توزیع رانت کرمان موتور در فروش اقساطی +جزئیات

کد خبر: 1117793

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور از چهارشنبه اول دی آغاز می‌شود. اما محصولات موجود در این طرح، در بازار با چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند؟

توزیع رانت کرمان موتور در فروش اقساطی +جزئیات

در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، این شرکت به منظور تامین نیاز بازار تصمیم به عرضه چهار محصول خود شامل kmc k۷، جک S۵ نیو، جک S۳ و جک T۸ گرفته است.

جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان موتور از اولین روز دی ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا پانزدهم همان ماه تداوم دارد.

خودروی جک اس ۳ نسخه ۱۴۰۱ در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، ۵۲۸ میلیون تومان است. مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت در اقساط ۲ ساله (۲۴ ماهه) ۲۷۰ میلیون تومان و در اقساط ۳ ساله ۳۰۰ میلیون تومان است.

اقساط این خودرو به صورت هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. ضمن این‌که سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب کامل به مشتری اعطا می‌شود.

هزینه بیمه بدنه در خودروها بصورت اجباری به هزینه اقساط خودرو اضافه می‌شود.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‍ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک قابل خریداری است.

همچنین شاسی بلند کی ۷ این شرکت نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با بیش‌ترین افزایش قیمت نسبت به سایر محصولات با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ضمنا دو خودروی جک اس ۵ و تی ۸ نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با افزایش قیمت به ترتیب با ۸۲۰ میلیون تومان و ۸۶۹ میلیون تومان قابل خریداری هستند./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها