وام 200 میلیونی

کد خبر: 1126237

جزئیات جدید از پرداخت وام 200 میلیونی با سود 5 در صد را باهم می خوانیم

وام 200 میلیونی

متقاضیان وام فوری با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این وام فوری از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.وام فوری 100 میلیونی در چند وقت اخیر از طرف دولت تصویب شده است و متقاضیان با داشتن شرایط مورد نظر می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

رئیس بنیاد مسکن گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن مصوب خرداد امسال باید سالانه یک میلیون مسکن احداث شود، ۲۰۰ هزار واحد از این یک میلیون، مسکن روستایی خواهد بود.

بانک‌‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد شامل ۱۲ بانک می‌شود که حقوق‌بگیران دولت که حقوقشان از طریق این بانک‌ها واریز می‌شود می‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بگیرند.

آنگونه که وزیر اقتصاد وعده داده کارمندان ثابت دولت وام بدون ضامن از بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن دریافت کنند. یعنی کارمندان دولت که حقوقشان از طریق این ۱۲ بانک واریز می‌شود، برای گرفتن وام نیازی به ارائه ضامن ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها