با تکنیک‌های قانون جذب، ثروت و سرمایه را به سوی خود جذب کنید

کد خبر: 1119452
  • به نظر شما قانون جذب می‌تواند در به دست آوردن پول نیز کارآمد باشد؟
  • آیا تمامی افراد می‌توانند از این قانون استفاده کنند؟
  • اگر قانون جذب پول وجود دارد پس چرا هنوز تعداد زیادی از افراد وجود دارند که با مسائل و مشکلات مالی کلنجار می‌روند؟

یکی از کارآمدترین زیرمجموعه‌های قانون جذب، قانون جذب پول می‌باشد. بسیاری از افراد از این قانون استفاده بهینه کرده و توانستند به چیزهایی که می‌خواهند، دست پیدا کنند. ولی موضوع اصلی این است که این قانون چگونه کار می‌کند و چرا هنوز بسیاری از افراد نمی‌توانند از آن استفاده نمایند؟

قانون جذب پول

قانون جذب پول

قانون جذب پول یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به آن علاقه زیادی دارند و می‌خواهند با استفاده از آن به موارد موردعلاقه خود دست پیدا کنند. همانطور که گفتیم مشکل بزرگی که در این حوزه وجود دارد این است که آن‌ها نمی‌دانند راز این قانون چیست و چگونه باید از آن استفاده کنند؟

قانون جذب دارای یک راز بزرگ و در عین حال ساده است. تنها کاری که شما باید در این قانون انجام دهید این است که به هدف خود ایمان داشته باشید و آن را در دست خود ببینید. زمانی که هدف شما پولدار شدن است، باید این باور را داشته باشید که شما دارای ثروت زیادی هستید و به هدف خود رسیده‌اید. زمانی که از باور صحبت می‌کنیم، شاید در مرحله اول بسیار راحت به نظر برسد ولی همین قسمت باعث شده تا بسیار از افراد نتوانند به ثروت مدنظر خود دست پیدا کنند.

اینکه تنها از ثروت حرف بزنید و با توجه به تکنیک‌های جذب ثروت، جملات خود را با فعل‌های زمان حال به زبان آورید، اصلا کافی نیست. کائنات حرف‌های شما را نادیده گرفته و به قلب و باور شما دقت می‌کنند. زمانی که شما در زبان، خود را فردی ثروتمند می‌دانید ولی در لایه‌های آخر ذهن و قلب خود، جایی برای ثروت و پول باقی نگذاشته‌اید؛ توقع نداشته باشید که انرژی مثبت از کائنات دریافت نمایید. اینجا کائنات انرژی منفی را به شما بازخواهند گرداند و این مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

البته توجه به این نکته ضروری است که نباید از این توضیحات اینگونه برداشت کنید که حرف زدن به صورت مثبت و گفتن از آرزوها کاری بیهوده است. به هیچ وجه اینطور نیست. این‌ها تمارینی برای تقویت باور و انگیزه شما هستند و به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید باورتان را تقویت کرده و آن را به سمتی ببرید که دلتان می‌خواهد.

موضوع مهم دیگری که در استفاده از قانون جذب پول وجود دارد این است که شما نباید تنها به شغل خود به عنوان منبع درآمد فکر کنید. شما باید پول زیاد را بخواهید و حالاکه توانستید باور خود را به سمت ثروتمند شدن حرکت دهید، منتظر باشید تا کائنات به شما نشان دهند که چگونه و از چه راه‌هایی می‌توانید به ثروت دست پیدا کنید. اینجاست که شما می‌توانید مسیرهای اقتصادی و کسب درآمد بی‌شماری را روبه‌روی خود ببینید.

چرا برخی افراد نمی‌توانند از قانون جذب پول استفاده نمایند؟

با توجه به توضیحاتی که تا اینجا برای شما آوردیم، پاسخ به این سوال آسان است. برخی از افراد تنها چیزی که به آن باور دارند این است که نمی‌توانند به ثروت مدنظر خود دست پیدا کنند و هیچ راهی برای ثروتمند شدن وجود ندارد. آن‌ها دائما در حال ناله کردن از مشکلات مختلف هستند و تمرکز و توجه خود را روی مشکلات می‌گذارند.

اگر شما دائما اخبار اقتصادی منفی را دنبال کرده و به این فکر کنید که هیچ راه و روشی برای دست‌یابی به پول وجود ندارد، قطعا این موضوع را جذب خواهید کرد و دیگر نمی‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید. حتی اگر فردی در ظاهر با قانون جذب پول موافق باشد و تلاش کند تا فقط با گفتن موارد مثبت به سمت پول جذب شود در حالی که در ذهن او همچنان این سد وجود دارد که راهی برای این موضوع وجود ندارد، همانطور که گفتیم؛ نمی‌تواند به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند و این اصلا موضوعی بعید و دور از ذهن نیست چرا که باور او هم‌چنان دچار مشکل است.

یک تمرین مهم برای استفاده از قانون جذب پول

یکی از بهترین و کارآمدترین تمارینی که می‌توانید از آن برای آماده سازی باور خود استفاده نمایید، تخیل و استفاده از روش‌های مختلف مدیتیشن است.

قانون جذب پول

خود را در منزلی فوق‌العاده زیبا و جذاب تصور کنید. شرکت بزرگ، ماشین آخرین سیستم و تمامی خواسته‌های خود را تصور کنید. تخیل خود را جزئی کرده و کوچک‌ترین جزئیات را نیز به تصویر بکشید. مثلا می‌توانید مدل مبل‌های منزل خود، دکوراسیون داخلی، رنگ پرده و بسیاری از موارد دیگر را نیز مدنظر قرار دهید. زمانی که شما تخیل خود را با کوچک‌ترین جزئیات تکمیل می‌کنید؛ آن را به واقعیت نزدیک کرده و باور شما این می‌شود که هم‌اکنون واقعی و روبه‌روی شماست.

اینگونه می‌توانید باور قانون جذب پول را به وجود آورید. به این نکته توجه نمایید که بهترین زمان برای فکر کردن به رویاهایتان دقیقا قبل از خواب و بعد از بیدار شدن است. شب‌ها قبل از خواب و درست در لحظه‌ای که خواب به چشمانتان می‌آید به آرزوهای خود فکر کنید. همچنین صبح‌ها درست زمانی که چشمان خود را باز می‌کنید، سرزمین رویاهای خود را تصور نمایید. این زمان‌ها بهترین موقعیت برای جذب انرژی و مدیتیشن هستند و بیشترین انرژی را از کائنات دریافت خواهید کرد.

نتیجه‌گیری

در این مطلب شما را با قانون جذب پول و راز بزرگ آن آشنا کردیم و گفتیم که شما تنها باید روی باور خود کار کنید و اینگونه می‌توانید به آرزوهای خود دست پیدا کنید. هم‌چنین تمرین پراهیمت تخیل را نیز برای شما بیان نمودیم.

برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری از قانون جذب پول و سایر موضوعات مربوط به آن به دست آورید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها