دلار امروز در بازار آزاد چقدر قیمت خورد؟/ ۵ اسفند

کد خبر: 1131949

دلار امروز در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۶ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۶۱ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۲۷ تومان کاهش یافت.

دلار امروز در بازار آزاد چقدر قیمت خورد؟/ ۵ اسفند

امروز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده قیمتی ۲۶ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار از دیروز عصر در کانال ۲۶ هزار تومان کاهشی شد و برخی کانال های اعلام قیمت دلار در فصلی مجازی در اواخر روز معاملاتی از ورود قیمت آن به کانال  ۲۵ هزار تومان و معامله آن با قیمت ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان نیز خبر دادند.

اما دلار امروز در قیمت های کمی بالاتر از ۲۶ هزار تومان معامله شد اما تا ساعت تنظیم این خبر قیمت آن به مرز ۲۶ هزار تومان نزدیک شد و در این قیمت معامله شد.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و  ۴۱۶ تومان و ۲۴ هزار و ۶۶۱ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۲۷ تومان کاهش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۳۷۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۶۴۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۴۹۵ تومان کاهش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به  ترتیب ۲۴ هزار و ۳۹۱ تومان و ۲۴ هزار و ۶۳۶ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۸۳۷ تومان اعلام شد. که در نرخ های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، میانگین نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۴۶۹ تومان و میانگین  نرخ یورو ۲۷ هزار و  ۵۵۳ تومان اعلام شد./همشهری ‌آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها