راه کارهای معجزه گر رسیدن به موفقیت

کد خبر: 1125155

راهکارهای فوق العاده موثر برای کسب موفقیت

رسیدن به کمال و موفقیت یک احساس درونی است که تا زمانی که باور نداشته باشید نمی توان گفت که شما موفق هستید. هدفمند بودن یا در زندگی هدف داشتن یکی از ویژگی های موفقیت است. با پیمودن راه های صحیح می توان به موفقیت دست یافت. آبراهام لینکلن می گوید: "بیشتر مردم آنقدر که می خواهند خوشبخت و موفق هستند." به عبارت دیگر هر چقدر که خودتان بخواهید موفق هستید.

 

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که موفقیت یک مثلث طلایی است. مثلثی که دارای 3 ضلع است:

  1. نظم و آرامش
  2. برنامه ریزی و دقت
  3. سرعت عمل و زمان بندی

 

پرمودیترا معتقد است: "حتی یک سازمان موفق نیز در سایه یک مدیر موفق است که به دستاوردهای بزرگی رسیده است. بنابراین به خوبی کار کنید و چشم به آینده داشته باشید."

ویلهلم جیمز می نویسد: "بزرگترین کشف نسل ما این است که انسان می تواند با تغییر نگرش زندگی خود را تغییر دهد."

ما امروز اغلب عجله داریم و سعی می کنیم مشکلات را حل کنیم. اما در واقع با این شتاب، شدت مشکلات را افزایش می دهیم. از آنجایی که همه چیز را موضوع مهمی می دانیم، از یک درام به درام دیگر می رویم و بعد از مدتی کم کم باور می کنیم که همه چیز یک مسئله بزرگ است. ما به این نکته توجه نمی کنیم که نحوه برخورد با مشکلات بر نحوه حل آنها تأثیر می گذارد. ما باید یاد بگیریم که با مسائل راحت تر برخورد کنیم. اگر این را یاد بگیریم، مشکلاتی که غیرقابل حل به نظر می‌رسند، آسان‌تر و کم‌اهمیت‌تر به نظر می‌رسند و حتی مسائل بزرگ‌تر و واقعاً استرس‌زا، مردم را مثل قبل ناراحت نمی‌کنند.

خوشبختانه می توان با زندگی به گونه ای دیگر برخورد کرد. روشی ملایم‌تر که زندگی را آسان‌تر و افراد را سازگارتر می‌کند. لازمه این زندگی آسانتر و نرمتر، جایگزینی عادات قدیمی با عادتهای جدید است. عادات جدیدتر زندگی ما را رضایت بخش تر و رضایت بخش تر می کند.

تشریح مسیرهای رسیدن به موفقیت

سه عنصر ضروری برای رسیدن به موفقیت

برخی از متخصصان مانند گوئینت معتقدند که سه اصل یا عنصر اساسی در درون ما وجود دارد که خلاقیت و موفقیت را در هر موقعیتی تجسم می بخشد. این عناصر عبارتند از:

 

1- داشتن آرزو

آرزو مقدمه رسیدن به باور است و باید از ته دل باشد. فردی که آرزوهای معقول داشته باشد به مرحله خلقت می رسد. میل یعنی احساس روشن و قوی نه میل به اعتیاد و طمع و تملک. نظیر آرزوی افراد که اخیرا وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده اند و گمان می کنند که با اندک مبلغی می توانند پول هنگفتی به دست آورند.گاهی اوقات، در برخی موارد، از خود بپرسید: "آیا واقعاً می خواهم این اتفاق بیفتد؟" آرزوها موتور حرکت هستند. این موتور موتورهای ذهنی را تکان می دهد و استاپ ها را تکان می دهد. هر چه آرزوها معقولتر باشند، میزان برآورده شدن آنها بیشتر است.

 

2- داشتن باور

ایمان انتظار واقع گرایانه است; هر چه بیشتر به هدف انتخابی خود نزدیک شوید، امکان دستیابی به آن افزایش می یابد و باور شما بیشتر می شود. در این صورت احساس اطمینان بیشتری خواهید داشت. همیشه از خود بپرسید: آیا من صمیمانه معتقدم که این هدف می تواند وجود داشته باشد؟ آیا باور دارم که رسیدن به آن برای من امکان پذیر است؟ وقتی ایمان به موفقیت زیاد باشد، انسان از مواهب زیر برخوردار می شود:

 

الف) نگاه او به زندگی مثبت می شود.

ب) حرکت، فعالیت و تلاش را با برنامه ریزی ترکیب می کند.

ج) در تکرار شکست های جزئی حل نمی شود.

د) همیشه برای موفقیت بیشتر کار می کند.

برخی از مردم فریاد می زنند: "من منتظر بدترین هستم" یا فریاد می زنند: "بدترین هنوز در راه است."

بدیهی است که انسان همانطور که باور دارد زندگی می کند. پذیرش ناکامی های پی در پی و اعتقاد به از بین رفتن هستی و فقدان اندیشه در مراحل موفقیت، انسان را بی خاصیت می کند و انسان را تسلیم هلاکت خود می کند. این افراد عملا خود را بدترین و غیرمنتظره ترین اتفاقات می نامند. بنابراین، در ابتدا باید نظر خود را تغییر دهند. وقتی عادت کرد که دائماً به ضرر، شکست، ضرر، کینه، دشمنی و بدبختی دعوت کند. دیگر به سمت موفقیت ها و موفقیت ها و سعادت ها و برکت ها نیست. پس کاری انجام دهید تا موفقیت را به مرحله باور برسانید و به چیزی فکر کنید که منتظرش هستید. زیرا ایمان فعال ضمیر ناخودآگاه را از بین می برد.

چه طور می توان به موفقیت رسید؟

باورهای مثبت باعث موفقیت انسان می شود. به یک موفقیت تبدیل می شود. به نظر می رسد که دست های نامرئی برای کمک به او دراز شده اند. چنین فردی دارای نظم و برنامه ریزی و فرصت طلبی است.

باورهای منفی به اندازه باورهای مثبت قوی هستند. اما تاثیر منفی بر روی ذهن فرد دارند. گاهی اوقات یک باور منفی قطعی; بقایای خود را در طول زندگی انسان به جا می گذارد. نباید فراموش کنیم که اعتقاد به چیزی باعث بروز آن می شود.

 

قانون تدارکات در رابطه با موفقیت چه می گوید؟

 

قانون تدارکات می گوید: ابتدا باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشت.

ثانیاً، انسان باید برای روزهای سخت تدارک منطقی داشته باشد; اما اگر خودتان را برای چیزی که از آن می ترسید یا نیاز ندارید آماده کنید، جذب آن خواهید شد. دیوید می گوید: «معمولاً از آنچه می ترسیم به سراغ ما می آید.

اغلب در اطراف خود می شنویم: "وقتی بیماری ها به سراغ من می آیند باید مقداری پول پس انداز داشته باشم." به این ترتیب فرد قاطعانه برای بیماری خود آماده می شود. برخی می گویند: «من برای روزهای سخت پول پس انداز می کنم. این افراد به مرحله ایمان و شاید یقین به روزهای سخت و بیهوده رسیده اند و حتما روزهای سختی خواهند داشت; زیرا آنها منتظر یک لحظه بسیار بد هستند. بدیهی است انبارهای غلات هر فرد باید پر باشد و دارای حساب مالی مطمئن و ارزشمند باشد. اما شما باید آگاه باشید و درست پیش بروید. موفقیتی که از ترس آرزو می شود، یک شکست پنهان یا ترس وحشتناک از شکست بزرگ است. برای موفقیت، برای اعتماد به نفس و برای باور خود آرزوی موفقیت کنید. نیچه می گوید: "انسان چگونه است که به هر شرایطی می تواند بسازد به شرطی که به ان اعتقاد داشته باشد"

 

3- پذیرش

انسان باید مشتاق پذیرفتن و داشتن آن چیزی باشد که به دنبال آن است. گاهی بدون اینکه بخواهیم هدفی را دنبال می کنیم. فقط به این دلیل که از روند پیگیری یک رویداد یا رویداد لذت می بریم. همیشه باید از خود بپرسید: "آیا واقعاً می خواهم این را کاملاً داشته باشم؟"

به مجموع سه رکن رغبت، اعتقاد و قبول، نیت می گویند. باید به خاطر داشت:

الف) هرگاه نیت انسان از خلق چیزی کامل شود، حدود موجود را می شکند.

ب) هرگاه انسان جاه طلب باشد و ایمان کامل داشته باشد، قادر به انجام هر کاری است. به قول دکتر شریعتی وقتی عشق فرمان می دهد تسلیم شدن ناممکن است.

سبک زندگی موفق چیست و چطور می توان به آن رسید؟

عادت های موفقیت

اگر پس از تمرینات صحیح بنشینید و استراحت کنید و چند تاکید مثبت، سازنده و سازنده را بر روی باورهای بسته، محدود کننده و محدود خود جایگزین کنید، گام بزرگی به سوی موفقیت برخواهید داشت و در واقع دریچه ای را به سمت برنامه ریزی موفقیت باز خواهید کرد. . عبارات تاکیدی زیر در این زمینه مفید است:

- حالا که تمام گذشته را کاملا رها می کنم. من آزادم!

- الان دارم هر باور منفی و محدود کننده ای را از بین می برم. چنین باورهایی بر من حجیتی ندارد.

- حالا همه را می بخشم و فراموش میکنم.

- من می توانم شاد و موفق باشم.

- حالا تمام احساس گناه، ترس، خشم، خشم، نفرت و انزجار را دور می اندازم. من آزاد، روشن و پر انرژی هستم.

- من پر از موفقیت هستم.

- من همنام برخی از پیامبران هستم. نام دیگر من مانند نام دانیال نبی است. زیرا دانیال به معنای «خدا با من است».

- من خودم را موفق می دانم.

- من تمام موانع را برای بیان کامل و کامل زندگی خود از بین خواهم برد.

- دنیا خیلی زیبا و دوست داشتنی است.

- کائنات سرشار از نعمت های فراوان است و خداوند همیشه روزی می دهد.

- من همه را می بخشم.

- من سرشار از خوبی و مهربانی و خدمت و موفقیت هستم.

- خدا را همچون نور ستارگان در دل زیبای آسمان شب احساس می کنم.

- من با خدا هستم و خدا با من است. بنابراین من کاملاً موفق هستم.

 

دستیابی به موفقیت را تجسم کنید

تجسم موفقیت فقط یک ترفند یا القا نیست. مقامی است از دل آگاهی که از بیت المال غیب صادر می شود; اما شرایطی وجود دارد. شرط اول نیت است که با سه عنصر «میل، اعتقاد و پذیرش» تعریف می شود. انسان در پرتو تجسم موفقیت، به مقامی بلند دست می یابد و در می یابد که خالق بی وقفه هستی خود است. تجسم موفقیت و ایمان به آن باعث می شود که بین خود و خدا احساس جدایی یا دوری نکنیم. ما مظهر خدا هستیم و تمام هستی در ماست، ما همه چیز را در خود داریم. تجلی از طریق تجسم موفقیت، فرآیند دریافت و درک این حقیقت و نمایان ساختن قدرت الهی وجود ما در عرصه های زندگی است.

جالب است که همه ما هدف برتر خود را در اعماق دل می دانیم. همه ما می دانیم که قدرت هایی در ما وجود دارد که اگر از آنها استفاده کنیم، دنیای ما را تغییر می دهد. بسیاری از ما در مورد ترسیم تصویری از خود، نگرش آرامی داریم. این داستان ممکن است برای بسیاری از ما به طرق مختلف اتفاق افتاده باشد. دوستی توضیح داد:

یک روز گره محکمی از پول در دست داشتم که با انگشتانم دو نیم کنم. ابتدا آن را دور دو انگشت اشاره پیچیدم و با دو دست کشیدم. اما پاره نشد. سپس با چهار انگشت هر دو دست آن را کشیدم. اما پاره نشد. سپس با تمام انگشتان و کف دستم آن را از دو طرف محکم کشیدم. اما پاره نشد. با احساس اینکه هیچ کس نمی تواند مرا ببیند، پاهایم را دراز کردم، یک طرف برانکارد را به انگشت پا چسباندم و آن را با دو دست کشیدم. اما پاره نشد. حیرت زده، ناامید و ورشکسته، حلقه را بیرون کشیدم. برادرم که تماشای من بود، پیروزمندانه به میدان آمد و گفت: فلانی، تو همیشه ناتوانی، اصلا عرضه نداری، این کش را به بچه 6 ساله بده تا با آن برش دهد. دو انگشت و…” راز این موفقیت آشکار است. انسان برای موفقیت در هر کاری به مثلث اعتقاد، ایمان و تلاش نیاز دارد. هرگز نباید این جمله معروف ارشمیدس، ریاضیدان بزرگ یونانی را فراموش کنیم: «به من اهرمی از ایمان و اعتقاد عطا کن تا بتوانم زمین را بدون محاسبات ریاضی به حرکت درآورم».

جستجوی کلیدهای موفقیت برای همه

جستجوی کلیدهای موفقیت

 

    برنامه ریزی: برنامه ریزی برای موفقیت برج مراقبت حرکت به سمت اهداف است.

    خودباوری: اساس ایمان، خودباوری است. انسان با اعتماد به نفس به قدرت خود ایمان دارد و ایمان مورد انتظار مسلم است.

    حرکت: بیرون آمدن از سکون و توقف نکردن ضامن موفقیت است; اما حرکتی حساب شده و طبق برنامه.

    شجاعت: نترسیدن و پا گذاشتن روی این و آن و حتی پذیرش شکست ها اساس موفقیت است.

    خود تبلیغی: خودسازی به معنای خود شیفتگی نیست. انسان گاهی لازم است فهرستی از موفقیت های خود تهیه کند و حتی به چند نامه تقدیر و تشکر نگاهی بیندازد تا باور کند که می تواند دوباره موفقیت جدیدی خلق کند.

برای موفق شدن باید جاه طلب بود و از جاه طلبی معقول نترسید. به جای غرق شدن در نهرهای کوچک، باید به سمت دریاهای موفقیت حرکت کند. هیچ کس مروارید را از نهر کم آبی که در گودال می ریزد نمی گیرد. شاهین موفقیت در افق ها و بلندی ها و مروارید موفقیت در اقیانوس هاست. انسان باید دوراندیش، جاه طلب و غواص دریای بیکران باشد و باور داشته باشد که خداوند همیشه دستان خود را به روی انسان های جویای موفقیت باز کرده است. به قول شاعر: ما از خدا گم شدیم، او در جستجوست.

در انتها به شما توصیه می کنیم که از مجله های اینترنتی آنلاین نظیر شاه بیت یا جریره برای رسیدن به سبک زندگی موفق بهره ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها