کدام خودروها ارزان شدند؟/خودروی پر تیراژ سایپا امروز چند؟

کد خبر: 1124984

امروز قیمت برخی خودروهای پرتیراژ بازار کاهش یک تا دو میلیون تومانی و در مقابل برخی دیگر از انواع خودرو افزایش ۲ تا ۳ میلیون تومانی را تجربه کردند.

کدام خودروها ارزان شدند؟/خودروی پر تیراژ سایپا امروز چند؟

گرچه امروز اخبار مذاکرات وین مثبت بود و احیای برجام محتمل‌تر از همیشه به نظر می‌رسد اما بازار خودرو واکنش ویژه‌ای به این اخبار نشان نداد و با این حساب بازار خودرو همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در حال حاضر که نه نتیجه گفتگوهای وین مشخص شده و نه سرانجام طرح واردات خودرو روشن است، بازار خودرو نسبت به اخبار منتشر شده پیش‌دستی نکرد و بازار امروز رفتار معناداری نسبت به این اخبار از خود نشان نداده است. 

بررسی میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می‌دهد که امروز قیمت برخی انواع خودرو کاهش و برخی دیگر افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

در بازار امروز چهارم بهمن ۱۴۰۰ سمند LX   با قیمت ۲۶۴ میلیون تومان در بازار عرضه شد که نسبت به دیروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که قیمت پژو GLX ۴۰۵ ۲۷۳ میلیون حدود دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و از ۲۷۵ میلیون تومان به ۲۷۳ میلیون تومان رسید. بهای پژو پارس اما در بازار نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند و امروز هم با قیمت ۲۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو هم امروز کاهش قیمت را تجربه کرده و با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که بهای این خودرو دیروز ۲۶۸ میلیون تومان بود.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما تغییر قیمت را تجربه نکرد و هر دستگاه از این خودرو امروز هم مشابه دیروز همچنان با قیمت ۳۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. 

خودروهای پر تیتراژ سایپا امروز افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند و بهای برخی مدل‌های پر تیراژ آن بیشتر از دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. امروز بهای هر دستگاه تیبا رینگ فولادی ۱۸۴ میلیون تومان قیمت خورده است. این در حالی است که همین خودرو دیروز با نرخ ۱۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه شد. 

پراید ۱۳۱ هم امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه می‌کند. در حالی که دیروز با قیمت ۱۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شد امروز بهای آن به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت کوییک دنده‌ای امروز افزایش دو میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و بهای آن به ۱۹۷ میلیون تومان رسید. قیمت کوییک دنده‌ای دیروز ۱۹۵ میلیون تومان بود و به این ترتیب این خودروی پر تیراژ سایپا هم افزایش قیمت را تجربه کرده است. /اقتصادآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها