خبر مهم درباره افزایش قیمت بنزین در سال 1401

کد خبر: 1120848

حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته: نه مجلس و نه دولت قصد افزایش بنزین را در سال آینده ندارد و این موضوع در بودجه 1401 منتفی است.

خبر مهم درباره افزایش قیمت بنزین در سال 1401

حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته: نه مجلس و نه دولت قصد افزایش بنزین را در سال آینده ندارد و این موضوع در بودجه 1401 منتفی است.

طرح آزمایشی سهمیه بنزین قراراست بصورت آزمایشی در کیش و قشم اجرا می شود و احتمال دارد با توجه به نتایج آن این طرح اجرا نشود.

طرح آزمایشی سهمیه بنزین را دانشگاهیان به دولت ارائه کرده است و تاکنون هم اجرا نشده است و مجلس و دولت هر طرحی که منافع مردم را تهدید و موجب نارضایتی آنها شود اجرا نمی کند.

پس از ارائه لایحه بودجه 1401 دولت به مجلس، شائبه افزایش قیمت بنزین قوت گرفت. اما چندی بعد، سخنگوی دولت این موضوع را تکذیب کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: نه دولت و نه مجلس قصد افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین را ندارند و حتی این اجازه در لایحه بودجه 1401 هم به دولت داده نشده است. از این رو هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه (14 دی ماه) در تشریح جلسه این کمیسیون با وزیر نفت، اظهار داشت: در این جلسه به دو مبحث پرداخته شد که یکی از آن ها سوخت نیروگاه ها بود و دومین موضوع طرح آزمایشی بنزین بود که اعضای کمیسیون انرژی سوالات و دغدغه های خودشان را نسبت به طرح بنزینی دولت مطرح کردند.

وی گفت: نه دولت و نه مجلس قصد افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین را ندارند و حتی این اجازه در لایحه بودجه 1401 هم به دولت داده نشده است. از این رو هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: این طرح اکنون در 2 استان جنوبی کشور درحال اجرا شدن است تا خطاهای آن مشخص شود تا دولت دریابد که این طرح آیا برای کل کشور قابل اجرا است یا نه و اگر با شکست روبه رو شود دیگر برای کل کشور اجرا نخواهد شد.

حسنوند تاکید کرد: طرح بنزینی یک اقدام فراقوه ای است و باید نسبت به آن یک پیوست های امنیتی و اجتماعی آورده شود و همچنین باید به تمام دغدغه مردم پاسخ درست داده شود.

 

 

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو
۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها