ایمپلنت کره ای در ایمپلنتیا

کد خبر: 1131437

در حال حاضر بیش از 600 کمپانی در حال طراحی و تولید ایمپلنت های دندان هستند. اکثر این شرکت ها مدل های متنوعی از ایمپلنت را تولید می کنند. با وجود تنوع متفاوت ایمپلنت های دندان در بازار تشخیص بهترین ایمپلنت کار دشواری خواهد بود. به همین علت ما در این مقاله سعی داریم شما را با ایمپلنت کره ای در ایمپلنتیا آشنا کنیم. ایمپلنتیا کلینیک دندانپزشکی با کادری مجرب و متخصصین حرفه ای ایمپلنت،  کمپانی ها و ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت ها را بررسی کرده و بهترین نوع آن را با توجه به نیاز بیمار در اختیارشان قرار می دهد.

همانطور که اشاره شد کشورهای مختلفی در تولید و طراحی ایمپلنت نقش دارند، آنچه حائز اهمیت است برند تولید کننده ایمپلنت دندان می باشد. در سال های اخیر برندهای مختلفی از ایمپلنت دندان به کشور ما راه پیدا کرده اند. در واقع وارد کننده اصلی این برند ها تاجران دندانپزشکی و متخصصین دندانپزشک می باشند. در بررسی ایمپلنت ها عواملی مثل سابقه شرکت تولید کننده ، قیمت ، متریال به کار برده شده در ساخت ایمپلنت ، طراحی ، نوع فیکسچر اهمیت بسیاری دارد.

ایمپلنت های دندان را می توان بهترین روش جایگزین برای دندان های از دست رفته دانست. ایمپلنت های دندان برای کاشت در بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرند، به همین علت لازم است در انتخاب آن ها دقت لازم را به خرج داد و با آگاهی کامل درمان را شروع نمود. در صورتی که ایمپلنت های دندان کیفیت مطلوبی داشته باشند، ماندگاری بسیار بالایی دارند و به مرور زمان دچار لب پریدگی یا شکستگی نمی شوند.

در سال های اخیر با ورود ایمپلنت های کره ای در ایران  توانسته بیشترین میزان سهم بازار را به خود اختصاص دهد. ایمپلنت های تولید شده توسط کره قیمت های مناسبی داشته و قطعات آن ها به اسانی در دسترس می باشد. به همین منظور مورد توجه بسیاری از دندانپزشکان و متخصصان دندانپزشک قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ایمپلنت های کره ای برند های متفاوتی داشته که برخی از این برند ها از کیفیت و جنس مطلوبی برخوردارند و برخی دیگر کیفت لازم را ندارند.

ایمپلنت دندان

معرفی ایمپلنت کره ای در ایمپلنتیا

برند Osstem یکی از بهترین برند های تولید کننده  ایمپلنت  کره ای می باشد که فعالیت خود را از سال 1995 در کره جنوبی آغاز کرده است. این برند توانسته لقب الین ایمپلنت دندانی را در کشور کره به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است که ایمپلنت های تولید شده توسط کمپانی اوستم  تنها برند کره ای است که انجمن غذا و داروی آمریکا آن را تایید نموده است به همین علت قابلیت رقابت با برند های معروف اروپایی را دارد. ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت دارای تنوع  و سطح کیفیت بالایی می باشد و در حال حاضر توانسته جزء 10 ایمپلنت برتر در جهان قرار بگیرد.

برند Dentium  از پر فروش ترین برند های کره ای در ایران می باشد. برند Dentium   را در ایران بیشتر با نام ایمپلنتیوم می شناسند. از دلایل محبوبیت این برند در ایران می توان به سادگی در طراحی و قیمت مناسب این نوع ایمپلنت ها اشاره کرد. برند  Dentium توانسته در رتبه دوم برندهای برتر تولید کننده ایمپلنت در کره قرار بگیرد.

برند Megagen را می توان بهترین ایمپلنت کره ای دانست. بعد از خرید شرکت اشترومن محبوبیت این برند افزایش یافت و در حال حاضر به جز کشور کره در کشور های اروپایی نیز در حال تولید می باشد. لیتوانی یکی از مراکز تولید کننده این برند در کشورهای اروپایی می باشد. محصولات این برند در دو نوع انی وان و انی ریج تولید و عرضه می شود.

برند DIO از دیگر برندهای معروف تولید کننده ایمپلنت کره ای می باشد. شرکت معروف دنس پلی آمریکا مالکیت این شرکت را در دست گرفته است. این شرکت مالکیت برندهای  زایو استر و انکیلوز را نیز در دست دارد. برند دی او زیر مجموعه شرکت DSI می باشد. برند DIO بعد از برند OSSTEM از گران ترین ایمپلنت های کره ای  در ایران به شمار می آید.

برند Neo Biotech این برند را در ایران با نام سی ام سی می شناسند. این برند قیمت بسیار مناسبی داشته به همین علت توانسته پزشکان بسیاری را ترغیب به استفاده از این نوع ایمپلنت نماید.

برند Dentis از دیگر ایمپلنت های کره ای می باشد که می توان آن را در رده متوسط در تولید ایمپلنت دانست. مشکل اصلی این نوع ایمپلنت ها ایجاد مشکلاتی در هنگام جراحی و کاشت می باشد. به تازگی سطح ایمپلنت های این برند به  اس ال ای ارتقا پیدا کرده و تنوع سایز در آن بیشتر شده است.

کلینیک دندان ایمپلنتیا

ایمپلنت یوفیت  را نیز می توان از دیگر برند های کره ای سطح متوسط دانست. از ویژگی ها این نوع برند می توان به خاصیت Sylbutment آن اشاره کرد. در گذشته اباتمنت ها در تماس با فیکسچر قرار می گرفت و در آن خلل ایجاد می کرد که همین امر به مرور زمان به علت فشار هایی که در هنگام جویدن وارد می کرد، موجب افزایش فاصله و گپ میان اباتمنت و فیکسچر می شد. اما  در اباتمنت های جدید تولید شده توسط این برند میان فیکسچر و اباتمنت واسطه ای به وسیله دو سطح صاف و شیار دار ایجاد شده است که این شیارها موجب عملکرد بهتر به حالت یک بدنه الاستیک شده و مانع از ایجاد فشار در هنگام جویدن می شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

یکی از سوالات پر تکرار مراجعه کنندگان قیمت ایمپلنت های کره ای در ایمپلنتیا می باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت هزینه کاشت و درمان ایمپلنت تنها به نوع برند بستگی ندارد.  لازم است قبل از هرگونه اقدامی ابتدا مورد معاینه قرار بگیرید و با نحوه پیچیدگی و وقت گیر بودن مراحل ایمپلنت دندان آشنا شوید و بعد از اطلاع یافتن از مراحل درمان و هزینه های مربوط به آن تصمیم خود را گرفته و اقدام به کاشت ایمپلنت نمایید. در صورتی که بیمه دندانی دارید، می توانید بعد از اطلاع یافتن از هزینه های درمان با بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید کدام یک از مراحل درمان را پوشش می دهد. در نهایت می توان گفت ایمپلنت های کره ای نسبت به سایر ایمپلنت های تولید شده توسط سایر کشور ها از قیمت مناسبی به نسبت کیفیت بالا برخوردار است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها