سایت های فروش مدرک تحصیلی و چالش های پیش روی خریداران مدرک تحصیلی

کد خبر: 1122618

داشتن تحصیلات و دریافت مدرک تحصیلی در کشور ما از دیر باز تا کنون مورد توجه بوده است. خوشبختانه امروزه اخذ مدرک تحصیلی معتبر در تمامی دوره ها ی تحصیلی، سیکل ، دیپلم ، فوق دیپلم ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری براحتی امکان پذیر می باشد.

با توجه به اینکه ظرفیت دانشگاه ها و تنوع رشته های تحصیلی به نسبت گذشته بیشتر شده است، همین امر موجب شد تا دانشجویان و دانش پذیران در خصوص انتخاب رشته ی تحصیلی بیشتر به علاقمندی خود توجه داشته و در مراکز معتبر و موسسات یا حتی دانشگاه ها دوره ی تحصیلی خود رابه راحتی طی و مدرک مورد نظر خود را دریافت کنند.

هر چند که دریافت مدرک تحصیلی امروزه بسیار آسان شده است ، اما در این بین هستند کسانی که حاضر به تحصیل به صورت صورت قانونی نیستند و به دنبال راه های خیلی ساده تری جهت دریافت مدرک تحصیلی هستند؛ موسسه های فرصت طلب هم با استفاده از این موقعیت از نا آگاهی دیگران سوء استفاده کرده و اقدام به فروش مدرک تحصیلی می نمایند.

 

فروش مدرک تحصیلی

‌متقاضیان دریافت خرید مدرک تحصیلی چه کسانی هستند:

با توجه به اینکه متقاضیان دوره ی کارشناسی بسیار است و جزو دوره های پرطرفدار بین شاغلین و دانشجویان می باشد، بنابرای ادامه تحصیل از دوره کاردانی به کارشناسی در عین حال بسیار سختر و تخصصی تر از کنکور سراسری می باشد.

بطور کلی متقاضیان مقطع تحصیلی کارشناسی شامل افراد زیر می باشد:

  • افرادی که پس از گرفتن مدرک دیپلم آماده شرکت در کنکور سراسری می باشند.
  • فارغ التحصیلان دوره ی کاردانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ادامه ی تحصیل داشته باشند.
  • افرادی که در زمان تحصیل کارشناسی تصمیم به تغییر رشته دارند.
  • افرادی که قصد استخدام در نهاد بخصوصی را دارند که ئاشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ضروری است.
  • افرادی که قصد دارند اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را تغییر دهند.
  • افرادی که قصد مهاجرت و ادامه ی تحصیل در کشور دیگری را دارند و مدرک تحصیلی کارشناسی معتبر به شرایط اقامت آنان کمک خواهد کرد.
  • صاحبین مشاغل که قصد دارند کسب و کار خود را رشد دهند.
  • افرادی که قصد دارند تا حقوق آنها افزایش یابد.
  • افرادی که قصد دارند موقعیت شغلی خود را بالاتر و تخصص و مهارت خود را در زمینه ی شغلی فعلی بالاتر ببرند.

 

‌ مشاوره تحصیلی برای فروش مدرک لیسانس معتبر و قانونی به چه صورت است؟

شروع به تحصیل مجدد ممکن است برای فرد متقاضی دارای  مخاطرات خاصی  باشد، آشنایی با این چالش ها و برنامه ریزی درست می تواند  کمک شایانی به افراد برای روبرو شدن با این چالش ها داشته باشد.

شاید از خود بپرسید که مخاطرات افراد برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی چیست؟

انتخاب زمینه ی تحصیلی می تواند مقدمه ای برای قدم های بزرگتر باشد، پس همین امر تعیین کننده مسیر شغلی هر فرد خواهد بود.از طرفی تعداد متاضیان در دوره ی کارشناسی بیشتر از مقاطع تحصیلی دیگر است و بزرگترین چالشی که پیش روی داوطلبین می باشد محدودیت دانشگاه ها و رشته های تحصیلی مورد هدف می باشد.

همچنین  با توجه به اینکه آگاهی تحصیلی در رشته های تحصیلی نیاز به مشورت گرفتن از افراد متخصص در آن زمینه دارد ، در چنین شرایطی یک مشاور تحصیلی ماهر می‌تواند به فرد کمک کند تا با در نظر گرفتن مخاطرات و شرایط زندگی فعلی، برنامه ریزی درست و مناسبی داشته باشد تا متقاضی برای ادامه تحصیل و گرفتن مدرک تحصیلی آمادگی لازم را داشته باشد.

مؤسسه دانش گذاران هرچند که فروشنده مدرک تحصیلی نمی باشد و به صورت صد در صد با این امر مخالف است، اما می تواند راهنمای بسیار خوبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید مدرک قانونی هستند، پیشنهاد می گردد حتما قبل از اقدام به پرداخت هزینه و خرید مدرک با مشاوران رایگان این مرکز تماس حاصل نمایید، ممکن است یک تماس کوچک شما از ضررهای هنگفت شما جلوگیری نماید.

 

سایت فروش مدرک درسی

 

آیا مدرک تحصیلی جعلی استعلام نمی‌شود؟

اما از بحث وجودی تخلف فروش و خرید مدرک تحصیلی و برخورد قانونی با این موضوع که بگذریم، اصرار تبلیغات متخلفان به معتبر بودن مدارک جعلی، آدم مطمئن را هم به شک می‌اندازد که ممکن است واقعا این مدارک پولی قابل تشخیص نباشند؟ آیا مدارک تحصیلی جعلی استعلام نمی‌شوند؟ این‌ها سوالاتی هستند که بسیاری از مخاطبان این آگهی‌ها می‌پرسند؛ آیا مدرک تحصیلی جعلی، کاملا نامعتبر است یا حداقل در چه مواردی قابل استفاده است؟ ارزش ریسک هزینه و کار غیرقانونی را دارد؟ آیا با مدرک تحصیلی جعلی امکان ادامه تحصیل وجود دارد؟ امکان استخدام دولتی یا غیردولتی با این مدارک هست؟ به درد ادامه تحصیل در خارج از کشور می‌خورد؟ مدارک پرونده فیزیکی معتبر هم در محل تحصیل دارند؟ ریز نمرات دارند؟ ثبت سیستمی شده اند؟ امکان ترجمه رسمی دارند؟

در ساختار وزارت علوم، استعلام مدرک تحصیلی صادر شده توسط موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی و دانش آموختگان خارج از کشور و دانشگاه‌های زیر نظر این وزارتخانه بر عهده سازمان امور دانشجویان است؛ دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های علوم پزشکی هم ساختار خود را در این باره دارند.

 

‌مزایای دریافت مشاوره تحصیلی :

همانگونه که گفته شد با توجه به اینکه دوره ی کاردانی به کارشناسی نیاز به گذراندن آزمون و کنکور مجدد دارد بنابراین اما ه سازی برای شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی بسیار مهم و حساس می باشد.

از مزیت های دریافت مشاوره ی تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با دریافت مشاوره تحصیلی کنکور آزمون کاردانی به کارشناسی می توانید از آمادگی لازم برای شرکت در این کنکور برخوردار شوید. مشاوره تحصیلی خوب می تواند این امادگی را به شما بدهد تا هدفمند تر برای شرکت در ازمون کاردانی به کارشناسی اقدام نمایید.
  • شما با گرفتن مشاوره تحصیلی خوب میتوانید برنامه ریزی دقیق و موثری را متناسب با شرایط زندگی، شرایط تحصیلی و حتی مرور. بر دروس پایه و.... دریافت کنید تا بتوانید در رقابت مهم کنکور کاردانی به کارشناسی برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر موفق تر عمل کنید.
  • اگر بدلیل مشغله ی شغلی نگران هستید که امادگی لازم را برای ازمون کاردانی به کارشناسی نخواهید داشت، بهتر است حتما برای گرفتن مشاوره ی تحصیلی  در خصوص برنامه ریزی تحصیلی خود  دست به کار شوید.
  • ممکن است افرادی بعد از چند سال تاخیر قصد ادامه تحصیل و شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی را داشته باشند از این رو ممکن است برای امادگی شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی زمان بیشتری اختصاص دهند، البته با گرفتن مشاوره تحصیلی این افراد می توانند علاوه بر مرور دروس گذشته نیز نسبت به شرکت در ازمون کاردانی به کارشناسی اعتماد به نفس خود را بازیابند.
  • بطور معمول افراد ممکن است از مبانی و اصول شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی مطلع نباشمد بنابراین بهتر است از فردی آگاه که دانش لازم را دارد حتما مشورت بگیرند، در نظر داشته باشید دربافت مشاوره از افراد غیر متخصص می تواند اسیب های جبران ناپذیری به اینده ی تحصیلی و شغلی شما وارد کند.
  • بیشتر کسانی که قصد ادامه ی تخصیل از کاردانی به کارشناسی را دارند بر این باورند که مسیر و هدف اینده منطبق با توانایی آنها خواهد بود ولی برای جلوگیری از خطای احتمالی در خصوص شناخت توانایی و مهارت های خود بهتر است از مشاوره تحصیلی کمک بخواهید تا شما را در خصوص مسیر تحصیلی که قصد دارید وارد آن شوید آشنا تر کند.
  • مشاورین تحصیلی می توانند با توجه به دانش بروز هود شما را در خصوص گرایش تخصیلی که در پیش گرفته اید اشناتر کنند، به طور واضح تر می توان گفت هدف هر شخصی برای ادامه ی تحصیل رسیدن به بازار شغلی مناسب است ، مشاوران تحصیلی می توانند شما را در خصوص آینده ی شغلی گرایشی تحصیلی که در پیش خواهید داشت را بطور واضح و بروز اطلع رسانی کند.
  • اگر به دلیل مهاجرت می خواهید برای ادامه تحصیل از کاردانی به کارشناسی اقدام کنید بهتر است حتما با گرفتن مشاوره تحصیلی تصمیم خود را برای انتخاب یک رشته ی تحصیلی و گرایش مناسب قطعی کنید. چراکه بسیاری از رشته های تحصیلی می تواند محدودیت های شما را برای اقدام به مهاجرت برطرف کند.

 

مشاوره فروش مدرک تحصیلی

 

یکپارچه سازی استعلام همه مدارک تحصیلی

همچنان که موضوع مدارک تحصیلی جعلی داغ شده، دولت طرحی را برای استعلام یکپارچه مدارک تحصیلی کلید زده است. مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در این باره توضیح می‌دهد: «۲ نوع مدرک تحصیلی داریم، یک سری مدارک مربوط به موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی و دانش آموختگان خارج از کشور است که سازمان امور دانشجویان تایید می‌کند و همچنین ۸۰ دانشگاه هم از سوی وزارت علوم مجوز صدور مدرک دارند. بر اساس طرح دولت، قرار است سامانه جامع دانش آموختگی در سال ۹۹ راه اندازی شود که در این سامانه هر مدرک تحصیلی با یک کد مشخص می‌شود و با جستجوی این کد، مدرک مورد نظر استعلام می‌شود. از دانشگاه آزاد هم خواسته شده مدارک خود را در این سامانه قرار دهد.»

پیش از اقدام به خرید مدرک از سایت های فروش مدرک تحصیلی حتما سری به سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم بزنید:

برای ورود به سامانه استعلام مدارک تحصیلی وزارت علوم به سایت estelam.msrt.ir مراجعه کرده و سپس با درج کد ملی و سایر اطلاعات فردی به استعلام مدرک تحصیلی خود بپردازید.

آشنایی با خدمات دانش گذاران

موسسه مشاوره تلفنی و آنلاین دانش گذاران در جهت کمک به تمامی شما هم میهنان در زمینه گرفتن مدرک تحصیلی سریع و آسان و کاملا معتبر و قابل استعلام ایجاد شده است.

هزینه خدمات مشاوره تحصیلی ما با تعرفه قیمت مناسب انجام می پذیرد تا تمامی شما هم میهنان با هر میزان از توانمندی مالی بتوانید هزینه ها را پرداخت نمایید. همچنین در نظر داشته باشید تمامی خدمات این مؤسسه قانونی و حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح می باشد. 

از جمله امکانات خوبی که دانش گذاران در اختیار بازدید کنندگان خود قرار داده است نرم افزار محاسبه معدل انلاین برای داشن آموزان و دانشجویان می باشد، معدل کتبی و معدل کل دانش آموزان یکی از معیارهای ورود به دانشگاه های دارای اعتبار علمی بالا  محسوب می شود. در واقع، این دو معدل هر کدام به نحوی تاثیراتی بر روی نتایج کنکور سراسری داوطلبان کنکوری ایجاد می کنند.

مسلما دانش آموزان در مقاطع مختلف با محاسبه معدل دروس و واحد ها می توانند برنامه ریزی دقیق تری بر روی مطالعه داشته باشند. وزن هریک از دورس با واحد های آن نقش تعیین کننده ای در معدل کل دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها