شرایطی راحت و مطمئن برای خرید اقساطی خودرو

کد خبر: 1126018

خرید اقساطی خودرو می‌تواند راه بسیار مناسبی باشد تا افرادی که سرمایه زیادی برای پرداخت یک‌جای هزینه خودرو ندارند، صاحب خودرو شوند. خودرو‌ها به دلیل تورم و وضعیت اقتصادی قیمت بسیار بالایی دارند و اکثر افراد توانایی خرید نقدی خودرو را ندارند. خرید اقساطی خودرو بهترین راه برای این افراد است تا در نهایت خودرو مورد علاقه‌شان را خریداری کنند. اقساطی خریدن خودرو کار نسبتاً ساده‌ای است. با این حال بهتر است تا قبل از خرید، از افراد متخصص مشورت گرفته شود. همچنین خرید اقساطی خودرو نکاتی نیز دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان بهترین خرید را انجام داد. این مقاله راهنمایی برای خرید اقساطی خودرو است.

چرا به صورت اقساطی خودرو بخریم؟

همان‌طور که اشاره شد تورم باعث شده است تا قیمت تمامی اجناس بالاتر برود. بسیاری از افراد ماه‌ها و حتی سال‌ها پس انداز کردند تا خودرو دلخواه‌شان را خریداری کنند؛ اما در زمان خرید با قیمت چند برابری خودروی مورد نظرشان نسبت به گذشته روبه رو شدند. در این بین افرادی نیز بودند که خودروی مورد نظرشان را به صورت اقساطی خریداری کردند؛ این افراد خودروی اقساطی خود را با قیمت چند برابری فروختند و به سود زیادی رسیدند. برخی از افراد هم که به دنبال خرید نقدی خودروی مورد نظرشان بودند، ارزش پولشان کم‌تر شد و متضرر شدند. به همین دلیل اگر خودرویی را برای خرید زیر نظر دارید، بهتر است تا خرید اقساطی آن را نیز در نظر بگیرید.

مزایای خرید اقساطی خودرو

اقساطی خریدن خودرو باعث می‌شود تا پول خودرو را به صورت یک‌جا پرداخت نکنید. در این صورت فشار کمتری نیز هنگام خرید تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال هنگام خرید اقساطی تیبا 2 ، بخشی از پول آن را پرداخت می‌کنید و مابقی را در اقساط مختلف بر اساس انتخابتان، پرداخت خواهید کرد. خرید اقساطی باعث می‌شود تا سرمایه‌تان به طور کلی از دستتان خارج نشود و تنها بخشی از آن را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. همچنین هنگام خرید از مؤسسه‌های معتبر مثل آرشا خودرو، می‌توانید میزان اقساط و مدت آن را انتخاب نمایید تا راحت‌ترین خرید را داشته باشید.

کلاه‌برداری از خریدار

در زمان اقساطی خریدن خودرو، اتفاق‌های ناگوار مختلفی می‌توانند رخ دهند. یکی از این اتفاق‌ها کلاه‌برداری است. به عنوان مثال ممکن است هنگام خرید اقساطی جک اس 3 ، با کلاه بردارانی مواجه شوید و پول خود را از دست بدهید. به دلیل این که خودرو‌های وارداتی قیمت بسیار بالایی دارند یا تعداد بسیار زیادی از آن‌ها وارد کشور نشده و در گمرک باقی می‌مانند، قیمت خودرو در داخل کشور نیز بالاتر می‌رود. همچنین خودرو‌های داخلی نیز معمولاً با قرعه کشی‌های مختلف و با پیش‌فروش‌های گوناگون فروخته می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد امکان خرید خودروی مورد نظر خود را از دست می‌دهند.

این موارد منجر به سواستفاده کلاه‌برداران از وضعیت موجود می‌شود. برخی از کلاه‌برداران سود زیادی روی خودرو اعمال می‌کنند و در نتیجه قیمت خودرو هنگام خرید اقساطی چند برابر قیمت اصلی خودرو می‌شود. به همین دلیل بهتر است تا هنگام خرید اقساطی حتماً از قیمت روز خودروی دلخواه خود آگاه باشید. برخی از کلاه‌برداران هم که دلالان مختلف هستند، خودرو‌ها را به صورت اقساطی به مردم می‌فروشند و بعد از گرفتن پیش پرداخت، هیچ خودرویی به خریدار تحویل نمی‌دهند.

حتی ممکن است یک خودرو را به افراد مختلفی بفروشند و پول بسیار بیشتری از این راه کسب کنند. راه دیگر کلاه‌برداری این است که خودرویی را که به صورت اقساطی خریداری شده است، به نام خریدار نمی‌زنند. در این صورت خریدار پس از پرداخت اقساط و پیش پرداخت، سرمایه خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند صاحب خودروی خود نیز شود. همچنین ممکن است این افراد مبلغ بسیار زیادی را نیز برای سند زدن خودرو طلب کنند.

کلاه‌برداری یکی از مواردی است که هنگام خرید اقساطی خودرو، برای افراد زیادی اتفاق می‌افتد. برای حل این مشکل و پیشگیری از کلاه‌برداری‌های مختلف، بهتر است تا از مؤسسه‌ای معتبر مانند آرشا خودرو خرید کنید. در این صورت علاوه بر شفافیت تمامی مراحل خرید اقساطی خودرو، سند آن نیز در مرحله اول به نام خریدار‌ زده می‌شود. در نتیجه هیچ نگرانی و ترسی بابت کلاه‌برداری وجود نخواهد داشت.هنگام خرید اقساطی 206 تیپ 5 از آرشا خودرو، تحویل این خودرو قبل از واریز پیش‌پرداخت و در همان مرحله اول به شما تحویل داده خواهد شد و هیچ نگرانی‌ راجع به این موضوع نخواهید داشت.

مراحل خرید اقساطی خودرو

اقساطی خریدن خودرو مراحل مختلفی دارد که با انجام صحیح آن‌ها و رعایت نکات خرید، احتمال بروز اتفاقات ناگوار کاهش می‌یابد و خرید امن‌تری خواهید داشت.

خرید از مؤسسه معتبر

اولین مرحله از خرید اقساطی خودرو، انتخاب مؤسسه‌ای معتبر برای خرید آن است. همان‌طور که اشاره شد، خرید اقساطی از مؤسسات معتبر باعث آسایش و آرامش بیشتر خریدار می‌شود. مؤسسات معتبر شفافیت بالایی دارند و در آن‌ها تمام سود‌ها و اقساط خودرو برای خریدار آشکار هستند. به همین دلیل بهتر است تا با انجام تحقیقات و بررسی‌های مختلف، مناسب‌ترین مؤسسه را برای خرید انتخاب کنید. یکی از بهترین‌ها در این زمینه، آرشا خودرو است که خدمات مختلفی به خریدار ارائه می‌دهد.

انتخاب نوع خودرو

پس از انتخاب مؤسسه برای خرید، بهتر است تا خودروی مورد نظرتان را برای خرید اقساطی انتخاب نمایید. برخی از افراد علاقه شدیدی به یک مدل از خودرو‌ها دارند و در هر شرایطی آن را خریداری می‌کنند. با این حال در صورتی که خودروی خریداری شده برایتان اهمیت خیلی زیادی ندارد، بهتر است تا از مشاوره‌های مرکز فروش اقساطی بهره‌مند شوید. کارشناسان در این مؤسسات راهنمایی‌های مفیدی به خریدار ارائه می‌کنند و می‌توانند تجربه بهتری از خرید را برای خریدار رقم بزنند. ممکن است با خرید خودرویی در بلند مدت به سود بیشتری دست یابید و خرید اقساطی این خودرو برای‌تان بهتر باشد.

همچنین هنگام انتخاب خودرو بهتر است تا به داخلی یا خارجی بودن آن نیز دقت زیادی داشته باشید. خودرو‌های خارجی ممکن است در بلند مدت تغییر زیادی داشته باشند و در آینده با فروش آن‌ها بتوانید به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید. با این حال قیمت خودرو‌های خارجی نیز زیادتر است و اقساط آن نیز بیشتر خواهد بود.

تعیین مدت زمان اقساط

بعد از انتخاب نوع خودرو، بهتر است تا مدت زمان پرداخت اقساط را نیز تعیین کنید. در مؤسسات معتبر مانند آرشا خودرو، مدت زمان پرداخت اقساط توسط خریدار تعیین می‌شود. معمولاً این زمان بین چهار ماه تا سی ماه است که خریدار می‌تواند با توجه به سرمایه و توانایی خود، یک بازه زمانی را برای بازپرداخت اقساط انتخاب کند.

خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو

آرشا خودرو یکی از بهترین شرکت‌ها برای فروش اقساطی خودرو است که سال‌های زیادی است در این زمینه فعالیت می‌کند. در این شرکت انواع خودرو‌ها از برند‌ها و مدل‌های مختلف خارجی و داخلی به صورت اقساطی به فروش می‌رسند. همچنین شرایط پرداخت اقساط در خرید از آرشا خودرو نیز کاملاً به اختیار خریدار است. سود شرکت و تمام مالیات‌ها و هزینه‌های اضافی کاملاً شفاف هستند و هیچ مورد مبهمی هنگام خرید اقساطی از آرشا خودرو وجود ندارد. سند خودروی خریداری شده پیش از پرداخت قسط خودرو ودر کمتر از بیست روز به نام خریدار‌ زده می‌شود. این موضوع باعث اعتماد بیشتر طرفین به هم می‌شود. همچنین در آرشا خودرو، مراحل خرید اقساطی در کمترین زمان انجام می‌شود تا خریدار هر چه سریع‌تر به خودروی خود دست یابد. در صورتی که به خرید اقساطی خودرو تمایل دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت آرشا خودرو، از مشاوره‌های کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها