ادا کنید.

از گزینه هایی که می توانید به عنوان کادوی روز ولنتاین برای آقایان استفاده کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ست کیف و کمربند
  • ادکلن
  • ساعت
  • جاسوئیچی
  • فندک
  • اکسسوری های مردانه
  • پوشاک
  • کراوات
  • و ...

شاید آقایان به اندازه خانم ها علاقه ای به شکلات و پاستیل نداشته باشند. یکی دیگر از خوراکی هایی که می توانید روی آن حساب کنید، لواشک است. لواشک هایی با طرح قلب می تواند مکمل باکس کادویی شما باشد.

و در آخر

همانطور که اشاره کردیم، روز ولنتاین تنها محدود به عشاق نیست و شما می توانید در این روز به هر کدام از عزیزانتان کادویی دهید. حال می خواهید دوست صمیمی باشد، مادر، پدر، برادر، خواهر، همکلاسی، همکار و هر شخص دیگر. تنها کافی است او را به خوبی شناخته باشید و بدانید که با چه هدیه ای می توانید آن را خوشحال کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها