چگونه نمایندگی تجهیزات پزشکی بگیریم؟

کد خبر: 1125412

از آن جایی که تجهیزات پزشکی با سلامت مردم در ارتباط است، لازم است که نظارت ویژه و حساب شده ای بر روی تولید، واردات و فروش این تجهیزات وجود داشته باشد. به عبارتی دیگر، افرادی که قصد تولید، فروش یا واردات اقلام پزشکی را دارند، می‌بایست تحت نظر یک سازمان معتبر اقدام به این کار کنند. در کشور ایران این نظارت از طرف اداره کل تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد. برای ثبت یک شرکت، می‌بایست وارد سامانه imed  شد تا به طور رسمی، فعالیت شرکت در حوزه پزشکی ثبت شود.

حال اگر یک شرکت قصد اخذ نمایندگی از یک برند را داشته باشد نیز باید از طرف همین اداره نمایندگی را اخذ کند.

قبل از این که در مورد این موضوع صحبت کنیم، بهتر است به مواردی بپردازیم:

 

تجهیزات پزشکی شامل چه مواردی می‌شود؟

تجهیزات پزشکی برای تشخیص بیماری‌ها و همچنین درمان و پیشگیری از آن به کار می‌رود. انواع وسایل تجهیزات پزشکی طبق دسته بندی سازمان غذا و داروی آمریکا شامل سه سطح است که این تقسیم بندی بر اساس تاثیر آن بر روی سلامت فرد است.

سطح یک تجهیزات پزشکی لوازمی هستند که طراحی ساده ای داشته و نظارت عمومی بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

نمایندگی تجهیزات پزشکی

آشنایی با شغل  فروش تجهیزات پزشکی

نحوه خرید تجهیزات پزشکی معمولا به دو صورت انجام می‌شود:

  • فروشگاه خرید لوازم پزشکی به صورت حضوری : در این روش ( که در حال حاضر در حال کمرنگ تر شدن است) پخش عمده تجهیزات پزشکی و البته فروش جزء وجود دارد. دسترسی همگانی به تجهیزات پزشکی طبی و خانگی و همچنین برخورداری از قیمت تجهیزات پزشکی به صورت منصفانه و شفاف، در این روش به خوبی امکان پذیر نیست.
  • فروشگاه آنلاین خرید تجهیزات پزشکی : یک سایت، می‌تواند به عنوان یک فروشگاه معتبر، با توضیحات محصول و قیمت شفاف، لوازم پزشکی را به مخاطبان خود ارائه دهد. مشتریان توانایی انتخاب انواع برند تجهیزات پزشکی در دسته‌های مختلف مثل تزریقات، سونداژ، لوازم بهداشتی، دستگاه‌های اندازه گیری پزشکی و خانگی را دارند، و محصولات مورد نظر را درب منزل تحویل می‌گیرند.

 

آیا فروش تجهیزات پزشکی به تخصص خاصی نیاز دارد؟

مسلما راه اندازی یک فروشگاه حضوری یا  آنلاین، نیازمند آشنایی با قوانین و مهارت‌های فروش و بازرگانی است. تجهیزات پزشکی به دلیل حساسیت بالا و نظارت نهادهای مربوط به حوزه سلامت ( مانند اداره کل تجهیزات پزشکی)، فرد را نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می‌نماید. بنابراین اگر فردی قصد تاسیس بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی را دارد، شرایط حکم می‌کند تا در مورد این لوازم، برند، کیفیت و تامین کننده مربوطه اطلاعات کافی داشته باشد تا بهتر به مردم خدمت رسانی کند.

 

اخذ مجوز تجهیزات پزشکی

همانطور که پیش تر اشاره شد، فروش، تولید و واردات تجهیزات پزشکی می‌بایست مراحل اخذ مجوز از اداره تجهیزات پزشکی را طی کند. برای ثبت یک شرکت تجهیزات پزشکی، می‌بایست وارد سامانه imed شوید و مدارک لازم را به سامانه ارائه دهید. این مراحل به طور مفصل در سامانه توضیح داده شده است.

 

نحوه اخذ نمایندگی تجهیزات پزشکی

یک شرکت تجهیزات پزشکی پس از ثبت شرکت، ممکن است نیاز به اخذ نمایندگی از برندهای تولید کننه تجهیزات پزشکی داشته باشد.

  • ورود به سامانه و انتخاب بخش سامانهIMED
  • انتخاب سامانه ثبت نمایندگی خارجی
  • استفاده از نام و کد کاربری دریافت شده
  • تکمیل اطلاعات فرم‌های آنلاین و آپلود اسناد و مدارک خواسته شده (مانند اطلاعات هویتی متقاضیان)
  • ثبت درخواست صدور نمایندگی
  • تایید درخواست نمایندگی توسط شرکت نماینده
  • تایید درخواست نمایندگی توسط اداره کل تجهیزات پزشکی

 

درباره زیمانو

سامانه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو در سال 1399 با مشارکت چندین نفر از متخصصین مجرب و متعهد در حوزه کالای پزشکی، بهداشتی و فناوری اطلاعات تـأسیس شده است.

زیمانو با استفاده از تجربیات گذشته خود و پس از تحقیقات میدانی و شناسایی خلا ها و مشکلات موجود در زنجیره تامین کالا مصمم شد فعالیت خود را به طور تخصصی و متمرکز بر تامین و توزیع تجهیزات پزشکی و بهداشتی با کیفیت و اصیل از طریق استفاده از بستر های فناوری اطلاعات، توسعه دهد.

 

ویژگی‌های عمده فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟

تجهیزات پزشکی و بهداشتی با سلامت مردم سر و کار دارد و فروش این محصولات مسئولیت سنگینی دارد. بنابراین اولین و مهم‌ترین اصل در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی، اصالت و کیفیت کالای مورد نظر است.

فردی که قصد تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی را دارد، به دنبال شفافیت است و حتما باید از مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع کامل داشته باشد.

رسالت اصلی این سامانه ایجاد جامعیت، شفافیت، اصالت و کیفیت در تامین کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم با روش حذف کلیه واسطه ها و بر هم زنندگان نظام طبیعی بازار می‌باشد.

خریداران تجهیزات پزشکی نیاز به بستری دارند که ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند.

در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است.

ما در زیمانو سعی می‌کنیم با فراهم آوردن بستری امن، شفاف و راحت که موجب دسترسی همه افراد شود، کلیه موانع فوق را از سر راه مصرف کنندگان بر داریم ، تا بتوانند تجربه خوب و لذت بخشی از خرید خود داشته باشند.

نحوه اخذ نمایندگی تجهیزات پزشکی

مزیت رقابتی زیمانو چیست؟

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده مانند شفافیت، سرعت و امنیت، مزیت بزرگ و قابل توجه زیمانو حساب کاربری ویژه مراکز و بیماران در منزل است. ما برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد و واسطه‌ها در برخی کالاهای پرتقاضای پزشکی همانند نوار تست قند خون و سایر کالاهای پرتقاضا، روی سایت شرایطی فراهم نموده ایم تا کلیه مراکز درمانی، خانه‌های سالمندان، خیریه‌ها، سالن‌های زیبایی، شرکت‌ها و سازمان‌ها، رستوران‌ها، مراکز آموزشی و پزشکی، همکاران حوزه پزشکی و سلامت بتوانند با قیمت‌ها وشرایط ویژه خرید کنند.

همچنین ما به عنوان مسئولیت اجتماعی خود برای بیماران در منزل نیز این امکان را فراهم نموده ایم تا از قیمت‌های ویژه مراکز بهره‌مند گردند. زیرا افرادی که بیمار در منزل دارند، صرف نظر از پرداخت هزینه‌های گزاف دارو و تحمل سختی مراقبت از بیمار، به دنبال یک بستر برای تهیه لوازم مصرفی ای هستند که همواره به آن نیاز دارند و باید هر چند وقت یک بار آن را دوباره تهیه کنند.

 

نحوه گرفتن نمایندگی تجهیزات پزشکی از زیمانو

اگر شما هم بدنبال این هستید که چگونه نمایندگی تجهیزات پزشکی بگیریم ؟ زیمانو پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد. برندها و تامین کنندگان محترم به راحتی می‌توانند در سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، اقدام به اخذ نمایندگی فروش کنند. برای انجام این کار می‌توانید در قسمت " همکاری با ما" درخواست خود را اعلام کنید. به جز این روش، می‌توانید از طریق هر کدام از راه‌های ارتباطی ما ( قابل مشاهده در سایت) با ما در ارتباط باشید. تماس تلفنی، ارتباط با واتس اپ و همچنین ایمیل زیمانو از آسان ترین این روش‌ها است.

در حال حاضر زیمانو افتخاری همکاری و داشتن نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، با کیفیت و مطرح تجهیزات پزشکی را داراست و همواره می‌کوشد یک بستر معتبر، امن و قابل اعتماد برای مشتریان عزیز فراهم کند.

 

مزیت‌های همکاری در فروش زیمانو

برای همکاری در فروش تجهیزات پزشکی و بهداشتی، دو راه متداول وجود دارد.

یک: پر کردن فرم همکاری با ما. پس از بررسی فرم همکاری بر روی سایت، با شما تماس خواهیم گرفت و می‌توانید به عنوان یکی از همکاران فروش ما در زیمانو فعالیت کنید.

دو : بازاریابی از طریق افلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) :  کافیست با ایجاد حساب کاربری روی سایت و کلیک کردن بخش "بازاریاب" در حساب کاربری خود، به عنوان یکی از بازاریابان زیمانو فعالیت کنید و بر اساس فروش، پورسانت دریافت نمایید. با این روش شما یک لینک اختصاصی از سایت را به مشتریان داده و از هر بار خرید آن‌ها، پورسانت فروش در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد.

 

از جمله مزایای همکاری در فروش زیمانو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • می‌توانید در هر زمان و مکانی در زمینه فروش فعالیت کنید و این فعالیت برای شما محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.
  • نیازی به اخذ مجوزهای ویژه ندارید.
  • نیازی به اجاره مغازه یا دفتر ندارید و با اشتراک گذاری لینک محصولات ما (در روش دوم) ، در ازای هر فروش پورسانت دریافت می کنید.
  • با ارائه لینک اختصاصی خود به مشتریان ( مربوط به روش دوم ) به طور خودکار از هر فروش، پورسانت در پنل بازاریابی شما قرار خواهد گرفت.
  • قابلیت دسترسی به تاریخچه ارجاعات، کلیک ها و درآمدهای کسب شده از طریق لینک اختصاصی خود را دارید.
  • نحوه دریافت پورسانت بسیار آسان بوده و نیاز به طی کردن مراحل خاصی ندارد.
  • این همکاری فرصت خوبی برای ارتباط با اقشار و مراکز مختلف همچون مراکز درمانی، شرکت‌ها و خیریه‌ها را فراهم می‌کند.

 

سخن پایانی:

همانطور که در این مطلب اشاره شد، خرید تجهیزات پزشکی و همینطور فروش آن، حساسیت بالایی داشته و نیاز به نظارت و شفافیت دارد. بنابراین، سعی فروشندگان تجهیزات پزشکی می‌بایست در به وجود آوردن هرچه بیشتر این شفافیت و امنیت باشد. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو، مفتخر است که توانسته علاوه بر ایجاد بستری امن، با کیفیت و به دور از آشفتگی بازار، سهولت خرید اینترنتی در حوزه تجهیزات پزشکیی و بهداشتی را نیز به مخاطب ثابت کند.

https://zeemano.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها