چگونه با قوطی کبریت و مقوا یک کاردستی ماشین اسباب بازی بسازیم؟

کد خبر: 1127494
چگونه با قوطی کبریت و مقوا یک کاردستی ماشین اسباب بازی بسازیم؟

ساخت وسایل بازی با استفاده از مواد بازیافتی و دور ریختنی یکی از بهترین ایده های سرگرم کننده در خانه است. چرا که برای ساخت این کاردستی های بازی جالب به وسایل خاصی نیاز ندارید و با برخی از ساده ترین چیزها که در خانه همه ما یافت می شوند، می توانید آن ها را تهیه کنید.

اینگونه ایده ها بسیار مقرون به صرفه هستند و هر شخصی می تواند از ساخت یک کاردستی سرگرم کننده در اوقات فراغت خود لذت ببرد.

پس بیایید تا در این لینک روش ساخت یک کاردستی ماشین اسباب بازی خاص با استفاده از جعبه های کبریت را یاد بگیریم.

این یک کاردستی ماشین لیموزین است که حرکت نیز می کند و برای ساخت آن علاوه بر قوطی های کبریت به برخی از چیزهای ساده دیگر مانند مقوا، چسب، فیچی، کاغذرنگی و چوب خلال دندان نیز نیاز پیدا خواهید کرد.

پس بهتر است تا برای مدتی قوطی خالی کبریت های منزل خودتان را جمع آوری کنید، در نهایت با تهیه موارد بالا به ساخت این کاردستی خارق العاده مشغول شوید.

شما در ابتدا باید قوطی های کبریت را به گونه ای به یکدیگر بچسبانید که قسمت بالایی شیشه ها را جداگانه با دو قوطی کبریت درست کرده و بخش بدنه را نیز با سه جعبه کبریت خالی درست کنید. آن ها را به یکدیگر بچسبانید و سراغ مراحل بعدی بروید. (بهتر است تا برای ایجاد شکل شیشه ماشین دو قوطی کبریت بالا را در ابتدای چسب کاری برش دهید)

در این مرحله از آموزش باید چرخ های ماشین را درست کنید. از کارتن مقوایی 4 شکل دایره ای بیرون بیاورید.

سپس دو خلال دندان را میان یک ورق کاغذی مناسب اندازه خودشان قرار دهید و کاغذ را به دور آن ها استوانه ای بپیچید، آن را چسب بزنید و تایر ها را به دو سمت خلال دندان ها متصل کنید.

به سراغ بدنه ماشین بروید، کف آن را با کاغذ یک دست و چسب بپوشانید و در ادامه چرخ های درست کرده خودتان را به زیر آن بچسبانید. به گونه ای که فقط کاغذ استوانه ای به بدنه ماشین چسب شود و خلال دندان در میان آن حرکت کند.

در آخر ماجرا نیز می توانید با کمی اشکال مختلف مانند چراغ های کاغذی و هر چیز دیگری این ماشین بازی کم نظیر را تزئین کنید و از ساخت یک وسیله بازی بی نهایت ساده لذت ببرید.

ساخت این کاردستی فوق العاده جذاب می تواند هر شخصی را به وجد بیاورد و شک نداشته باشید که با چندین بار تمرین می توانید از عهده ساخت این کاردستی فوق العاده خاص بر بیایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها