حذف یارانه نقدی در راه است

کد خبر: 1122362

حاجی بابایی درباره اینکه آیا در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قرار است یارانه مستقیم به مردم پرداخت شود، گفت: سمت و سوی مجلس به سوی کالابرگ است. البته این موضوع هنوز جمع بندی نشده است.

حذف یارانه نقدی در راه است

یارانه نقدی اعطای کمک مالی دولت به قشر خاصی از مردم است که بیستم هر ماه واریز می شود. پرداخت یارانه نقدی جهت افزایش رفاه عمومی در دولت دهم کلید خورد. میزان یارانه‌ نقدی 45 هزار و پانصد تومان است. پس از روی کار آمدن دولت رئیسی در رابطه با یارانه نقدی حرف و حدیث های زیادی بوده است ،زیرا رئییسی وعده افزایش یارانه را داده است. در ادامه به آخرین خبر از واریز یارانه نقدی می پردازیم.

 

حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 درباره اینکه آیا در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قرار است یارانه مستقیم به مردم پرداخت شود، گفت: سمت و سوی مجلس به سوی کالابرگ است. البته این موضوع هنوز جمع بندی نشده است.

 «حمیدرضا حاجی بابایی» درباره حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 گفت: موضوع ارز دولتی در بودجه موضوعی بسیار مهمی است و برای این موضوع بسیار مهم باید دولت و مجلس به جمع بندی مشترک و دقیقی برسند و تا زمانی که راهکار محکم و متقن ارائه نشود نمی‌توان تصمیم نهایی را در این باره گرفت. چرا که خطر قرمز ما معیشت مردم است.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها