معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت | خرید از بها سیستم

کد خبر: 1127731

نرم­ افزار دشت، یک نرم ­افزار حسابداری کاربردی و معروف است. این نرم­ افزار برای بسیاری از حسابدارها، نام آشنا به شمار می ­رود. چرا که با امکاناتی که ارائه می ­دهد، سالهاست که به ابزار کاربردی حسابداران فروشگاه ­ها، شرکت­ ها، انبارداری ­ها، صنف ها و .... تبدیل شده است. به نقل از بها سیستم، نرم افزار حسابداری دشت، یکی از بهترین نرم افزار های فروشگاهی در سطح کشور می باشد، که شامل بسته های مناسب هر صنفی می باشد.

نرم ­افزار فروشگاهی دشت، با کارکرد مناسب برای فروشگاه ­ها، صنوف و شرکت ­های حسابداری، یکی از نرم ­افزارهای تخصص یافته حسابداری است که توسط شرکت همکاران سیستم ارائه شده است. همواره حداکثر دقت و حداقل اشتباهات، از خواسته ­های مطلوب مدیران واحد های تجاری، صنعتی، تولیدی و ...، در امر حسابداری بوده است.

حسابدار ها و صندوقدار های چنین واحد هایی، خصوصا در انواع گسترده و در مقیاس بزرگ این واحدها، در پی بکارگیری ابزار و لوازمی هستند که دقت، و در عین حال سرعت عملکرد، و در نتیجه، بازدهی کار آنها را افزایش دهد. چرا که چنین واحدهایی روزانه با حجم انبوهی از ورودی ­ها و خروجی ­های داده و همچنین گردش مالی قابل توجهی سروکار دارند.

اگر شما هم از این دسته حسابدارها هستید و یا قصد دارید با ابزاری در قالب فناوری و تکنولوژی ­های نوین نرم ­افزاری آشنایی پیدا کنید و آن را به کار بگیرید، می­توانید با ادامه معرفی نرم ­افزار حسابداری دشت، با بها سیستم، همراه باشید.

نرم­ افزارحسابداری دشت چیست؟

نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

نرم ­افزار دشت، عملا نرم ­افزاری است که با هدف تسهیل انجام کار دستی، محاسبات ذهنی و نیز عملیات و پردازش ­های حسابداری به وجود آمده است.

این نرم افزار بصورت فراگیر و با ظرفیت ­های بالا، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ­های ویندوز را دارد. به این معنا که با نصب بر روی سیستم­ های کامپیوتر انواع واحدهای اقتصادی، پردازش­ های عملیاتی آن واحد را به طور خودکار و اتوماتیک، صورت می­دهد. از این رو؛ این نرم ­افزار، قادر به مستند سازی و تهیه اسناد لازم و مربوط به حسابداری می ­باشد.

چرا نر­م ­افزار دشت؟

دقت و سرعت عمل، مقوله­ای است که همواره معیار و ملاکی با اهمیت برای خیلی از مشاغل به شمار می ­رود. پس بدیهی است که در زمینه حسابداری و حسابرسی امور مالی نیز، بعنوان یک اولویت، مد نظر صاحبان و والیان امر قرار داشته باشد.

تسریع عملیات، به ­وسیله این نرم ­افزار محقق می­شود. فرآیندهای زمانبر و بعضا پیچیده ­ای مثل محاسبه و اعمال درصدهای تخفیف و تغییرات قیمت کالاها، مجموع گرفتن مبالغ و ...، با سرعت بالا و به دفعات با این نرم ­افزار انجام میشود و در نهایت به شکل خودکار، مبلغ خرید و یا فروش را نمایش داده و آن را به پایانه فروش منتقل ­میکند.

همچنین انجام این چنین فرآیندهایی توسط این نرم­ افزار، دخالت و واسط­ های انسانی را حذف میکند که این موضوع، قطعا کاهش اشتباهات تا حد قابل قبولی، و یا کلا از بین بردن این اشتباهات را موجب می شود.

کاربران نرم ­افزار دشت کدام ویژگی­ های آن را می ­پسندند؟

اینکه مبلغ نهایی خرید، سریعا و بدون خطا و نقص، توسط مانیتورهای صندوق، نمایش داده شود، هم رضایت مشتری و هم کیفیت ارائه خدمات فروشنده را بالا می ­برد. این همان هدف اصلی فروشگاه­ های معتبر است. یکی از موضوعات مورد علاقه و استقبال مشتریان کالا، آگاهی از میزان تخفیف است. معمولا خریداران مایل هستند تا از اینکه در هر بار خریدشان، چه مقدار سود از جانب فروشگاه نصیبشان شده، مطلع شوند. نرم­ افزار دشت، این گزارش­ ها را محاسبه، تهیه و در فاکتور مشتریان لحاظ میکند. در نهایت ناگفته نماند که نرم ­افزار دشت، کاربردی آسان دارد. در تعریف این ادعا باید گفت که نرم­ افزار دشت با ایجاد رابط کاربری از مبتدی و مقدماتی تا پیشرفته، این امکان را فراهم کرده تا همه حسابداران و صندوقدارها، با هر میزان از حجم کار، سطح سواد و مهارتی بتوانند از امکانات این نرم ­افزار بهره ­مند شوند و محدودیتی از این بابت، در کاربرد و استفاده از آن وجود ندارد.

انواع نرم ­افزار دشت

نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم

نرم ­افزار دشت متناسب با تفاوت عناوین مشاغل و به ­تبع، نوع متفاوت کالاهای تبادلاتی، در ورژن ­های مختلف، ساخته و ارائه شده است. این نوع ارائه باعث تخصصی ­تر شدن کارکرد و بازدهی بهتر می­شود. چند نسخه از این نرم­ افزار به ترتیب زیر هستند:

  • نسخه عمومی و کاربردی: این نسخه از نرم ­افزار به عنوان نمونه عمومی و فراگیر تر از سایر انواع، می ­تواند در سطوح مقدماتی (پایه)، متوسط (استاندارد) و پیشرفته، به مشتریان ارائه خدمت کند.
  • نسخه پوشاکنرم افزار پوشاک دشت همکاران سیستم، مناسب برای استفاده فروشگاه­ ها و کارگاه­ های تولیدی پوشاک می ­باشد. در این نسخه قابلیت تعریف و ثبت کالا بر اساس ویژگی ­هایی مثل جنس، رنگ، سایز، طرح، نقش و .... به وجود آمده است. این امکان باعث می ­شود تا جست ­و جوی کالاهای موجود، سریع و دقیق انجام شود.
  • نسخه ابزار و یراق آلات ساختمانی: در این نرم افزار حداقل 16000 قطعه و کالا تعریف شده است. این زمینه از بازار خرید و فروش، تا حد زیادی با چک و اسناد مالی در میان مردم صورت می پذیرد. بنابراین امکان ثبت عملیات مالی و بانکی مرتبط با چک فراهم آمده است.
  • نسخه قنادی، آجیل و خشکبار: این نسخه از دشت همکاران سیستم، شرایط فروش مواد خوراکی، بر اساس رده بندی کیفیت را محیا نموده است که سبب افزایش مطلوبیت و بازدهی فروش می شود. همچنین با تعریف کاربران، عملیات ­های محاسباتی مانند کسری اتوماتیک وزن تعیین شده و مصوب جعبه ­های شیرینی، بسته بندی­ ها و ... را صورت می­ دهد.
  • نسخه سوپرمارکت ­ها: از عمده ترین کاربردهای دشت، در واحدهای فروشگاهی کالاهای مصرفی است. این نمونه از نرم افزار در همه سوپر مارکت­ ها قابل استفاده است. نرم افزار سوپر مارکت دشت تعداد کالای از پیش طراحی شده در این نمونه، بیش از 18000 قلم به روز با بارکد های آنها می ­باشد.
  • نسخه آرایشی و بهداشتی: حساسیت در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، قابل توجه است. به همین سبب؛ بیش از 12000 قلم از لوازم و کالاهای مرتبط با این بخش، در نسخه نرم افزاری دشت پیش بینی شده است.

بها سیستم، نمایندگی رسمی نرم افزار دشت همکاران سیستم

خرید نرم افزار دشت همکاران سیستم از بها سیستم

همان طور که متوجه شدید، نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی در کشور است و برای اصناف مختلف به صورت تخصصی نرم افزار ارائه می دهد برای تهیه نرم افزار دشت کافیست به سایت بها سیستم سری بزنید و با شماره های ما تماس بگیرید.

پدید آورنده دشت

سازنده و پدید آورنده هر ابزاری، یکی از عواملی است که شهرت و اعتبار آن ابزار را ایجاد می­کند. چرا که با ایجاد و برنامه ریزی مختصات، امکانات و ویژگی ­های ابزار ارائه شده، آن را به بازار کار معرفی می نماید.

پدید آورنده نرم­ افزار کاربردی حسابداری دشت، شرکت همکاران سیستم میباشد. این شرکت که دارای بیش از سه دهه سابقه فعال و درخشان است، در زمینه ارائه راهکارهای نرم ­افزاری به انواع شرکت­ های خصوصی و دولتی فعالیت میکند.

هم ­اکنون شرکت همکاران سیستم، بزرگترین شرکت نرم ­افزاری بخش خصوصی کشور به حساب می­ آید. این شرکت با پوشش دادن دامنه وسیعی از حوزه کسب ­و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک، مشتریان بسیار زیادی (بیش از 3500 مشتری کلان و خرد) را داراست.

شرکت همکاران سیستم با بیش از 1300 نفر نیروی انسانی با مهارت و متخصص در کادر خود، مطابق با به روز ترین استانداردها و متدهای جهانی، در کشور پیشگام توسعه فناوری اطلاعات است. سهام شرکت همکاران سیستم، در سال 95 بصورت سهامی عام در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه شده است و در بین لیست نرخ ­های بازار دوم قابل خرید و فروش ­می باشد.

نرم ­افزار حسابداری دشت، در کنار دو محصول دیگر شرکت همکاران سیستم؛ راهکاران؛ با داشتن مشخصه ­های تحت وب، و سپیدار که ویژه برای کسب و کارهای کوچک و خرد می باشد، یکی از سه محصول خدماتی این شرکت است که سبب توسعه ­های اقتصادی چشمگیری در زمینه ­های تخصصی خودش، شده است.

کاربرد و نقش پررنگ نرم ­افزار دشت در فروشگاه ­ها

فروشگاه­ ها - از جمله فروشگاه ­های بزرگ و زنجیره ­ای – یکی از کاربران عمده و اصلی نرم ­افزار دشت می باشند. نرم ­افزار دشت در این فروشگاه ­ها؛ عملیات خرید و فروش را ثبت و پردازش می نماید.

همچنین با داشتن و در نظر گرفتن لیست موجودی کالا، ثبت فروش، دریافتی ­ها، اسناد پرداختنی­ های نقدی و غیر نقدی و همچنین تمامی درآمدها و هزینه ­ها، همه گزارش ­های مالی معتبر و مورد نیاز را فراهم می­آورد و ارائه می دهد.

از دیگر کاربردهای مهم این نرم افزار در فروشگاه­ های کالا و مواد غذایی، محاسبه قیمت و تهیه و ارائه فاکتور خرید به خریداران است. این عمل بوسیله یکی از قابلیت ­های این نرم ­افزار؛ یعنی اتصال و ارتباط آن با دستگاه بارکد خوان، انجام می شود.

شیوه ثبت قیمت با بارکد خوان، عموما برای شهروندان آشناست و احتمالا همه شما آن را مشاهده کرده ­اید و با شیوه عملکرد تسهیل کننده آن آشنایی دارید.

نرم ­افزار دشت در نقش کنترل کننده

نرم­ افزار دشت می ­تواند به دستگاه ­ها و سیستم­ هایی مثل ترازوی دیجیتالی، دستگاه­ های کارتخوان بانکی (پوز)، بارکد خوان، چاپگرها، پرینترهای فاکتور و .... متصل و مرتبط شود.این امکان، سبب می ­شود تا دقت عمل و بطور کلی؛ نقش این نرم ­افزار، به طرز هماهنگ و منظمی، با بکار گیری همه ابزارها و دستگاه ­های کاربردی، موثر واقع شود. با این اتفاق، کنترل این دستگاه­ ها بصورت متمرکز و با کمک آپشن­ های این نرم افزار، ممکن می ­شود که سبب کاهش و یا تقریبا از بین رفتن خطاهای انسانی، چاپی، تایپی و ... خواهد شد. ضمنا از امکانات آنلاین نرم ­افزار دشت نمی­توان غافل شد. اتصالات این نرم­ افزار می­تواند بصورت آنلاین برقرار شود که سرعت در ارتباط را موجب می­شود.

ویژگی ­ها و امکانات نرم ­افزار دشت

نرم افزار دشت مناسب برای انواع فروشگاه ها

این نرم ­افزار دارای ویژگی ­های کاربردی و اساسی است و با ارائه امکانات و آپشن ­هایی کاربران خود را ترغیب به استفاده و ترجیح آن به سایر ابزارهای کاربردی و نیز، دیگر برنامه­ های مشابه میکند. برخی از این ویژگی ­های مهم عبارتند از:

  • دسته بندی اصولی: ­به­ معنای تعریف، طبقه­ بندی نامحدود و منظم کالا است. البته این طبقه ­بندی شامل خدمات و طرف حساب نیز می­شود.
  • صدور و ارائه فاکتور بدون فوت وقت و ثبت پرداختی ­های آنها؛ اعم از نقدی و غیر نقدی
  • تعریف، گروه­ بندی و به تبع، جست­ و جوی خودکار و دقیق کالا و خدمت، بر حسب مشخصاتی مانند نام، کد، بارکد و ...
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم و آنلاین با انواع کارتخوان ­ها، ترازوهای دیجیتال، چاپگرها و ...
  • تولید و چاپ بارکد
  • امکان گرفتن پشتیبانی در فضای ابری: این امکان، برای واحدها و اماکن اقتصادی، خصوصا آنهایی که با حجم انبوهی از داده ­ها سروکار دارند، مناسب و اثر بخش است. به همین دلیل مورد توجه این شرکت ­ها و کاربرانش، قرار میگیرد.
  • قابلیت اعمال و اجرای برخی الگوریتم ­های تجاری، مانند تخفیفات پلکانی و نظایر آن
  • امکان کاربری بصورت شبکه: این امکان در نرم­ افزار فروشگاهی دشت به­ وجود آمده تا استفاده از این نرم ­افزار بصورت شبکه­ ای برای کاربران ممکن شود.
  • قابلیت داده­ گیری از فایل­های اکسل: نرم افزار اکسل، نرم ­افزار کاربردی در زمینه تهیه داده و خروجی ­های مفید حسابداری است و معمولا هم به این منظور، زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.
  • نرم­ افزار حسابداری دشت این امکان را برنامه ریزی نموده تا بتواند از اطلاعات موجود در فایل اکسل، استفاده نماید که این امکان، برای بعضی از حسابدارن و مدیران، حائز اهمیت بوده است.
  • همچنین این دسترسی نرم­ افزار دشت، نشانه ­ای از عدم انحصار و محدودیت در دریافت و پردازش داده­ های ورودی با انواع گوناگون است.
  • تهیه و ارائه انواع گزارش ­های حسابداری و مالی نظیر صورتحساب سود و زیان، صورت درآمد و هزینه، ترازنامه ­های جزئی و ....
  • ارسال پیامک: نرم ­افزار می­تواند به مدیر پیامک ارسال کند. ارسال پیام، بابت فاکتور برگشتی به مدیریت، نمونه ­ای از این امکان است. همچنین این قابلیت وجود دارد که تنظیماتی جهت دریافت پیامک، در ازای پرداخت ­های با حدود معین از جانب مدیر فروشگاه انجام شود.
  • امکان استفاده و کاربری آسان: شاید یکی از اصلی ­ترین دلایل کاربرد فراگیر و محبوبیت نرم ­افزار دشت، همین امکان استفاده ساده آن برای انواع کاربران باشد. این نرم ­افزار برای کاربران مبتدی و استفاده ­های مقدماتی، نیاز به میزان زیادی از دانش کامپیوتر و مهارت ­های پیشرفته ندارد.

منبع: بها سیستم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها