نکاتی که باید هنگام خرید سویشرت برای کودکمان به آن توجه کنیم چیست؟

کد خبر: 1120255

 

خرید لباس برای کودکان همیشه شیرین نیست، گاهی دشواری های خاص خود را دارد. کودکان در سن رشد هستند و پیدا کردن لباسی که متناسب سایز آن ها باشد هم دشواری های خاص خود را دارد. علاوه بر آن کودکان نیاز به راحتی بیشتری در لباس های خود دارند و به دلیل تحرکی که دارند، در نتیجه پوشاکی که برای آنها تهیه می شود باید از کیفیت بالایی بر خوردار باشد.

کمی به عقب بازگردیم. در سال 1926 بنجامین راسل بازیکن فوتبال آمریکایی ایده یک لباس را با پدرش درمیان گذاشت. لباسی از جنس پنبه، یقه گرد و آستین بلند. شاید برایتان تعجب آور باشد چون ما در ایران اصولا سویشرت ها را لباسی جلو باز می شناسیم، لباسی شبیه به ژاکت اما سویشرت ها متفاوت از ژاکت ها هستند. از دیگر تفاوت های سویشرت و ژاکت ها این است که سویشرت ها لباس هایی از جنس پنبه هستند و کمی ضخیم اما ژاکت ها را می توان در جنس های مختلفی پیدا کرد، از الیاف طبیعی تا مواد و پلی‌استر. سویشرت ها از اصل برای استفاده ورزشکاران بود آن هم برای گرفتن عرق بدن و تعادل دمای بدن، اما با گذشت زمان وارد زندگی مردم عادی شدند. ژاکت ها هم ظاهری شبیه به کت ها داشتند و بعدها با تنوع در طرح و رنگ، کلاه هم به آن اضافه شد.

 سویشرت ها اما به دو نوع کلی تقسیم می شوند، سویشرت های یقه گرد و سویشرت های کلاه دار. برای خرید انواع سویشرت پسرانه بچگانه شیک مناسب تمامی سنین باید به نکاتی توجه کنید تا برای یک خرید بیش از یک بار هزینه نکنید.

کیفیت لباس را مد نظر داشته باشید

اصولا کودکان فعالیت بدنی زیادی در طول روز دارند، پس مهم است که برای خرید لباس به سراغ پوشاکی با کیفیت بالا بروید. هنگام خرید به ضخامت پارچه لباس توجه کنید. می توانید پارچه لباس را زیر نور بگیرید و بافت پارچه و تراکم بافت آن را ببینید. برندهای معروف یا لباس های گران قیمت عموما کالاهای بهتر و مرغوب تری نیستند پس شاید هیچ گرانی بی حکمت نباشد و نشانه کیفیت نازل و قیمت گران باشد. برای خرید لباس برای کودکانتان کیفیت را اولویت قرار دهید نه برند را.

اگر برای خرید سویشرت به بازار می روید یا فروشگاه های آنلاین فروش پوشاک را مد نظر دارید توجه داشته باشید که لباس را متناسب سایز کودک خود خریداری کنید. در سن رشد بودن دلیل خوبی برای خرید لباسی با سایزی بزرگتر برای فرزندتان نیست، این کار هم باعث می شود آزادی عمل از فرزندتان گرفته شود و هم راحتی را از فرزندتان می گیرد. از انتخاب سویشرت با یقه بسیار تنگ خودداری کنید، این کار می تواند باعث اذیت شدن کودک شما شود.

رنگ و طرح سویشرت کودکانه

شاید این تصویر را خیلی ها دیده باشید که هنگام خرید کودک لباسی را با طرح و رنگی دوست دارد و پدر و مادر طرحی دیگر، یادمان باشد که هیچگاه به بهانه کثیف شدن لباس، کودکتان را از داشتن لباسی با رنگ روشن یا طرحی زیبا محروم نکنید. عموما سویشرت ها را با طرحهای جذابی از فیلم مارول یا شخصیت های کودکانه طراحی می کنند و یا از پارچه های با رنگ های شاد، طبیعتا انتخاب کودکان لباس های با این طرح و رنگ هستند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

سویشرت های جدید

سویشرت ها که عموما جلو بسته بودند در سال های اخیر نمونه های جلو باز آن ها هم طراحی و دوخته شده است. همان لباس هایی با پارچه هایی ضخیم که در قسمت جلوشان زیپ هم کار شده است. اگر برای خرید فرزندتان قصد دارید تا سویشرت تهیه کنید، آن هم سویشرتی جلو باز قبل از خرید حتما از کیفیت زیپ آن مطمئن شوید. حتما این تجربه را داشته اید که برای خرید سویشرتی با کیفیت زیپ نامناسب بارها مجبور شده اید تا هزینه کنید و سویشرت را به دست خیاط بسپرید. یکبار برای خرید هزینه کرده اید و بارها و بارها برای تعیمر و دوخت مجدد، پس قبل از خرید کیفیت زیپ را امتحان کنید. یا اگر بجای زیپ بر روی سویشرت دکمه کار شده است از باز بودن جا دکمه های سویشرت مطمئن شوید. برای خرید لباس برای فرزندان باید این را هم در نظر بگیرید که کودکان صبر زیادی برای باز و بسته کردن زیپ یا دکمه ای که مشکلی داشته باشد ندارند. پس اگر سویشرت های دکمه دار را خریداری می کنید سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که دکمه های کمتر و بزرگتری داشته باشد تا فرزندتان بتواند به راحتی آن ها را باز و بسته کند.

سویشرت ها به طور معمول در قسمت کمر دارای دوختی از جنس کش هستند اما در سال های اخیر سویشرت ها در اندازه و قد هم دچار تحول شده اند. پس اگر برای فرزندتان قصد خرید سویشرتی را دارید اندازه ای را انتخاب کنید که فرزندتان احساس راحتی داشته باشد. لباس را متناسب سن فرزندتان انتخاب کنید، هم از جهت تنوع طرح و هم از جهت تنوع رنگ. خرید سویشرتی که مدلی نظیر مدل بزرگسالان داشته باشد برای فرزندتان جذابیتی ندارد.

نگهداری از سویشرت ها

برای نگهداری از لباس ها حتما به راهنمای همراه لباس دقت کنید، لباس های پنیه ای و زخیم می توانند با عدم رعایت نحوه شستشو درست به راحتی کیفیت خود را از دست بدهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها