سفارش انواع کارت ویزیت خاص تهران

کد خبر: 1124111

ساخت و چاپ کارت ویزیت می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار موثر باشد، می توانید از طرح های خود و یا کارشناسان آموزش دیده و با سابقه ما برا یگرفتن ایده های عالی جهت سفارش چاپ کارت ویزیت خاص در تهران استفاده کنید.

همچنین می توانید از متنوع ترین طرح های رنگی موجود در شرکت پاپ چاپ استفاده کنید. و کسب و کار خود را با چاپ کارت ویزیت با بالاترین کیفیت و مجهزترین سخت افزارهای لازم در سریع ترین زمان و کمترین قیمت به مشتریان خود نشان دهید.

شرکت پاپ چاپ به شما این اطمینان را می‌دهد که با انتخاب کارت ویزیت مناسب و تایپوگرافی عالی می توانید تجارت زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

چرا به کارت ویزیت نیاز داریم؟

کارت ویزیت یک کارت کاغذی کوچک چاپ شده است که معمولاً به اندازه یک کارت اعتباری است که حاوی اطلاعات تجاری شما مانند:

  • نام
  • اطلاعات تماس
  • نشانی دفاتر و فروشگاه
  • آدرس سایت
  • انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت
  • و لوگوی برند شما است

طراحی و چاپ کارت ویزیت لاکچری بخشی ضروری از برند سازی شما است و باید به عنوان یک هویت بصری برای برند شما عمل کند. نکته مهم اینجاست که اگر این بیلبوردهای کوچک که به خوبی طراحی و چاپ شده باشند و تاثیر گذاری لازم را بر روی افراد گذاشته د ربلند مدت می توانند بر روی افراد تاثیر گذاشته و آن ها را به مشتری های دائمی تبدیل کنند.

برخی افراد استدلال می کنند که با افزایش سرعت فضای مجازی و فناوری، اهمیت کارت ویزیت از بین رفته است و ممکن است ارتباطات آنلاین جایگزین آن شده باشد. ولی قابل ذکر است که کارت ویزیت ها علاوه بر درخشان تر کردن برند شما می‌شوند بلکه باعث ماندگاری نام شما در ذهن افراد نیز می‌شوند.

چاپ کارت ویزیت ابزار شماره یک برای ارائه تجاری است و مانند سایر ملزومات هویت برند یک شرکت مانند کاتالوگ، بروشور، سایت اینترنتی و ... باید با هویت برند شما مطابقت داشته باشد و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

می توانید از کارت ویزیت خود برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود مانند تلفن، آدرس، ایمیل و اطلاعات مکان شرکت خود استفاده کنید. چاپ کارت ویزیت خلاقانه یکی از بهترین راه ها برای به خاطر سپردن برند شما در ذهن مشتریان است.

نکات مهم در چاپ کارت ویزیت خاص

  1. نوع طراحی کارت ویزیت: انتخاب نوع رنگ کارت ویزیت بسیار مهم است. سعی کنید از رنگ هایی در کارت ویزیت خود استفاده کنید که نشان دهنده ویژگی های شرکت شما و تم رنگی باشد.
  2. کارت ویزیت شما باید به سه قسمت تقسیم شود: عنوان شغل: این بدان معناست که باید به مخاطبان خود بگویید که چه کاری می توانید انجام دهید.
  3. جزئیات تماس: شامل شماره تلفن، ایمیل، وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما.
  4. وجود فضای خالی: فضای خالی که به شما امکان می دهد طرح کارت خود را نمایش دهید.
  5. فضای مناسب برای لوگو: یک کارت ویزیت زیبا به یک لوگو یا شعار بسیار زیبا نیاز دارد، شما می توانید لوگوی خود را بسازید یا آن را به متخصصان طراحی پاپ چاپ بسپارید.

انواع چاپ کارت ویزیت

در ادامه شما را با انواع مختلفت کارت ویزیت آشنا خواهیم کرد که هر کدام دارای جنس مختلف و ویژگی های متفاوت هستند که مسلما این یکی از اصلی ترین دلایل قیمت کارت ویزیت است. در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کارت ویزیت افست

در چاپ افست، فرآیندهای چاپ مانند چاپ دیجیتال نیست زیرا طرح مستقیماً از رایانه چاپ می‌شود. از این نوع لیتوگرافی برای چاپ کارت استفاده می شود به این صورت که فایل های فرمت شده ابتدا به چهار رنگ اصلی (CMYK) تقسیم می شوند و سپس این چهار طرح با دستگاه مخصوصی به نام image center با وضوح بالا بر روی تلق شفاف یا همان فیلم به صورت تک رنگ به صورت تک رنگ چاپ می شود.

سپس فیلم ها بر روی ورقه های آلومینیوم خام یا روی فلزی که سطح آن با ماده پلیمری خاصی که یک جاذب کامپوزیت است پوشانده می‌شود و در طی فرآیند تولید روی، قسمت‌های دیگر طرح نصب شده و از روی سطح جدا می‌شود. بقایای جوهر جذب روی روی می‌شود و طرح مورد نظر با استفاده از دستگاه‌های زینک و چاپ افست چاپ می‌شود.

این امر باعث شده است که فرآیند چاپ افست بسیار زمان بر باشد و از آنجایی که هزینه ساخت آن بالاست، تعداد محدود سفارشات افست مقرون به صرفه نیست و چاپ دیجیتال برای سفارشات محدود مناسب تر است. برخی از مزیت های چاپ افست عبارت‌اند از:

  1. کیفیت بسیار بالای چاپ
  2. هزینه مناسب برای چاپ تعداد زیاد
  3. تطبیق پذیری در چاپ نسبت به چاپ دیجیتال و ...

چاپ کارت ویزیت دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از جدیدترین روش ها برای تبدیل عکس های دیجیتال با کیفیت بالا به محصولات چاپی است. این نوع چاپ دارای مزایای بسیاری از جمله چاپ با تیراژ پایین، هزینه به صرفه در چاپ، سرعت چاپ بالا و ... است. برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ از وبسایت پاپ چاپ دیدن فرمایید.

تفاوت چاپ ویزیت افست و دیجیتال

ما در این مقاله چاپ دیجیتال و چاپ افست را جداگانه بررسی کردیم. با این حال، ممکن است هنوز بپرسید بهترین نوع چاپ کارت ویزیت کدام است؟ به همین دلیل در ادامه این مقاله تفاوت میان آن دو را با هم بررسی می‌کنیم:

  • چاپ افست مناسب و مقرون به صرفه برای سفارش تعداد بالا و چاپ دیجیتال مناسب برای تعداد کم مناسب است.
  • چاپ دیجیتال افست در سرعت بالا انجام می‌شود ولی چاپ دیجیتالی کارت ویزیت از سرعت کمتری برخوردار است
  • افست را می توان بر روی مواد مختلف در اندازه ها و بخش های مختلف چاپ کرد.
  • چاپ افست رنگ ها را به درستی چاپ می کند، در حالی که چاپ دیجیتال فقط بهترین و مشابه رنگ ها را به شما می دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما با 2 نوع از بهترین و معروف ترین مدل های چاپ کارت ویزیت آشنا شدیم و همچنین تفاوت و مزیت های هر کدام را نیز شرح دادیم، اگر قصد سفارش گاچ کارت ویزیت خاص در تهران را دارید می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پاپ چاپ به آدرس papchap.org دیدن فرمایید و کارت زیبای خود را انتخاب کنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها