بهترین برند های ایرانی تولید کننده کرم ضد آفتاب کدامند؟

کد خبر: 1125409

کرم‌های ضد آفتاب با محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و همچنین کاهش خطر ابتلای افراد به سرطان پوست می‌شوند. این روزها انواع مختلفی از ضد آفتاب‌ها به‌صورت کرم، لوسیون، ژل، ، اسپری، بالم لب توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. طبیعتاً محصولات برندهای خارجی معتبر کیفیت خوبی دارند، اما برای خرید آن‌ها باید قیمت بالاتری را پرداخت کنید. با این حال، برندهای خوب ایرانی این روزها محصولات با کیفیتی را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ تولید می‌کنند. در ادامه قصد داریم چند مورد از برندهای خوب ایرانی که کرم ضد آفتاب تولید می کنند را معرفی کنیم.

لزوم استفاده از کرم‌های ضد آفتاب چیست؟

از آنجایی که صورت شما بیشتر از هر جای دیگری در بدن در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، بهتر است با هر بار بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده کنید. در هنگام انتخاب ضد آفتاب حتما باید به فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF) توجه داشته باشید. استفاده از ضد آفتاب با SPF حداقل 15 می‌تواند از شما در برابر قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه ماوراء بنفش تا حدودی محفاظت کند. به عبارت دیگر، اگر شما در حالت عادی ظرف 10 دقیقه دچار آفتاب سوختگی می‌شوید، این زمان با استفاده از این ضد آفتاب به 150 دقیقه می‌رسد. جالب است بدانید که این فاکتور در ضد آفتاب پریم معادل 50 و 60 است که نشان دهندۀ کیفیت عالی و ایمنی بالای آن است.

ضدآفتاب جوان‌کننده رنگی

شرکت لابراتور اخوی دو نوع کرم ضد آفتاب رنگی تولید می‌کند که یکی از تفاوت‌های آن‌ها، در مقدار فاکتور محافظت در برابر نور خورشید است. محصول اول، ضد آفتاب جوان کنندۀSPF 60 است که در رنگ‌های بژ، بژ روشن و برنز عرضه می‌شود. این مدل از ضد آفتاب پریم برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. همچنین، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی مراقبت می‌کند. از ویژگی این کرم ضد آفتاب این است که باعث ایجاد جوش روی سطح پوست شما نمی‌شود. از همه مهمتر، لک‌های پوستی و اسکارهای ناشی از آکنه را پوشش می‌دهد. این مدل از برخی جهات به ضد آفتاب سینره شباهت دارد؛ البته قیمت ضد آفتاب پریم تا حدودی مقرون به صرفه‌تر است.

محصول دوم این برند، ضد آفتاب جوان کنندۀ SPF 50 است که با برخورداری از عصارۀ انگور و ویتامین E، با انواع پوست سازگاری دارد. البته این مدل ضد آفتاب پریم برای پوست‌های آکنه‌ دار، اصلا مناسب نیست. این کرم جوان کننده و ضد چروک است و به رنگ بژ عرضه می‌شود. به علاوه، خاصیت رطوبت رسانی بسیار خوبی دارد. استفاده از این ضد آفتاب برای افرادی که محصولات ضد پیری پوست مصرف می‌کنند، توصیه می‌شود. شما می‌توانید 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید، از این ضد آفتاب استفاده و هر 2 ساعت آن را تمدید کنید. توجه داشته باشید که قیمت این مدل در بازار کمی از مدل اول بیشتر است.

ضدآفتاب جوان‌کننده فاقد رنگ

این کرم با برخورداری از عصارۀ انگور، برای انواع پوست مناسب است و با داشتن SPF معادل 50 قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر را دارد. هرچند، این مدل از ضد آفتاب پریم برای افراد دارای پوست‌های آکنه‌دار اصلا توصیه نمی‌شود. در ساختار این محصول هیچ نوع رنگ و چربی استفاده نشده است و با خاصیت جوان‌ کنندگی‌ و رساندن رطوبت به پوست شما، می‌تواند قوی‌ترین چروک‌ها را رفع کند. برای استفاده از این محصول کافی است 20 دقیقه قبل از قرارگیری در معرض خورشید، مقدار لازم از این کرم را روی نقاط مهم پوست خود اعمال کنید.

لوسیون ضد آفتاب رول آن

لوسیون ضد آفتاب پریم با برخورداری از ویتامین‌های B3 و E، پروتئین ابریشم و همچنین طیف وسیعی از فیلترهای ضد آفتاب، برای ورزشکاران و کودکان مناسب است. به علاوه، مقاومت خوبی در مقابل آب و تعریق دارد. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی از آن در هنگام ورزش استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این لوسیون محافظت حداکثری از آفتاب سوختگی و بدون رنگ بودن آن است. همچنین، به نوعی دشمن پیری پوست نیز محسوب می‌شود. برای استفاده باید 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید این لوسیون را به خوبی تکان دهید و روی پوست خود اعمال کنید. این لوسین از کرم‌های ضد آفتاب این برند، گران‌تر است.

ژل ضد آفتاب حاوی ویتامین C

ژل ضد آفتاب پریم حاوی عصارۀ کاکادو، چای سبز و ویتامین E است. به علاوه، در ساختار آن از روغن دانه گل مغربی استفاده شده است که التهابات پوستی را کاهش می‌دهد؛ بنابراین، با انواع پوست‌ها سازگاری دارد. این ژل علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید از ایجاد لک‌های ناشی از افزایش سن نیز جلوگیری می‌کند. همچنین، پوست‌هایی آسیب دیده به‌وسیلۀ نور خورشید را ترمیم می‌کند. سایز این محصول مانند تمامی کرم‌های ضد آفتاب پریم، 40 میلی لیتر است. شما می‌توانید 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید، از این ژل استفاده کنید.

نکاتی دربارۀ استفاده از کرم ضد آفتاب

  • قبل از استفاده از ضد آفتاب پوست، خود را به خوبی شست و شو دهید.
  • اگر قرار است برای مدت طولانی زیر نور خورشید باشید، هر 2 ساعت یک‌بار از ضدآفتاب استفاده کنید.
  • اسپری ضد آفتاب قابل اشتعال است؛ بنابراین، بعد از استفاده از این محصول دخانیات استعمال نکنید.
  • بالم لب ضد آفتاب تنها برای استفاده در ناحیه لب مناسب است.
  • از تماس کرم ضد آفتاب با چشم خودداری کنید.
  • از مصرف آن روی پوست تحریک شده خودداری نمایید.
  • از مصرف ضد آفتاب برای نوزادان کمتر از 6 ماه خودداری کنید.
  • اگر دچار آفتاب سوختگی شدید، حتما به پزشک مراجعه نمایید.

کرم ضد آفتاب را از کجا بخریم؟

از آنجا که محصولات آرایشی و بهداشتی به نوعی با سلامت پوست و بدن در ارتباط هستند، دسترسی به یک منبع قابل اعتماد، اهمیت زیادی دارد. به دلیل اینکه بعضا محصولات تقلبی در بازار پیدا می‌شوند، این روزها بسیاری از افراد برای خرید محصولات بهداشتی به مشاوره‌های صادقانه نیاز دارند. داروخانه آنلاین مهتاطب (https://mahtateb.com) دارای پروانۀ بهداشت از وزارت بهداشت، در حال حاضر طیف وسیعی از انواع کرم ضد آفتاب پریم و دیگر کرم‌های تخصصی را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی، عرضه می‌کند. تمام محصولات این داروخانه دارای اصالت هستند؛ بنابراین، می‌توانید بدون نگرانی نسبت به خرید از این داروخانۀ آنلاین اقدام کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها