کاهش ۱۱۰ هزار تومانی حباب سکه

کد خبر: 1124538

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت انس جهانی به نسبت هفته گذشته به طور متوسط حدود ۱۵ دلار افزایش قیمت داشته است.

کاهش ۱۱۰ هزار تومانی حباب سکه
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: طی هفته گذشته تا روز چهارشنبه قیمت طلا و سکه با توجه به کاهش قیمت انس جهانی و قیمت ارز سیر نزولی داشته، ولی از روز پنجشنبه با افزایش قیمت انس جهانی و قیمت ارز باعث شد که مجدداً قیمت طلا و سکه با افزایش همراه باشد.
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان، درباره روند قیمت هفته گذشته طلا نسبت به امروز و همچنین حباب سکه و عواملی که در انس (واحد جِرم - «ounce») جهانی سکه مؤثر بوده است، گفت: طی هفته گذشته قیمت انس جهانی سیر صعودی داشته و تا هزار و ۷۴۴ دلار افزایش پیدا کرده است.
 
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت انس جهانی به نسبت هفته گذشته به طور متوسط حدود ۱۵ دلار افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: طی هفته گذشته تا روز چهارشنبه قیمت طلا و سکه با توجه به کاهش قیمت انس جهانی و قیمت ارز سیر نزولی داشته، ولی از روز پنجشنبه با افزایش قیمت انس جهانی و قیمت ارز باعث شد که مجدداً قیمت طلا و سکه با افزایش همراه باشد.

کشتی‌آرای بیان کرد: بازار طلا و سکه بسیار آرام است و داد و ستد‌ها روال عادی را می‌گذراند به همین دلیل حباب سکه در طول هفته نوساناتی را داشته، ولی در پایان هفته حباب سکه با ۱۱۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات به ۲۸۰ هزار تومان رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز هر انس طلا هزار و ۸۳۶ دلار است و با توجه به افزایش قیمت‌ها مجدداً قیمت سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت:طی چند روز آینده قیمت بازار طلا و سکه تغییر خاصی پیدا نخواهد کرد./میزان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها