چاپ چسب

کد خبر: 1126331

یکی از روش‌های تبلیغات و معرفی برند، چاپ بر روی نوار چسب است. با استفاده از این روش می‌توانید از بخش‌های مختلف بسته محصولات خود برای تبلیغات بهره ببرید. چاپ نوار چسب یک روش بسیار خوب برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما است که هزینه چندانی هم ندارد؛ توجه داشته باشید که برای بهره گیری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، باید پول زیادی پرداخت کنید. از این رو، در ادامه قصد داریم به معرفی چاپ نوار چسب و کاربرد آن بپردازیم.

چاپ نوار چسب چیست؟

در سال‌های اخیر استفاده از چسب‌های نواری دارای چاپ، گسترش زیادی یافته است و به عنوان یکی از روش‌های تبلیغات شناخته می‌شود. در این روش برای بسته بندی محصولات به جای استفاده از چسب‌های نواری ساده، از نوار چسب دارای چاپ استفاده می‌کنند. شما می‌توانید بر روی این نوار چسب، نام کسب و کار خود را درج کنید و یا طرح لوگوی شرکت خود را چاپ نمایید. حتی می‌توانید یک متن روی چسب نواری بنویسید که نشان دهنده اصالت کالا باشد. توجه داشته باشید که طرح یا متن مورد نظر شما بر روی خود چسب انجام می‌شود.

چاپ بر روی چه نوع چسبی انجام می‌شود؟

چاپ چسب کارتن

در هنگام بسته بندی محصولات خود در جعبه‌های مقوایی می‌توانید از نوار چسب اختصاصی شرکت‌تان استفاده کنید که اطلاعات مورد نظر شما روی آن درج شده است. در واقع چاپ چسب کارتن به شما کمک می‌کند تا یک بسته بندی مخصوص کسب و کار خود داشته باشید.

چاپ چسب 5 سانتی

چسب 5 سانتی در بسته بندی کاربرد زیادی دارد. چاپ چسب 5 سانتی با طرح و لوگوی اختصاصی کسب و کارتان ظاهر زیباتری به بسته بندی محصولات شما می‌دهد. حتی چاپ چسب اختصاصی می‌تواند به مشتری کمک کند تا کالای اصل را از موارد تقلبی و مشابه تشخیص دهد.

چاپ چسب تک رنگ و چند رنگ

نوار چسب دارای چاپ از تک رنگ با زمینه شفاف تا چند رنگ با زمینه رنگی قابل تولید است. انواع روش چاپ نوار چسب به شرح زیر است:

  • چاپ تک رنگ بر روی زمینه شفاف
  • چاپ چند رنگ بر روی زمینه شفاف
  • چاپ تک رنگ بر روی زمینه رنگی
  • چاپ چند رنگ بر روی زمینه رنگی

چاپ نوار چسب با چه روش‌‌‌هایی انجام می‌شود؟

چاپ طرح یا نوشته مورد نظر بر روی نوار چسب از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود. با توجه به متفاوت بودن نتیجه نهایی هر روش، می‌توان گفت که کیفیت کار هر مرکز چاپ نوارچسب به روش مورد استفاده آن هم بستگی دارد. در ادامه به معرفی مرسوم‌ترین روش‌های چاپ نوار چسب خواهیم پرداخت.

چاپ روی سطح بدون چسب

در این روش، چاپ طرح یا متن بر روی سطحی از نوار چسب انجام می‌شود که دارای مواد چسبنده نیست. ایراد این روش این است که بخش چاپ شده به راحتی پاک می‌شود. از این رو به شما توصیه می‌کنیم تا خدمات مورد نیاز خود را به شرکت‌‌‌هایی بسپارید که از این روش برای چاپ روی نوار چسب استفاده نمی‌کنند.

چاپ روی سطح دارای چسب

در این روش بر خلاف روش قبل، چاپ بر روی بخشی از نوار چسب انجام می‌شود که دارای مواد چسبنده است. در این صورت، چاپ به سادگی پاک نمی‌شود اما کیفیت آن پایین‌‌ می‌آید و حتی ممکن است قدرت چسبندگی نوار چسب نیز کاهش یابد.

چاپ روی سلفون پیش از عملیات چسب ریزی

در این روش، پیش از آنکه عملیات چسب ریزی روی نوار چسب انجام شود، طرح و یا نوشته مورد نظر را روی سلفون چاپ می‌کنند. محصولاتی که با استفاده از این روش تولید‌‌ می‌شوند، کیفیت بهتری هم از نظر چاپ و چسبندگی نسبت به روش‌های دیگر دارند.

 چاپ نوار چسب چه مزایایی دارد؟

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نوار چسب دارای چاپ در بسته بندی محصولات به شرح زیر است:

  • با صرف یک هزینه اندک می‌توانید برای کسب و کار و محصولات خود تبلیغ کنید.
  • با استفاده از این روش می‌توانید بسته بندی محصولات خود را اختصاصی کنید.
  • درج نام و لوگو بر روی چسب به حفظ اصالت محصولات شما کمک نموده و از ساخت محصولات مشابه توسط افراد سود جو، جلوگیری می‌کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ نوار چسب

میزان مطلوب بودن نتیجه نهایی تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه مانند رنگ و رزین و همچنین پیشرفته بودن دستگاه‌های چاپ نوار چسب بستگی دارد. علاوه بر این، میزان تجربه و مهارت فرد یا شرکت ارائه دهنده این محصول نیز اهمیت دارد. هر چه بسته بندی و نوار چسب چاپ دار استفاده شده دارای کیفیت بهتری باشد، به اعتبار بیشتر محصولات و در نتیجه کسب و کار شما کمک می‌کند. علاوه بر این، مشتریان نیز تمایل بیشتری به خرید محصول شما خواهند داشت.

کیفیت و قیمت تمام شده این محصول با توجه به کیفیت و نوع چاپ تعیین می‌گردد. بدیهی است که هر چه کیفیت چاپ نوار چسب بالاتر باشد، هزینه آن هم بیشتر است. برای چاپ هر رنگ از ابزاری به نام کلیشه یا سیلندر استفاده می‌شود. چاپ نوار چسب در چند رنگ، هزینه بیشتری نسبت به تک رنگ دارد؛ چرا که برای انجام آن نیاز به چند کلیشه و یا سیلندر است. به عنوان مثال برای چاپ 4 رنگ روی نوار چسب، نیاز به ساخت 4 کلیشه یا سیلندر است که هزینه چاپ را افزایش می‌دهد. تولید این محصول با ضایعات زیادی همراه است، تجهیزات آن گران است و به دانش فنی بالایی نیاز دارد. به همین دلیل معمولا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات چاپ نوار چسب دارای محدودیت حداقل سفارش (مثلا حداقل 1000 عدد) ‌‌‌ هستند و در بسیاری از موارد مشتری مجبور است بیش از نیاز خود سفارش دهد که موجب افزایش هزینه وی‌‌ می‌شود.

در چاپ نوار چسب باید به چه نکاتی توجه شود؟

علاوه بر کیفیت چاپ نوار چسب که ظاهری زیبا به آن می‌دهد، قدرت چسبندگی نوار چسب هم اهمیت زیادی دارد. نوار چسبی که خوب نچسبد، هر چقدر هم زیبا باشد باز هم کارایی چندانی نخواهد داشت و حتی ممکن است پیش از آنکه محصول به دست مشتری برسد، از آن جدا شود و ظاهری نازیبا به بسته بندی محصول بدهد. این ویژگی به کیفیت چسب و رزین به کار رفته در محصول بستگی دارد. طول و عرض این محصول با توجه به نیاز مشتری‌‌ می‌تواند متغیر باشد و بر اساس سفارش مشتری تولید می‌شود. البته اندازه‌های استانداردی هم وجود دارد که معمولا نیاز همه مشتریان را پوشش می‌دهد.

معرفی خدمات شرکت چاپ چسب

یکی از روش‌‌‌های تبلیغات و معرفی برند، چاپ بر روی نوار چسب است. در واقع، شما از این طریق هم‌‌ می‌توانید محصولات خود را بسته بندی کنید و هم‌‌ می‌توانید کسب و کارتان را تبلیغ کنید. بهنرین روش برای چاپ روی چسب این است که پیش از آنکه عملیات چسب ریزی روی نوار چسب انجام شود، طرح و یا نوشته مورد نظر را روی سلفون چاپ می‌کنند. محصولاتی که با استفاده از این روش تولید‌‌ می‌شوند، کیفیت بهتری هم از نظر چاپ و چسبندگی نسبت به روش‌های دیگر دارند. کیفیت و قیمت تمام شده این محصول با توجه به کیفیت و نوع چاپ تعیین می‌گردد. بدیهی است که هر چه کیفیت چاپ نوار چسب بالاتر باشد، هزینه آن هم بیشتر است.

جهت تهیه نوار چسب دارای چاپ با طرح و یا متن مورد نظر خود می‌توانید به مجموعه «چاپ چسب» مراجعه نمایید. این مجموعه نخستین مرکز چاپ چسب در کشور است که چاپ روی چسب را با بالاترین کیفیت و مرغوب‌ترین چسب در ضخامت‌‌‌های متنوع، در سریع ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و دیگر محصولات شرکت چاپ چسب می‌توانید به وب سایت این شرکت به آدرس chapechasb.ir مراجعه نمایید. شکاره تماس 02155293003 و09127007008

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها