کف قیمتی بلیت هواپیما برداشته شد

کد خبر: 1122967

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای از برداشته شدن کف قیمتی بلیت هواپیما در آژانس های هواپیمایی کشور، خبر داد.

کف قیمتی بلیت هواپیما برداشته شد

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از برداشته شدن کف قیمتی بلیت هواپیما در آژانس های هواپیمایی کشور خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یک طرح سوالی از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح شد و آقای  قاسمی در این کمیسیون حضور پیدا کرد تا پاسخگوی افزایش قیمت بلیت هواپیما باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در دوره آقای آخوندی قیمت بلیت هواپیماها آزاد و شناورسازی شده بود و این شناورسازی باعث شده بود که هر ایرلاینی برای خود در هر پیکی از سال قیمتی در نظر بگیرد این در حالی بود که در این قیمت گذاری ها هیچ آپشنی برای رفاه مردم وجود نداشت.

یوسفی تصریح کرد: در این دولت، یک قیمت ثابتی را برای بلیت هواپیما در نظر گرفته شد، اما متاسفانه سازمان هواپیمایی کشوری یک حداقل قیمتی را برای بلیت در نظر گرفت که این موضوع نمی توانست قیمت بلیط را کاهشی کند از این رو با طرح سوالی که انجام شد هفته گذشته کف قیمت بلیت هواپیما برداشته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: متاسفانه کف قیمت بلیت هواپیما روی عدد 600 هزار تومان بسته شده بود که اکنون این کف قیمت بلیت هواپیما برداشته شده است و متولیان امر قول داده اند که برای بلیت هواپیما یک قیمت ثابتی در نظر بگیرند و از شناورسازی قیمت ها جلوگیری کنند.

یوسفی تاکید کرد: سقف بلیت هواپیما هم باید به قبل از شرایط کرونایی بازگردد و مجلس به دنبال این موضوع هم هستیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها