خرید گیفت کارت معتبر و قانونی از توتوگیم

کد خبر: 1121003

خرید گیفت کارت

گیمر ها همیشه با این موارد مواجه شده اند که کاربری هم لول آنها با ظاهری  متفاوت و زیبا و به اصطلاح پرو می باشد. و این سوال به ذهن شما رسیده است که چطور این کاستوم  و اسلحه ها را به دست آورده است در صورتی که هم لول با من می باشد. جواب شما خرید گیفت کارت یا خرید جم و سکه درون بازی می باشد که یک گیمر هم رده با سایر افراد را به گیمر پرو تبدیل می کند.

خرید جم و سکه درون بازی

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل :

به جرات میتوان گفت که بازی کال آف دیوتی موبایل در حال حاضر یکی محبوب ترین بازی های جهان بین گیمر ها می باشد. این بازی حتی از برخی بازی های کنسول ها هم پیشی گرفته است. در این بازی یک جم یا پول مخصوص بازی به نام خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. این امکانات عبارت است از:

  1. توانایی خرید رویال پس در هر سیزون بازی که همین مورد لباس ها و شخصیت ها و اسلحه های فراوانی را در طول یک فصل بازی در اختیار شما قرار میدهد.
  2. توانایی خرید کاستوم های لیمیتد و جذاب که تنها به مدت محدود ارائه شده و تنها راه آن خرید از طریق سی پی یا با خرید گیفت کارت می باشد.
  3. شما با در اختیار داشتن سی پی می توانید سلاح های جدید و قوی تر خردی داری کنید که در جریان بازی و گیم پلی هم یک سرو گردن بالاتر از سایر رقبا باشید. همچنین می توانید اسکین های خاص و زیبا نیز برای اسلحه های خود خریداری کنید.
  4. کاربران با در اختیار داشتن این پرداخت درون برنامه ای می توانند از اونت های خاصی که به صورت ماهانه، سالانه و یا هفتگی برگزار می شود شرکت کرده و از جوایز و امتیازات آن برخوردار شوند.
  5. همچنین در صورتی که قصد فروش اکانت خود را داشته باشید اکانتی که دارای CP و رویال پس باشد.قیمتی بسیار متفاوت از اکانت رایگان خواهد داشت.

نحوه  خرید گیفت کارت و CP کال آف دیوتی:

در کشور های دیگر به دلیل عدم محدودیت پرداخت بانکی و عدم تحریم خرید این مورد بسیار راحت و با استفاده از خود بازی و یا سایت ساپورت کننده بازی صورت می پذیرد. ولی در کشور ما به دلیل محدودیت های مذکور این مدل خرید امکان پذیر نیست و شما می توانید این موارد را از سایت های مخصوص این موارد خریداری نمایید ولی اینکه به چه سایتی میتوان اعتماد کرد و اکانت خود را در اختیار آن قرار داد خود موضوعی است که باید به آن توجه کرد که در غیر این صورت ممکن است  از لحاظ مالی متضرر شوید. پیشنهاد ما به شما سایت totogame.shop می باشد.

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت ایکس باکس :

موارد بالا برای بازی های موبایلی و آنلاین از گذشته در کنسول ها وجود داشته و پرچمدار این حرکت هم شرکت مایکروسافت و کنسول ایکس باکس می باشد. این شرکت همواره توانسته در زمینه خرید گیفت کارت و خرید جم و سکه درون بازی توسط کاربران خود از رقیب قدیمی خود یعنی پلی استیشن پیشی بگیرد. این کارت ها و همچنین گیم پس آلتیمیت ایکس باکس که در انواع زماندار و اعتبار دار به بازار عرضه شده است امکاناتی مانند: پیش خرید بازی هایی که قرار است ریلیز شود. و تجربه زودتر از موعد آن بازی ها، استفاده و دانلود پک های خاص بازی ها، پلی کردن زودتر از موعد بازی های مخصوص کنسول ایکس باکس، قابلیت استفاده از اکانت و امکانات خاص شرکت بازی سازی ای آ گیمز، خرید کاراکترهای خاص، خرید اسکین های خفن و لیمیتد، و همچنین امکان استفاده از ایونت ها و مپ های خاص با خرید گیفت کارت ایکس باکس امکان پذیر خواهد بود. برای این منظور هم حتما باید از سایت مطمئنی مانند:  totogame.shop خرید انجام دهید. 

خرید گیفت کارت ایکس باکس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها