قیمت روز بیت کوین

کد خبر: 1125426

ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه رمزارزها عمدتا در محدوده سبز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۷تریلیون دلار است که ۴.۷۵ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

قیمت روز بیت کوین

بیت کوین پس از ریزش های کم سابقه اخیر اکنون به تدریج در حال بازیابی و بازگشت به سطوح قدرتمندتر است. اگرچه بیت کوین فاصله قابل توجهی با رکورد 62 هزار دلاری خود دارد اما در تلاش است راه خود را به سمت رسیدن مجدد به قله هموار کند. داده های درون شبکه نیز نشان می دهند که در روزهای اخیر نگهداری و خرید بیت کوین کاهش محسوسی داشته است بنابراین بسیاری برای خرید بیت کوین مردد مانده اند درادامه وضعیت رمز ارزها به خصوص بیت کوین را بررسی می کنیم.

 

ورق در بازار رمزارزها برگشت؟

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه رمزارزها عمدتا در محدوده سبز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۷تریلیون دلار است که ۴.۷۵ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

 

حجم کل معاملات در طول ۲۴ساعت گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته و به ۸۳.۹۳ میلیارد دلار رسیده است. بیت‌کوین با رشد بیش از ۴ درصد به قیمت ۳۷ هزار و ۶۵۳ دلار و اتریوم با افزایش حدود ۴ درصد به قیمت ۲ هزار و ۴۷۹ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و‌ کاردانو نیز شاهد رشد قیمت بودند.

بیت کوین پس از ریزش های کم سابقه اخیر اکنون به تدریج در حال بازیابی و بازگشت به سطوح قدرتمندتر است. اگرچه بیت کوین فاصله قابل توجهی با رکورد 62 هزار دلاری خود دارد اما در تلاش است راه خود را به سمت رسیدن مجدد به قله هموار کند. داده های درون شبکه نیز نشان می دهند که در روزهای اخیر نگهداری و خرید بیت کوین کاهش محسوسی داشته است

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها