آخرین مهلت ثبت‌نام وام خرید کالا از بانک آینده تا 30 بهمن(فقط با سفته)

کد خبر: 1129086
آخرین مهلت ثبت‌نام وام خرید کالا از بانک آینده تا 30 بهمن(فقط با سفته)

آخرین مهلت ثبت‌نام وام خرید کالا از بانک آینده تا 30 بهمن(فقط با سفته)

در حال حاضر امکان دریافت ۲۰ میلیون تومان وام بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام مزایای ویژه‌ای دارد که در ادامه می‌توانید از آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که دریافت این وام برای سال ۱۴۰۰، فقط تا پایان بهمن ماه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید قبل از تمام شدن فرصت ثبت‌نام، از طریق لینک زیر درخواست خود را رزرو کنید.

رزرو اولیه وام 20 میلیونی بانک آینده 

طرح جدید وام بانک آینده ویژه خرید کالا است که با همکاری لندو، بزرگترین سامانه خرید اقساطی ارائه می‌شود. از آنجایی که در این طرح مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، می‌توان گفت که این وام در حال حاضر راحت‌ترین وامی است که توسط بانک‌ها ارائه شده است.

بهترین فرصت برای خریدهای عید، به روش اقساطی

اگر قصد دارید که برای روزهای عید، ۲۰ میلیون تومان وام دریافت کنید، حتماً تا سی بهمن با مراجعه به سایت لندو، درخواست خود ثبت کنید. چون به دلیل محدودیت زمانی بانک در شلوغی‌های روزهای آخر سال، اعتبار سنجی در ماه اسفند با تأخیر انجام می‌شود.

اگر برای تعطیلات عید نوروز، قصد سفر دارید و یا به فکر خرید وسایل جدید و تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، می‌توانید از این وام ۲۰ میلیونی برای خرید انواع کالا و خدمات استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی بلیط سفر، رزرو هتل، لوازم خانگی و دکوراسیون، لوازم دیجیتال و ... فقط تا ۳۰ بهمن فرصت دارید.

مزایای وام لندو و بانک آینده

وام خرید اقساطی لندو که با همکاری بانک آینده ارائه می‌شود، مزایای مختلفی دارد که این مزایا در مقایسه با دیگر سامانه‌ها بسیار قابل توجه هستند. از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای دریافت وام نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. در طرح مشترک لندو و بانک آینده، برای راحتی متقاضیان، شروط معرفی ضامن و اجبار ارائه چک حذف شده است.
  • متقاضی تنها با ارائه سفته و بدون نیاز به چک ضمانت، می‌تواند تا سقف 20 میلیون تومان وام دریافت کند.
  • برخلاف سایر سامانه‌های خرید اقساطی، هر فرد می‌تواند چندین بار از لندو وام دریافت کند.
  • درصورت تأخیر در پرداخت اقساط، از شما جریمه دیرکرد دریافت نخواهد شد.
  • تمام مراحل دریافت وام، از زمان افتتاح حساب در بانک آینده تا تسویه کامل، به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مشتری نیست.
  • همه مشتریان لندو و بانک آینده می‌توانند در هرنقطه از ایران، از لندو وام دریافت کنند و این شرایط محدود به شهر و استان خاصی نیست.
  • لندو با بیش از 500 فروشگاه آنلاین معتبر در فروش کالا و ارائه خدمات قرارداد دارد. بنابراین محدودیتی در انتخاب فروشگاه نخواهید داشت.
  • در این طرح امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم خودرو، طلا و جواهرات، موتورسیکلت و ... به صورت اقساطی وجود دارد. همچنین با کمک خرید اعتباری لندو می‌توانید هزینه خدماتی مثل بلیت سفر، رزرو هتل، بیمه، آموزش، هزینه‌های درمانی و ... را به صورت اقساطی بپردازید. 

مشاهده لیست فروشگاه‌ها برای خرید اقساطی کالا

مراحل دریافت وام 20 میلیون تومانی خرید کالا

  • مشخص کردن مبلغ درخواستی و فروشگاه مورد نظر در سایت لندو
  • ثبت نهایی درخواست و بارگذاری مدارک لازم در سایت لندو
  • بررسی مدارک و اعتبارسنجی توسط بانک آینده و لندو
  • مراجعه مامور ارسال به آدرس متقاضی برای دریافت امضا و کپی مدارک
  • ارسال کد اعتبار لندو به متقاضی (و یا شارژ کیف پول در صورت انتخاب فروشگاه تیمچه)
  • استفاده از اعتبار لندو برای ثبت خرید کالا در سایت انتخابی
  • پرداخت اقساط به صورت ماهانه در سایت لندو

ثبت‌نام فوری وام بانک آینده و لندو

اگر متقاضی دریافت وام 20 میلیون تومانی در طرح مشترک بانک آینده و لندو هستید، فقط کافیست که وارد سایت لندو شوید و مراحل فوق را انجام دهید. توجه داشته باشید که تنها درخواست‌های ثبت شده تا ۳۰ بهمن، تا پایان سال اعتبارسنجی خواهد شد و درخواست‌های ثبت شده بعد از این تاریخ، به سال دیگر موکول خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی، روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا از بانک آینده و لندو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها