به دنبال انتخاب میهن به عنوان صادرکننده نمونه ملی؛

ابوالفضل پایداری: رونق تولید ملی با صادارت ادامه می یابد

کد خبر: 1117314

ابوالفضل پایداری گفت: صادرات علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی کشور منجر به ارزآوری نیز می شود و جا دارد که بگوییم رونق تولید با صادرات بسط و توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار ما، در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با شعار "صادرات پشتیبان رونق تولید"، شرکت میهن به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد. صادرات گسترده محصولات شرکت میهن شامل انواع بستنی، لبنیات، آبمیوه و ... موجب شد تا شرکت میهن شایسته دریافت این عنوان شود.

 

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در خصوص کسب این موفقیت اظهار داشت: محصولات میهن به دلیل حفظ و اهمیت کیفیت تولیدات، از ابتدای فعالیت این گروه تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار داشته است و اکنون شاهد تحقق برنامه های صادراتی و حضور میهن و محصولات آن در بازارهای بین المللی هستیم.

 

وی درک صحیح از موضوع کیفیت که منجر به رشد و ماندگاری میهن شده است را مرهون توجه حاج ایوب پایداری بنیانگذار میهن و تلاشگران این گروه صنعتی دانست که در نتیجه امروز و در 50 سالگی گروه صنعتی میهن شاهد حضور برجسته تولیدات این گروه، هم در سطح ملی و هم در بازارهای جهانی هستیم.

 

پایداری با توجه به اینکه اقتصاددانان از صادرات به عنوان موتور توسعه و رشد اقتصادی کشورها یاد می کنند، خواستار توجه بیش از پیش همه نهادها و تصمیم سازان به برطرف کردن چالش های صادراتی و حمایت اصولی از تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد جهانی شد.

 

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در ادامه اساس پیدایش و رشد این گروه را بر پایه کیفیت و تولید محصولات سلامت محور دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین استراتژی و ویژگی دست اندرکاران، کارمندان و کارگران عزیز این مجموعه، حفظ جایگاه تولیدات در بالاترین سطح کیفی و استانداردها است تا علاوه بر بازار داخلی نسبت به کسب بازارهای بین المللی پیشتاز باشد.

میهن

این گزارش می افزاید که لوح و تندیس صادرکننده نمونه ملی کشور توسط  معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز ملی صادرات به شرکت میهن اهدا شد.

 

خاطرنشان می شود که گروه صنعتی میهن در پاییز امسال، برای چهارمین دوره پیاپی موفق به کسب تندیس واحد نمونه  از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، و همچنین کسب تندیس سیب سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها