آپارتمان در میادین معروف تهران متری چند؟

کد خبر: 1129788

در میادین معروف تهران میانگین قیمت آپارتمان متنوع است و از بازه قیمت متری ۲۰ میلیون تومان تا حدود متری ۸۰ میلیون تومان را شامل می شود.

 آپارتمان در میادین معروف تهران متری چند؟

 دسترسی به نقاط مهم شهر برای همه ما حائز اهمیت است. زندگی در مرکز تهران شاید شلوغ و پر سر صدا باشد اما دسترسی به نقاط مختلف را بسیار سهل و آسان می کند. میادین معروف شهر تهران از جمله مناطق پرطرفدار تهران در بازار مسکن هستند. در حال حاضر برای خرید یک واحد آپارتمان ۸۸ متری در میدان ونک باید مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بپردازید. خانه های محدوده ونک حدودا متری ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۷۷ متری در میدان ولیعصر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است. میدان ولیعصر یکی از مهم ترین میادین تهران است که به نقاط مختلف پایتخت دسترسی دارد. خانه های محدوده میدان ولیعصری حدودا متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان معامله می شوند.

خرید یک واحد آپارتمان ۸۲ متری در میدان فاطمی ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای شما هزینه دارد. خانه های این منطقه به طور میانگین حدود متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان است.

برای خرید یک واحد ۶۰ متری در میدان آزادی که قلب تهران حساب می شود باید یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان بپردازید. در واقع می توان گفت میانگین قیمت خانه های این منطقه متری ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان معامله می شوند./اقتصاد آنلاین

آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها