خرید نایلون شیرینگ

کد خبر: 1123411

نایلون شیرینگ نام تجاری نوعی از نایلون های بسته بندی می باشد که هدف استفاده از آن محافظت از کالای موردنظر است. فیلم شیرینگ یا روکش شیرینگ به تغییرات دمایی حساس است و در برابر حرارت قابلیت انعطاف پذیری دارد و براساس شکل محصول ، تغییر شکل می دهد. این نایلون را می توان جزء دسته فیلم های پُراستفاده در زمینه نگهداری از کالاهای صنعتی و تجاری قرار داد.

جنس نایلون شیرینگ

جنس این نایلون از پلی اتیلن (LDPEL) است که یک ماده پلیمری پُرکاربرد در تولید انواع نایلون بسته بندی می باشد.

نحوه استفاده از نایلون شیرینگ

شیرینگ حرارتی یک لایه نازک پلاستیکی است که در ضخامت های متفاوتی تولید می شود. برای استفاده از این نایلون باید آن را به اندازه ای که متناسب با سایز محصول است جدا نمایید. سپس آن را بر روی کالا قرار داده و به وسیله دستگاه شیرینگ پک به آن حرارت دهید تا به طور سفت و محکم به لایه بیرونی کالا بچسبد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ، می توان تمام قسمت های یک کفش را به وسیله نایلون شیرینگ حرارتی احاطه کرد.

توجه : در هنگام بسته‌بندی کالاهای خود به میزان درجه حرارتی که به نایلون می دهید دقت کنید تا نایلون ذوب نشود.

 

خصوصیات پلاستیک حرارتی

اگر قصد خرید نایلون شیرینگ را دارید باید اطلاعات خود را درباره ویژگی ها و کاربردهای آن به روز نمایید. از مهم ترین ویژگی های مثبت این محصول پلیمری ، انعطاف پذیری بالای آن است. بدین گونه که با اعمال حرارت بر روی نایلون ، به آسانی می توان آن را به دور محصول موردنظر پیچید. (بدون اینکه نایلون پاره یا تکه تکه شود) پس از بازگشت به دمای محیط ، نایلون شکل و اندازه محصول را به خود می گیرد.

مزایای استفاده از فیلم شیرینگ 

1- عایق و پوشش مناسبی به شمار می رود. (خصوصاً در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل محصول)

2- وزن کمی دارد و سبک است.

3- خواص مکانیکی عالی (استحکام کششی بالا در جهت طول)

4- ممانعت از نفوذ مایعات و روغن ها نظیر گریس به داخل کالا

5- تغییر شکل متناسب با افزایش دما (به طور مثال در دمای 160 الی 210 درجه)

6- قابلیت انعطاف بدون هیچگونه پارگی در سطح آن (درصد بالای کشش در جهت عرضی)

7- شفاف است و محصول را به خوبی به نمایش می گذارد.

8- قابلیت رنگ پذیری و دوخت

9- حداقل فضای اشغال شده توسط آن برروی کالا

کاربردهای نایلون شیرینگ

  • در صنعت پکیج سازی انواع نوشیدنی ها نظیر آب معدنی ، دوغ ، نوشابه ، آبمیوه و ...
  • کاشی ، سرامیک و ...
  • قطعات خودرو
  • بسته بندی انواع سُس
  • وسایل تزئینی نظیر آباژور ، مجسمه و ...
  • لوازم فروشگاهی نظیر کفش و ...
  • بسته بندی اقلام نوشت ابزار و لوازم التحریر نظیر دفترچه یادداشت و ...
  • فروشگاه های مواد خوراکی نظیر میوه فروشی ها

خرید نایلون شیرینگ

مزایای پک کردن محصولات نوشیدنی

مهم ترین هدف بسته بندی و وکیوم نمودن محصولات نوشیدنی نظیر آب معدنی ، نوشابه ، آبمیوه و ... با نایلون شیرینگ ، جابجایی آسان و حمل و نقل ساده تر آن است. از این رو آب معدنی یا نوشیدنی های مختلف را در بسته های شش تایی پک می نمایند. پلاستیک های حرارتی مورد استفاده در این کارخانجات ، از استحکام و ضخامت بالاتری برخوردارند تا بتوانند وزن محصول را تحمل نمایند.

وکیوم کردن کالا چیست؟

قابلیت وکیوم نمودن یک شیء از ویژگی های منحصر به فرد پلاستیک های حرارتی می باشد. این دسته از محصولات پتروشیمی نقطه ذوب پایینی دارند و با حرارت دهی بر روی آن به سرعت به کالا می چسبند و با اعمال خلاء می توان کالا را وکیوم نمود. وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا و نایلون شیرینگ است.

شیرینگ پک به چند صورت انجام می پذیرد؟

1- دستی: صاحبان صنایع کوچک و مشاغل خانگی با استفاده از دستگاه شیرینگ پرتابل (مشابه دستگاه سشوار خانگی) به سادگی می توانند از نایلون شیرینگ بر روی محصول خود استفاده نمایند.  

2- نیمه اتوماتیک: این وسیله کابین شیرینگ نام دارد و در صنایعی که قطعات سبک با تیراژ کم تولید می نمایند کاربرد دارد.

3- تمام اتوماتیک : استفاده از تونل شیرینگ در صنایع بزرگ با تیراژ تولید قطعات سنگین و حجیم متداول است.

انواع نایلون شیرینگ براساس شکل ظاهری

پلاستیک حرارتی براساس نوع کاربرد آن ، به سه شکل زیر تولید می شود:

  • رول
  • کیسه ای
  • برش خورده

در هنگام استفاده ، میزان حرارت دهی باید به اندازه باشد!

جمع شدگی سلفون شیرینگ به حرارت وابسته است اما برای گرمادهی نباید از حرارت مستقیم استفاده کرد. این محصول در اثر برخورد غیر مستقیم با حرارتی به دمای 160 تا 210 درجه جمع می‌شود. (توسط دستگاه مخصوص) سلفون به محض تماس با حرارت کوچک شده و در صورتی که به دور یک کالا پیچیده شده باشد ، به صورت یکپارچه و یک دست به شیء می چسبد .

متغیر بودن ضخامت نایلون محافظ

در هنگام خرید نایلون شیرینگ ، حتماً به ضخامت آن توجه فرمایید! میزان ضخامت باید براساس نوع کاربرد آن سفارشی سازی گردد.

نگهداری و محافظت از برخی محصولات نیازمند به کارگیری نایلون هایی با ضخامت بالا نمی باشد ولی برای برخی نیز باید از تعداد لایه های نایلون بیشتر استفاده گردد ، به همین منظور نایلون شیرینگ در ضخامت های مختلف تولید می شود. بدیهی است که هرچه به تعداد لایه ها اضافه شود ، ضخامت بالاتر رفته و بر مقاومت آن نیز افزوده می گردد. معمولاً ضخامت نایلون های شیرینگ می تواند بین 15 تا 300 میلی متر است.

بحث تبلیغاتی محصولات

موضوع رقابت میان فروشندگان محصولات یک صنف همواره داغ است! تولیدکننده ای موفق خواهد بود که ایده های تبلیغاتی بهتری را ارائه دهد. این بحث تنها مربوط به تولیدکنندگان بزرگ نمی شود و رقابت میان فروشندگان کوچک نیز مطرح است. یکی از روش های تبلیغ بیشتر محصول ، زیباتر کردن بسته بندی آن است. کالا هرچقدر از زیبایی بصری بالاتری برخوردار باشد ، مشتری را بیشتر به سوی خود جلب می نماید.

استفاده از نایلون شیرینگ برای جلب توجه مشتری یک گزینه ایده آل به شمار می رود. به دلیل شفافیت و قدرت چسبندگی بالا ، کالا تمیزتر و شکیل تر دیده می شود.

 

آیا بر روی نایلون شیرینگ قابلیت چاپ زدن وجود دارد؟

برخی از مشتریان علاقمند به چاپ لوگو و برند محصول خود بر روی نایلون شیرینگ هستند و اغلب این سوال را می پرسند که آیا می توان بر روی آن چاپ زد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قابلیت چاپ بر روی این نایلون ها فراهم است و تکنوپلاست از بهترین مواد رنگزای موجود در بازار و با جدیدترین دستگاه های چاپ ، لوگوی موردنظر شما را بر روی انواع نایلون شیرینگ چاپ می نماید. لازم به ذکر است در صورت چاپ بر روی نایلون ، هزینه نهایی افزایش خواهد یافت.

چرا استفاده از فیلم شیرینگ رایج شده است؟

شیرینگ کردن نسبت به جعبه های مقوایی و کارتون های کاغذی از لحاظ اقتصادی ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. فروش فیلم شیرینگ برحسب واحد کیلوگرم است.

سفارشی سازی محصول

به راحتی می توانید نایلون شیرینگ را براساس ابعاد محصول خود ، سفارشی سازی نمایید. همچنین میزان ضخامت آن را نیز مشخص کنید.

تکنوپلاست ، نایلون شیرینگ را بر مبنای اندازه ، ابعاد و ضخامت دلخواه شما مشتریان گرامی تولید می نماید.

شفاف بی رنگ یا رنگی؟

نایلون های شیرینگ در دو نوع شفاف بی رنگ و رنگ دار تولید می شوند. عموماً استفاده از نایلون های بی رنگ متداول تر است ، زیرا ظاهر محصول را بهتر به نمایش می گذارد. در صورت خرید نایلون شیرینگ رنگی باید آن را از قبل سفارش داده تا به رنگ دلخواه ، تولید گردد.

تفاوت شیرینگ و استرچ پالت بند در چیست؟

استرچ پالت بند از خانواده سلفون ها می باشد اما شیرینگ جزء دسته نایلون ها به شمار می رود. فیلم استرچ در مقایسه با فیلم شیرینگ از نظر ضخامت نازک تر و کمی شفاف تر است. برای استفاده از استرچ پالت بند در هنگام بسته بندی کالا ، نیازی به حرارت نمی باشد. در کارگاه های تولید استرچ پالت ، این محصول به صورت رول در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد اما می توان فیلم های شیرینگ را به صورت پاکت نیز تولید نمود.

درباره ماده اولیه تولید نایلون شیرینگ بیشتر بدانید!

پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین مواد ترموپلاستیک در جهان است که بر اساس ساختار مولکولی می توان آن را به چندین زیرمجموعه طبقه بندی کرد:

  • پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)  
  • پلی اتیلن با چگالی پائین (LDPE)
  • پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE)
  • پلی اتیلن خیلی سبک (VLDPE)

تفاوت پلی اتیلن سبک و سنگین به شرح زیر می باشد

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) : این نوع پلاستیک شفاف یا رنگی شده دارای قابلیت های انعطاف پذیری ، مقاومت شیمیایی متوسط و خاصیت ضد آب است. در ساخت طیف وسیعی از محصولات از جمله کیسه های بسته بندی مواد غذایی ، فیلم شیرینگ ، مواد بسته بندی انعطاف پذیر و قطعات قالب تزریق استفاده می شود.

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) : مقاومت و دوام بیشتری نسبت به LDPE ارائه می دهد. این ماده در تنوع شفاف تا غیرشفاف موجود است و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. محصولات ساخته شده از HDPE شامل ظروف بسته بندی سفت و سخت ، اسباب بازی ها ، مبلمان و سازه های فضای باز ، تجهیزات آشپزخانه و لوله ها و اتصالات می باشد.

نگهداری و ایمنی

در صورت خرید نایلون شیرینگ به صورت عمده باید تمهیداتی را به عمل آورید تا از تخریب آن جلوگیری نمایید. این موارد عبارتند از :

  • نگهداری در یک محیط سقف دار به دور از رطوبت بالا
  • ممانعت از تابش اشعه خورشید بر روی آن
  • رول‌های نایلون را به صورت افقی قرار دهید تا از سُر خوردن آن ها جلوگیری شود.
  • در زمان سفارش رول شیرینگ ، ابعاد مناسب را در نظر بگیرید تا هم از دور ریز شدن آن جلوگیری شود و هم از خرابی رول‌ها ممانعت به عمل آید.
  • کیفیت تولید نایلون تأثیر زیادی بر ماندگاری آن دارد. لذا در هنگام خرید به نوع ماده اولیه استفاده شده جهت تولید آن توجه نمایید.
  • ترجیحاً سعی کنید از زمانی که نایلون شیرینگ را تحویل می‌گیرید تا موقعی که از آن استفاده می نمایید مدت زیادی نگذرد، زیرا ممکن است مقوای داخل آن (بوبین) آسیب ببیند. 

توجه : اگر این محصول را در فضای آزاد نگهداری می کنید باید به گونه ای باشد که از تابش مستقیم آفتاب بر روی آن جلوگیری گردد تا مانع تخریب نوری نایلون شود.

تکنو پلاست - فروش نایلون شیرینگ با قیمت مناسب

در هنگام خرید نایلون شیرینگ علاوه بر توجه به ابعاد و ضخامت متناسب با محصول خود ، آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید. زیرا عدم توجه به کیفیت کالا شما را متضرر خواهد نمود.

تکنو پلاست با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته و مجهز اقدام به تولید نایلون شیرینگ در ابعاد مختلف نموده است.

مفتخریم که متخصصان تکنو پلاست ، با بهره گیری از دانش روز بهترین ها را به شما عرضه می نمایند.

از دیگر محصولات این واحد تولیدی می توان به انواع کیسه حباب دار ، استرچ پالت بند ، نایلون قطعات خودرو ، نایلون کیسه ای ، نوار اخطار ، نایلون عریض و ... اشاره نمود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها