خبر خوش دولت درباره تامین میوه و اقلام شب عید

کد خبر: 1128239

سخنگوی دولت گفت: مشکلی برای تامین میوه و کالاهای اساسی در شب عید وجود ندارد و دولت تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده است.

خبر خوش دولت درباره تامین میوه و اقلام شب عید

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (19 بهمن ماه) در نشست خبری در پاسخ به فارس، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز دولت برای تامین میوه و کالاهای اساسی تدابیر لازم را اتخاذ کرده است. همچنین سازمان تعاون روستایی با همراهی سازمان میادین و اتحادیه میوه و تره بار متولی شدند که تنظیم بازار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی بیش از حد انجام شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد، ادامه داد: حتی دولت خرمای ماه رمضان را از الان ذخیره کرده است تا مشکلی برای ماه رمضان پیش نیاید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نظام توزیع کالاهای اساسی هم مدیریت شده و چارچوب مند درحال پیش است که اینجا جا دارد از شهرداری تهران برای همکاری نزدیک با دولت تشکر کنم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت توزیع هوشمند هم در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: مدیریت کنترل قیمت کالاهای اساسی تا شب عید ادامه می یابد و دولت اجازه افزایش قیمت را نخواهد داد.

سخنگوی دولت با اشاره به گرانی برنج و سیب زمینی در کشور، گفت: با خشکسالی های گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصد تولید این اقلام در کشور بودیم اما عده ای از خشکسالی سوداگری می کنند که دولت نسبت به این موضوع حساس است و نسبت به این اقدام ها واکنش هایی خواهد داشت.

 بهادری جهرمی با اشاره به سامانه هوشمند توزیع کالا، افزود: اکنون برنج خارجی در این سامانه از قیمت ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان و برنج ایرانی حدود ۴۰ هزار تومان به وفور موجود است همچنین بقیه اقلام هم با واردات از سوی جهادکشاورزی کنترل می شود و اجازه سوداگری را نخواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها