افت ۳ میلیون تومانی خودرو کوییک/قیمت محصولات سایپا

کد خبر: 1127813

امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ محصولات سایپا با تداوم افت نرخ دلار در بازار با کاهش ۱ تا ۳ میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.

افت ۳ میلیون تومانی خودرو کوییک/قیمت محصولات سایپا

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز نرخ دلار در بازار به ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان در بازار رسید و با این شرایط بازار به شکل نزولی خود ادامه داد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها با رشد ۱ تا ۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد و با این شرایط قیمت آن به ۱۹۵ میلیون تومان رسید.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار امروز ۱۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد که افتی ۲ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر قیمت «تیبا ۲ معمولی» نیز امروز با افت یک میلیون تومانی در بازار ۱۸۵ میلیونی شد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR» افت ۳ میلیون تومانی در بازار داشت قیمت آن به ۱۹۸ میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم با افت ۱ میلیون تومان در بازار ۱۹۴ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

t0dm1IfvQraa

 
منبع: اقتصادنیوز
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها