نکات مهم تعویض تاچ ال سی دی موبایل

کد خبر: 1118519

وابستگی ما به گوشی‌های هوشمندی که در دست داریم یک مسئله غیرقابل انکار است. امروزه تک تک بخش‌های زندگی فردی و جمعی ما به گوشی‌های موبایلمان گره خورده‌اند. ما از آنها برای ارتباط برقرار کردن به هر شکل ممکن استفاده می‌کنیم؛ از آنها برای عکس گرفتن، فیلم گرفتن و تولید محتوا استفاده می‌کنیم و اوقات فراغتمان را به طور عمده در آن می‌گذرانیم. به همین خاطر است که اگر به هر دلیلی گوشی موبایلمان خراب شود عملا از بخشی از فعالیت مهم و روزمره‌مان عقب می‌مانیم. یکی از خرابی‌ها رایج موبایل، خراب شدن تاچ ال سی دی آن است. گوشی‌های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا و قیمت تقریبا مناسبی که نسبت به سایر برندها دارند بسیار پر طرفدار و رایج هستند. به همین خاطر است که خرید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ یک مسئله رایج و مهم تلقی می‌شود. کم نیستند گوشی‌های سامسونگی که هر روزه به خاطر ضربه و آسیب، کارکرد تاچ ال سی دی خود را از دست می‌دهند. تعویض تاچ ال سی دی گوشی به دلیل اینکه تاچ ال سی دی دارای اجزای مختلفی است کار هر کسی نیست.

ال سی دی شکسته

غالبا وقتی صفحه گوشی موبایل سامسونگ شما سیاه و یا دچار اختلالاتی می‌شود شما به یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل مراجعه می‌کنید؛ اما در تعویض تاچ ال سی دی موبایل، دانستن اینکه کدام بخش دچار مشکل شده است مهم‌ترین نکته است. در ادامه با اجزای مختلف تاچ ال سی دی موبایل و نشانه‌های اختلال در هر کدام آشنا خواهید شد.

  • گلس صفحه

احتمالا با نام گلس آشنایی دارید اما در اینجا منظور از گلس، بخش خارجی تاچ ال سی دی موبایل است که میان انگشتان شما و صفحه تاچ قرار می‌گیرد. در حقیقت نقش این بخش، محافظت از تاچ در برابر تماس مستقیم انگشتان افراد با تاچ و آسیب به اوست. اگر صفحه نمایش شما کاملا شکسته و خورد شده به نظر می‌رسد اما همچنان همه چیز را نشان می‌دهد و می‌توانید از آن استفاده کنید مشکل از گلس شماست. مراکز تعمیرات موبایل حرفه‌ای و دارای تجهیزات پیشرفته، می‌توانند گلس را به تنهایی و یا به همراه کل تاچ ال سی دی تعویض نمایند. هنگام خرید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ نیز خوب است سالم بودن گلس آن دقت نمایید.گلس ال سی دی

گلس ال سی دی

  • صفحه تاچ

صفحه تاچ  که با نام دیجیتایرز نیز شناخته می‌شود درخواست‌ها و دستورات وارده از طریق لمس صفحه نمایش را حس کرده و به پردازنده می‌رسانند. کیفیت صفحه تاچ و قدرت تشخیص آن یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ است. در بحث تعویض نیز اگر صفحه نمایش امر نمایش را به خوبی انجام می‌دهد اما نمی‌تواند دستورات شما را تشخیص دهد و اجرا کند، اختلال از سمت صفحه تاچ است و تاچ ال سی دی باید به تخصصی‌ترین شیوه تعویض شود.

  • ال سی دی

ال سی دی که در پشت تاچ قرار دارد، دارای الگوهای پیچیده و مختلفی است که آنچه ما می‌بینیم را ممکن می‌سازند. ال سی دی نیز یکی از بخش‌های مهم تاچ ال سی دی است که هنگام خرید تاچ ال سی دی گوشی ، باید از با کیفیت بودن آن اطمینان کسب کنید و قیمت ال سی دی گوشی هم جزء مواردی است که در خرید آن بسیار با اهمیت خواهد بود. خراب شدن ال سی دی از طُرق مختلفی خود را نشان می‌دهد. اگر کسی برای تعویض به دنبال ریشه یابی است می‌تواند سوختگی ال سی دی را از نشانه‌هایی نظیر لکه‌های بنفش و یا سیاه رنگ، تار شدن تصویر، قطع و وصل شدن صفحه نمایش تشخیص دهد.

ال سی دی گوشی

  • نور پس زمینه

آنچه باعث می‌شود ما اشیا را ببینیم، عامل نور است. این قانون در مورد صفحه نمایش موبایل نیز صدق می‌کند و آنچه دیدن صفحه نمایش و جزئیات مهم آن را ممکن می‌کند وجود یک مجموعه کامل از چراغ‌های نور افکنی هستند که در پشت ال سی دی قرار دارند و نمایش آن را ممکن می‌سازند. در بحث تعویض تاچ ال سی دی گوشی اگر صفحه نمایش، تیره و تار شده باشد و چیزی را نشان ندهد مشکل از نور پس زمینه آن است.

در بحث تعویض ال سی دی گوشی موبایل علاوه بر تشخیص مشکل، میزان تخصص تعمیرکار و پیشرفته بودن تجهیزات آن، نکات بسیار مهمی هستند؛ همچنین به این خاطر که تعمیرکاران معمولا تاچ ال سی دی را خریداری می‌کنند، مراجعه به یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل که از محصولات اصل استفاده کند بسیار حائز اهمیت است.

تعویض و خرید تاچ ال سی دی سرویس پک سامسونگ

ایران سرویس پک یک فروشگاه تخصصی تاچ ال سی دی سامسونگ و یک مرکز پخش قطعات موبایل اصل است که شما می‌توانید در آن تاچ ال سی دی انواع گوشی سامسونگ  را به صورت اصل  خریداری کنید و یا از خدمات تعویض اختصاصی آن برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ایران سرویس پک به نشانی اینترنتی https://iranservicepack.com  مراجعه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها