ابزارکده فروشگاه اینترنتی ابزارآلات

کد خبر: 1130898

ابزارآلات از دسته محصولاتی می باشد که تنوع فراوانی در مدل و برند داراست که این موضوع باعث می شود که انتخاب سخت و پیچیده و زمان گیر شود . از این رو خرید آنلاین از ابزارکده به شما کمک می کند تا محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب خود را به نحو احسنت انجام دهید . ابزارکده سعی نموده که تمام محصولات روز دنیا را موجود کرده و با بهترین کیفیت ، قیمت و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه نماید . کادر جوان و مجرب ابزار کده بصورت شبانه آماده مشاوره به مشتریان و کارفرمایان میباشد. ما همیشه براین باوریم که فروش پایان کار نیست و آغاز تعهدات ما به شما میباشد .

محصولات تهویه مطبوع در ابزار کده :

داخل ابزارکده شما میتوانید محصولات تهویه مطبوع اعم از دریچه های پلاستیکی ، آهنی و آلومینیومی و همچنین کانال های فلکسیبل ، عایق های الاستومری و تمامی متعلقات تهویه را با برند های مختلف تهیه نمایید که این محصولات به صورت کامل و با تنوع در کمتر فروشگاه اینترنتی موجود می باشند .

تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی ابزار کده :

ابزارکده همواره سعی میکند که محصولات تولید داخل را به فروش برساند و از تولید داخلی و ملی حمایت کامل را داشته باشد . ما در ابزارکده به تمامی سوالات و انتقادات شما عزیزان رسیدگی میکنیم . میتوانیم به این نکته اشاره نماییم که برخی از محصولاتی که درفروشگاه ما موجود می باشند را نیز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز ندارد .

برخی از محصولات و خدمات :

کانال فلکسیبل را میتوان جایگزین مناسبی برای کانال گالوانیزه دانست . این کانال ها به صورت عایقدار و بدون عایق تولید و به فروش می رسند . این کانال های تماما تولید داخلی می باشند .

عایق های الاستومری از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند . این عایق ها با برند های مختلفی وجود دارند که برخی ایرانی و برخی وارداتی می باشند . به صورت ساده ، چسب دار و به همراه روکش آلومینیومی نیز به فروش می رسند . این عایق در 2 مدل رولی و لوله ای در صخامت های مختلفی نیز موجود هستند .

بست های گازی  که نام های مختلفی چون بست فلکسیبل نیز دارند درمدل های ایرانی ، ترکیه ای ، چینی و تایوانی موجود می باشند و در ضخامت های 9 و 14 میل و در سایزهای 3 اینچ تا 12 اینچ قابل عرضه هستند .

های بازدید تاسیسات در مدل های پلاستیکی و آلومینیومی در سایز های استاندارد تولید و قابل عرضه می باشند . دریچه های گرد سقفی و مشبک نیز بصورت پلاستیکی و آلومینیومی در قطرهای مختلف تولید می شوند . رنگ دریچه های آلومینیومی به صورت کوره ای الکترواستاتیک می باشد . وجنس دریچه های پلاستیکی از مواد درجه یک ABS می باشند .

اغلب محصولات شامل گارانتی می باشند . در صورتی اثبات شود محصول دچار نقص و ایراد می باشد هزینه مرجوع کردن و ارسال مجدد برعهده ابزار کده میباشد و مشتریان عزیز هیچ هزینه اضافه ای تقبل نمیکنند .

نحوه ارسال محصولات از طریق پست ، تیپاکس و باربری برای تمامی استان های ایران و برای شهر تهران می توان از طریق پیک موتوری اسنپ و الوپیک اقدام نمود که ما در تلاش هستیم که شما مشتریان عزیز کمترین هزینه را برای دریافت محصولات پرداخت نمایید. زمان ارسال محصولات پس از ثبت سفارش 1-2 روز کاری با توجه به نوع محصول انتخابی متغییر می باشد که همواره از صبر و شکیبایی شما عزیزان قدردانی داریم .

ما به کمک شما مشتریان عزیز سعی میکنیم پله های موفقیت را یکی یکی پشت سر بگذاریم و روز به روز محصولات بیشتری در داخل فروشگاه قرار دهیم و از این بابت نیز تبدیل به کامل ترین فروشگاه اینترنتی کلیه محصولات ابزارآلات بشویم .

پیج اینستاگرام فروشگاه ابزارکده همواره شامل کد تخفیف های متفاوتی می باشد که شما میتوانید با دنبال کردن آن از آخرین محصولات و مطالب آموزشی استفاده کامل ببرید . آدرس پیج https://www.instagram.com/abzarkade_org/ می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها