جزئیات ثبت نام دوره های جدید MBA و DBA در موسسه علوم و فنون تهران

کد خبر: 1120761

یکی از اهداف دوره های مدیریت حرفه ای کسب و کار در آموزش عالی آزاد، ارتقای سطح مهارت ها و توانایی های مدیریتی و اجرایی افرادی است که قصد ورود به بازار تجارت و کسب و کار را داشته و یا می خواهند از دانسته ها و مهارت های خود برای ترقی و پیشرفت شغلی استفاده کنند تا جایگاه مدیریتی بالاتری اخذ نمایند. دوره های MBA و DBA و سایر دوره های مدیریت و اقتصاد به منظور پرورش مدیران و سرپرستان ارشد طراحی گردیده تا علم مدیریت را با هنر مدیریت درهم آمیخته و به آنان این توانایی را بدهد که در جهان امروز که سرعت تغییر و تحولات و سطح رقابت شرکت ها بسیار بالاست، سازمان یا کسب و کار خود را به خوبی اداره کنند. 

درباره موسسه علوم و فنون تهران 

نخستین بار در ایران دوره های مدیریت حرفه ای و عالی کسب و کار توسط موسسه علوم و فنون تهران طرح ریزی و اجرا شده است. این موسسه که در سال 1374 تاسیس شده، از پیشینه ای به مراتب قدیمی تر برخوردار است و پیش از انقلاب، با نام مدرسه بازرگانی تهران و به عنوان  یکی از شعبه های مدرسه بازرگانی دانشگاه هاروارد تجربه ارائه محتوای آموزشی مدیریتی را به دانش پذیران خود داشته است. موسسه علوم و فنون تهران با ریاست پروفسور محمدتقی وزیری، از نوابغ ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا، دوره های آموزشی بلندمدت و کوتاه مدت را طبق سرفصل ها و استانداردهای به روز جهانی برگزار می نماید.

موسسه علوم و فنون تهران تنها موسسه آموزش عالی آزاد مورد تایید سازمان استخدامی کشور بوده و نیز در فهرست موسسات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد. دانش آموختگان این موسسه در صورت اتمام موفقیت آمیز دوره ها، گواهینامه معتبر با مهر این وزارتخانه را دریافت می نمایند که قابل ترجمه رسمی و تایید از طرف قوه قضاییه و وزارت امور خارجه است و همچنین تاییدیه سازمان های بین المللی، همچون سازمان خدمات آموزشی کانادا و سازمان رتبه سنجی دانشگاه های آسیا را دارد.

دوره های mba و dba

درباره دوره آموزشی MBA، DBA 

فارغ التحصیلان رشته های MBA، DBA و Post DBA از موسسه علوم و فنون تهران عموما در پست های مدیریتی مشغول به کار شده و یا به عنوان کارآفرین و موسس کسب و کارهای جدید و نوپا به فعالیت می پردازند. این موسسه مخاطب و مورد توجه بسیاری از مدیران برجسته فعلی کشور، فعالان کسب و کار و شاغلین در حوزه های مختلفی همچون صنعت، کشاورزی، ارتباطات، ورزش و هنر قرار گرفته است و دلیل این امر، بهره مندی از حضور اساتید بنام و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و سطح بالای خدمات آموزشی ارائه شده در این موسسه است.

وجود امکاناتی همچون کلاس های آموزشی با چیدمان تعاملی یا کنفرانسی، تجهیزات ضد کرونا و تصفیه هوا، سیستم آموزشی LMS و دسترسی به فایل کلاس ها برای دانش پذیران، عضویت دانش پذیران در انجمن های علمی نظیر انجمن اقتصاددانان ایران، امکان ارتباط با مدیران و کارآفرینان برجسته در کلاس های درس و شبکه سازی حرفه ای و قوی، پداگوژی اختصاصی آموزشی، ارائه وام دانشجویی برای تحصیل در موسسه، صدور کارت دانشجویی بین المللی و برخورداری از خدمات پشتیبانی و مشاوره واحد بین الملل جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع عالی دانشگاه های خارج از کشور موجب شده تا موسسه علوم و فنون تهران در صدر فهرست موسسات برتر آموزش عالی ایران قرار بگیرد.  

موسسه علوم و فنون تهران

سایر دوره های موسسه علوم فنون تهران

در این موسسه علاوه بر دوره های مدیریت حرفه ای کسب و کار که در گرایش های مختلف و مورد نیاز مخاطبان برگزار می شود، دوره های کوتاه مدت همچون بورس و تحلیل بازار سرمایه، ارزهای دیجیتال، بازاریابی و فروش، فنون مذاکره و رهبری، بازاریابی دیجیتال، امور گمرکی و مدیریت استراتژیک نیز به طور پیوسته و ادواری اجرا می گردد تا نیاز متقاضیان به مهارت آموزی و ثروت آفرینی از طریق مدیریت و تجارت را در تمام زمینه ها به طور کامل رفع نماید.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت های دوران همه گیری ویروس کرونا و محدودیت های احتمالی و نیز سهولت امر آموزش برای آن دسته از مخاطبانی که شاغل بوده و یا زمان کمتری برای تحصیل دارند، کلیه دوره های آموزشی به دو شکل حضوری در موسسه و آنلاین به طور هم زمان برگزار می گردد.

مدیریت علم روز دنیاست و نیاز به فارغ التحصیلان کارآمد و حرفه ای در این رشته روز به روز بیشتر می شود. نیاز به دانش و مهارت مدیریت اختصاص به رشته خاص ندارد؛ و به همین منظور در سراسر دنیا و نیز در ایران گرایش ها و زمینه های تخصصی گوناگونی در دوره های MBA و DBA تعریف شده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دوره های در حال برگزاری دارید، می توانید به وب سایت موسسه علوم و فنون تهران به آدرس www.tbs.ir مراجعه نموده و یا جهت دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مرتبط با تلفن  02122057120 تماس حاصل نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها