ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو آغاز شد | شرایط عالی ایران خودرو برای مشتر یان خود

کد خبر: 1118880

گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش ۷ محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه این هفته به مدت ۳ روز به اجرا می‌گذارد.

ثبت نام پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو آغاز شد | شرایط عالی ایران خودرو برای مشتر یان خود

گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش ۷ محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ به مدت ۳ روز به اجرا می‌گذارد.

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه خواهند شد.

موعد تحویل خودروها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه کشی) اقدام کنند.

خودرو

پیش پرداخت

زمان تحویل

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک --- آذر و دی 1401
تارا دستی ---
پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای ---
دناپلاس توربوشارژ دستی ---
رانا پلاس ---
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ---
سورن پلاس -
 
ثبت نام برای ۷ محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک‌ساله از سه شنبه

 گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه این هفته به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

به گزارش ایکوپرس- دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه خواهند شد.

موعد تحویل خودروها از آذر تا دی ماه 1401 تعیین شده است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، شنبه 11 دی‌ماه تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه کشی راس ساعت 10 این روز از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.com، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

اختلاف قیمت محصولات ایران خودرو کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد.

این تفاوت در مورد راناپلاس سقف شیشه‌ای حدود ۷۱ و در مورد سورن پلاس ۵۹ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در بازار حدود ۱۳۷ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.

اختلاف قیمت در مورد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک به حدود ۱۲۳ میلیون تومان می‌رسد.

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF ۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

بیست و هفتمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز شده است. در طرحی که از دیروز به اجرا درآمده، ۴ محصول ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش فوق‌العاده برعکس دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها کمتر شده است.

سودهای نه چندان چشمگیر در فروش فوق‌العاده جدید ایران خودرو

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه ۴ محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده آذر و دی ماه ایران خودرو عرضه می‌شود بین ۳۳ تا ۱۳۷ میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این سه خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره مانند دوره‌های گذشته سود چندانی نصیبشان نخواهد شد.

گل سر سبد متقاضیان در این طرح ; پژو ۲۰۷ پانوراما

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۲۳۳ میلیون تومان است و فعلا با تیراژ بسیار بالایی در ایران خودرو تولید می‌شود. در حالی که قیمت بازار آزاد پژو ۲۰۷ پانوراما حدود ۳۷۰ میلیون تومان است. این یعنی قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ حدود ۱۳۷ میلیون تومان ارزانتر از بازار آزاد است و عمده تقاضا در این بخش مربوط به این خودرو خواهد بود.

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برگزار شد

هم اکنون قرعه کشی بیست و هفتمن مرحله از ثبت نام ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در آذر و دی ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانستند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه ۴۴۱۳ ایران خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در این طرح عرضه شد و هم اکنون قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی در حال برگزاری است.

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه شدند:

رانا پلاس سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی ۲۲۷ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان

سورن پلاس با قیمت قطعی ۲۴۰ میلیون و ۴۰۸ هزار و چهارصد تومان

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار و هفتصد تومان

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۳۹۳ میلیون و ۹۵۶ هزار و صد تومان

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با رنگهای زیر عرضه می‌شوند:

رانا پلاس سقف شیشه‌ای در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز دو پوششه و مشکی

سورن پلاس سفید و آبی کبود

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در رنگ سفید

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگهای نقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستری

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

وضعیت اسفناک قرعه‌کشی ایران خودرو؛ شانس برنده شدن فقط یک دهم درصد!

طبق آخرین قرعه‌کشی ایران‌خودرو که صبح امروز انجام شد به طور میانگین شرکت‌کنندگان فقط ۱ دهم درصد شانس موفقیت داشتند!

این رقم در خودروی پژو ۲۰۷ دستی عجیب تر بود به شکلی که از هر ۱۳۹۷ نفر فقط یک نفر برنده شد.

حتی همین  منتخبان فقط ۳ روز مهلت واریز پول خواهند داشت و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

شانس برنده شدن ایران خودرو

سود دلالان در بازار خودرو کم شد /روند معکوس قیمت دنا پلاس در بازار

بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۵ دی ۱۴۰۰ با افت ۴ میلیونی «دنا معمولی» و رشد ۶ میلیونی « دنا پلاس توربو اتوماتیک» همراه بود.

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها روند عجیبی داشتند، در حالی که تمام محصولات این شرکت امروز با افت قیمت در بازار عرضه شدند «دنا پلاس توربو اتوماتیک» روند معکوس به خود گرفت و رشد ۶ میلیونی را ثبت کرد.

رشد قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار در حالی رقم خورد که سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز افتی یک تا چهار میلیون داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه و کمبود دنا پلاس توربو اتوماتیک موجب شده تا قیمت این خودرو در بازار صعودی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو تداوم نوسان نزولی قیمت دلار از یک سو و از سرگیری دور جدید مذاکرات از فردا عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز پرتیراژهای ایران خودرو «دنا پلاس توربو اتومات» امروز با رشد ۶ میلیونی در بازار ۵۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد، در مقابل «دنا معمولی» بدون افتی ۴ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۳۵۰ میلیون تومان رسید و «رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF۷» » هم بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۰۷ میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز افتی یک میلیونی داشت و ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ صندوقدار» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم با افت یک میلیونی در بازار به ترتیب ۳۰۵ و ۲۷۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند./ اقتصادنیوز

دستاوردهای مهم ایران‌خودرو در شرایط تحریم

عادل پیرمحمدی، مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، میانگین ارزبری هر خودرو در کل شبکه تامین را ۱۷۱۵ یورو اعلام کرد که بخش عمده‌ای از آن مربوط به بخش تامین مواد اولیه است.

عادل پیرمحمدی، با بیان این‌که در سال گذشته و در اوج تحریم‌های ظالمانه با همت مهندسان، کارکنان و همدلی زنجیره تامین، ایران خودرو موفق به تولید ۵۰۱ هزار دستگاه خودرو با میزان بالای خودکفایی شد، گفت: درحال‌حاضر ۹۲ درصد ورق‌های مصرفی خودرو در داخل تولید می‌شود، ایران خودرو با مصرف ماهانه بیش از ۵۴ هزار تن ورق، بزرگ‌ترین مشتری فولاد مبارکه و در صنعت فولاد متقاضی تولید ورق‌های با استحکام کششی بالاست و دستاوردهای ارزشمندی در زمینه خودکفایی پلی‌آمیدها در پتروشیمی و ایزوسیانات فوم با همت صنعت خودرو در پتروشیمی محقق شده است.

مدیرعامل ساپکو، میانگین ارزبری هر خودرو در کل شبکه تامین را هزار و ۷۱۵ یورو دانست و گفت: سهم مواد اولیه ۶۳۵ یورو و سهم قطعات الکترونیک هر خودرو ۵۲۰ یورو است.

وی اظهارکرد: در سال گذشته ۱۲ میلیون برد الکترونیکی در صنعت خودرو مصرف شده است و این در حالی‌ است که کشور ما در زمینه خودکفایی صنایع نیمه‌هادی درحال توسعه است.

پیرمحمدی افزود: ۵۶۰ یورو باقیمانده از ارزبری هر خودرو باقیمانده قطعات خودکفا نشده است که خودکفایی این قطعات به عنوان اصلی‌ترین رویکرد در صنعت قطعه‌سازی، سرلوحه برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو در نهضت خودکفایی قطعات است.

وی همچنین به دستاوردهای گروه صنعتی ایران‌‌خودرو در زمینه جهاد خودکفایی قطعات و توسعه ساخت داخل در دو سال اخیر توسط نیروی انسانی فرهیخته و متخصص و با راهبری مدیرعامل این گروه اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین چالش خودروسازان در شرایط فعلی تامین قطعات الکترونیک است.

پیرمحمدی ضمن تاکید بر رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو، ساپکو و شبکه تامین بر توسعه محصول، اظهار کرد: تولید دنا پلاس توربو اتوماتیک با پنج ستاره کیفیت، تولید محصول تارا در دو مدل اتوماتیک و دستی، برنامه‌ریزی تولید خودرویk۱۲۵، برنامه‌ریزی تولید موتور سه سیلندر، تولید هفت هزار دستگاه خودروی تجاری سنگین و نیمه سنگین تا پایان سال و برنامه‌ریزی تولید ۱۷ هزار دستگاه از این خودروها تا پایان سال ۱۴۰۱ بیانگر این است که گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط تحریم‌ها از توسعه محصول غافل نمانده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مسیر توسعه، گفت: برنامه‌ریزی برای تولید خودروی برقی، اصلی‌ترین رویکرد ساپکو در سال‌های آتی خواهد بود و ساختارهای ساپکو در استراتژی توسعه بر محور برنامه‌ریزی تولید این خودروها استوار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها