جزئیات برنامه کاری کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱

کد خبر: 1120096

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ جزئیات برنامه‌های کاری کمیسیون متبوعش در هفته جاری را تشریح کرد.

 جزئیات برنامه کاری کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات برنامه کاری کمیسیون متبوعش، گفت:بر اساس برنامه ریزی انجام شده جلسه کمیسیون برای بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون امروز برگزار می‌شود و در صورت تصویب آن ، اعضای کمیسیون فردا به بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده ورود می‌کنند.

وی افزود: پس از بررسی کلیات در جلسه فردا، اعضای کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه به بررسی بودجه می‌پردازند و در بخش اول شاخص‌های کلان اقتصادی کشور با حضور وزرای نفت ، اقتصاد و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه ارزیابی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 اضافه کرد: در ادامه جلسات روز دوشنبه منابع و مصارف بودجه کل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد و رسیدگی به موضوع بودجه شرکت‌های دولتی نیز در جلسه روز سه شنبه انجام می‌شود.

زارع با اشاره به دستورکار روز چهارشنبه کمیسیون تلفیق ، گفت: در این روز کلیات بودجه به رأی اعضای کمیسیون گذاشته خواهد شد و گزارش آن جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

نماینده آباده در مجلس همچنین از دیدار اعضای کمیسیون تلفیق با رئیس قوه قضائیه و معاونین وی در روز یکشنبه هفته جاری خبر داد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها