چند مجرد در طرح مسکن رایگن دولتی ثبت‌نام کردند؟ + آخرین فرصت ثبت‌نام

کد خبر: 1127949

معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۳۲۰ هزار مجرد برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام آقایان مجرد ۲۰ بهمن به اتمام می‌رسد.

چند مجرد در طرح مسکن رایگن دولتی ثبت‌نام کردند؟ + آخرین فرصت ثبت‌نام

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ثبت‌نام سه میلیون و ۱۸۰ هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن،‌ اظهار کرد: تاکنون برای سه میلیون متقاضی (۹۵ درصد) پالایش فرم ج، عدم مالکیت خصوصی و تاهل انجام شده است.

وی با بیان این‌که لیست افراد پالایش شده برای بررسی شرط سابقه سکونت به کارتابل استان‌ها ارسال شده است، ادامه داد: استان‌ها در حال پالایش شرط سابقه سکونت حداقل پنج سال یا ثبیت سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن هستند که نتایج بررسی را ثبت و به ستاد اعلام خواهند کرد.

وی بیان کرد: برای آن دسته‌ای از متقاضیان که شرط چهارم آنها احراز شود از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. در ادامه افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می‌شوند تا برای آنها حساب باز شود و مراحل خود را طی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعداد ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیز اعلام کرد: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در سامانه ثمن ثبت‌نام کردند. چنانچه با تقاضای قابل‌ملاحظه‌ای برای تمدید مواجه بشویم احتمال تمدید وجود دارد. در غیر این صورت لیست ثبت‌نام ۲۰ بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمودزاده در خصوص ثبت‌نام خودمالکان و معرفی آنها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: تقاضای بیش از ۵۸ هزار مالک برای دریافت تسهیلات خودمالکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.(تسنیم)

سهم گلستان از نهضت ملی مسکن چقدر است؟

علی محمد زنگانه امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار پروژه‌های بنیاد مسکن استان گلستان که با حضور جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد با اشاره به اقدام ارزشمند تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنیاد مسکن در طول عمر انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و مثال زدنی بسیاری داشته است.

وی با ابراز خرسندی از رویکردهای انقلابی بنیاد مسکن، افزود: خوشبختانه روند صدور اسناد روستایی به گونه‌ای شده که مردم تنها مدارک خود را به بنیاد مسکن ارائه کرده و بدون مراجعه حضوری و پیگیری در ادارات، پس از صدور اسناد به آنها تحویل می‌شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مقاوم سازی منازل روستایی با سرعت خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در همین شرایط به خوبی تفاوت ظاهری منازل در روستاها محسوس است.

زنگانه با اشاره به اینکه همراهی بانک‌ها در ساخت و سازها و عمران روستاها قابل تقدیر است، ادامه داد: از میزان سهمیه ۹۴ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در گلستان، ۲۸ هزار واحد سهم روستاهای استان است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد استان گلستان روستایی هستند، تصریح کرد: با توجه به این درصد بالا انتظار می‌رود سهم روستاهای استان از مجموعه آمار ملی افزایش یابد.

در این مراسم پروژه‌های بنیاد مسکن استان با اعتبار بیش از یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان و بهره مندی بیش از ۱۷۴ هزار خانوار افتتاح و یا عملیات اجرایی‌اش آغاز شد./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها